AnonymBruker Skrevet i går, 12:49 #1 Skrevet i går, 12:49 Jeg og kjæresten har både snakket om og avtalt at han og jeg også, har våre onani dager, hvor vi lar hverandre i fred. Ofte har han og jeg våre onani dager ganske likt og eller når jeg har perioden min. Da kan kjæresten holde på hele dag å onanere å bruk av butplug, hvor han stanser like ved orgasme utallige ganger og med intens høylytt stønning i det orgasmen holder på å komme. Så roer han seg litt, forhandler bygger opp til ny orgasme med intens stønning. Etter flere timer får han orgasme med et skrik og langtrukkent høy stønning. For meg er det helt okey og syns han fortjener det og det gjør hans så tilfreds og går ikke utover sex med meg. Ville dere likså syns dette var okey? Anonymkode: 67966...e7d
AnonymBruker Skrevet i går, 12:54 #3 Skrevet i går, 12:54 Det der er bare veldig rart..... Anonymkode: 06d19...ae5 17 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #4 Skrevet i går, 12:56 Høres ut som du har fanget et dyr og satt det i bur 🙄 Høylydt stønning ved onani ville gjort meg så flau at jeg ville umulig klart å se det normale i det, dessverre. Anonymkode: e4539...ab7 9 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:56 #5 Skrevet i går, 12:56 Ok, nok kvinneguiden for meg i dag. /logoff Anonymkode: af571...171 16 1 4
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 #6 Skrevet i går, 12:57 Valeriouz skrev (2 minutter siden): Butplug? Han er nok homo. Nope, ikke homo, han bare elsker nytelsen ved å få stimulert analt. Ts Anonymkode: 67966...e7d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #7 Skrevet i går, 13:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som du har fanget et dyr og satt det i bur 🙄 Høylydt stønning ved onani ville gjort meg så flau at jeg ville umulig klart å se det normale i det, dessverre. Anonymkode: e4539...ab7 Lager du ingen lyd når du onanerer alene? Altså jeg synes HI er kleint, og det virker som det er oversatt fra et annet språk eller noe. Og jeg tror jeg ville reagert på hvis min partner laget høye lyder om han visste at jeg var i rommet ved siden av, men ved et uhell er det jo litt deilig, eller? Anonymkode: 11964...1fb 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:02 #8 Skrevet i går, 13:02 Onanering i timesvis? Oi, det hørtes tidkrevende ut. Men for all del, om han koser seg så er jo det helt flott. Anonymkode: fa6f8...114 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:03 #9 Skrevet i går, 13:03 Valeriouz skrev (9 minutter siden): Butplug? Han er nok homo. Lenge leve uvitenheten Anonymkode: 4e42a...a86 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:07 #10 Skrevet i går, 13:07 Hvor går verden med gen z.. Hva blir det neste? Anonymkode: b89d5...d50 5
AnonymBruker Skrevet i går, 13:21 #11 Skrevet i går, 13:21 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg og kjæresten har både snakket om og avtalt at han og jeg også, har våre onani dager, hvor vi lar hverandre i fred. Ofte har han og jeg våre onani dager ganske likt og eller når jeg har perioden min. Da kan kjæresten holde på hele dag å onanere å bruk av butplug, hvor han stanser like ved orgasme utallige ganger og med intens høylytt stønning i det orgasmen holder på å komme. Så roer han seg litt, forhandler bygger opp til ny orgasme med intens stønning. Etter flere timer får han orgasme med et skrik og langtrukkent høy stønning. For meg er det helt okey og syns han fortjener det og det gjør hans så tilfreds og går ikke utover sex med meg. Ville dere likså syns dette var okey? Anonymkode: 67966...e7d Det som fascinerte meg mest, var at dere setter av tid til å onanere en hel dag. Anonymkode: dc667...947 11 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:21 #12 Skrevet i går, 13:21 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Onanering i timesvis? Oi, det hørtes tidkrevende ut. Men for all del, om han koser seg så er jo det helt flott. Anonymkode: fa6f8...114 Ja han koser seg virkelig og tillater han å gjøre det. Det er jo ikke timesvis hvergang, men ofte. Vi har disse onanidagene i forbindelse med fri eller helg. For meg er han åpen nok til å nyte å gi uttrykk for det, selv om jeg ikke er tilstede. Men han er ikke tilbakeholden når vi har sex med meg. Ts Anonymkode: 67966...e7d
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden Både mannen min og jeg onanerer, selvfølgelig, men lager ikke en greie av det. Har aldri hørt om onanidager. "Tillater han å gjøre det" er en merkelig måte å beskrive noe som er helt normalt. Selvfølgelig blander man seg ikke inn i hvordan partner onanerer!? Anonymkode: edb95...4a3 6
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Altså jeg synes HI er kleint, og det virker som det er oversatt fra et annet språk eller noe. Det virker som den samme brukeren som bestandig skal beskrive sin egen eller partnerens sex som intens, høylytt, og spastisk. Bare å ta det som dårlig underholdning. Anonymkode: 7a781...bc2 3 1
Snuppe Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Dumeste jeg har lest på lenge! Hvorfor skal man holde på å onanere hver for seg når man bor sammen!? Er det ikke bedre å gjøre dette sammen og nye kroppene til hverandre? 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja han koser seg virkelig og tillater han å gjøre det. Det er jo ikke timesvis hvergang, men ofte. Vi har disse onanidagene i forbindelse med fri eller helg. For meg er han åpen nok til å nyte å gi uttrykk for det, selv om jeg ikke er tilstede. Men han er ikke tilbakeholden når vi har sex med meg. Ts Anonymkode: 67966...e7d Sitter han da ved siden av deg i sofaen og holder på eller burer dere dere inne på hvert deres rom? Høres uansett ut som et slitsomt og merkelig opplegg 😅 Anonymkode: 022fd...f46 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Glad både meg og mannen har andre hobbyer enn eget rumpehull. Hadde aldri vært sammen med en slik fyr. Anonymkode: d70e5...3ad 4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Snuppe skrev (1 time siden): Dumeste jeg har lest på lenge! Hvorfor skal man holde på å onanere hver for seg når man bor sammen!? Er det ikke bedre å gjøre dette sammen og nye kroppene til hverandre? Vi gjør det både hver for oss og sammen. Men de gangene ikke jeg orker eller motsatt, da gjør vi det hver for oss. Vi er så lite flaue at vi stønner å gjør akkurat som om vi var alene. Ts Anonymkode: 67966...e7d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sitter han da ved siden av deg i sofaen og holder på eller burer dere dere inne på hvert deres rom? Høres uansett ut som et slitsomt og merkelig opplegg 😅 Anonymkode: 022fd...f46 Han kan sitte ved siden av meg hvis det er en kjappis, rask orgasme, men oftest er han inne på soverommet, spesielt de gangene han holder på hele dagen. Da lar jeg han få fred til å holde på som han vil ute å forstyrre han. Ts Anonymkode: 67966...e7d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Det er nok trolleinnlegg. Hvem gjør liksom dette i timesvis…. Bedre ting å gjøre. Anonymkode: d6ff4...5a4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå