AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:09 #1 Skrevet mandag kl. 11:09 Jeg heter Marianne og synes at dette navnet er ganske harry. To navn satt sammen, synes jeg ikke er pent i dette tilfellet. Navnet «Anne» assosierer jeg med en gammel kvinne, det samme med «Marianne». Jeg vurderer å bytte navn til Maria. Er dere enig i at Maria er et mye vakrere navn, i tillegg er navnet fra bibelen. Anonymkode: 52bb5...f44
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:13 #2 Skrevet mandag kl. 11:13 Jeg er enig! Maria er tidløst og pent! Anonymkode: cffd3...e4a 1
Kålrota Skrevet mandag kl. 11:14 #3 Skrevet mandag kl. 11:14 Jeg synes ikke det er noe galt med noen av navnene du nevner, men du må jo gjøre det som er best for deg. Jeg synes det høres stress ut å bytte, men for all del. 2
LilleMy_09 Skrevet mandag kl. 11:19 #4 Skrevet mandag kl. 11:19 Synes ikke det er noe galt med navnene, men dersom du ikke liker det skjønner jeg at du vil bytte. Maria er et tidløst og fint navn 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:20 #5 Skrevet mandag kl. 11:20 Hva vi synes om navnet, bør du ikke bry deg om. Det er du som skal leve med det. Jeg har bytta fornavn (og etternavn). Mitt nye navn er helt forskjellig fra det gamle navnet, og enkelte klarer ikke å huske det nye. Det får bare være. Jeg har ikke giddet å korrigere de. De gamle er ikke så enkle å rette på. Men nye bekjentskaper vet ikke annet. Anonymkode: 86c00...57d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:21 #6 Skrevet mandag kl. 11:21 Hvis navnet plager deg bytt. Andre bryr seg ikke så mye. Faktisk. Anonymkode: 57155...131 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:29 #7 Skrevet mandag kl. 11:29 Jeg liker Marianne, men hadde nok valgt å kalle en datter Maria hvis jeg skulle velge mellom de to navnene. Selv leker jeg med tanken på å bytte til det fornavnet mine foreldre ville gi meg, men som min oldemor nektet. Ingen skulle kalles opp etter henne. Jeg fikk i stedet et typisk "motenavn" fra begynnelsen av 70-tallet, så vanlig at vi var 3 jenter I klassen med samme navn. Anonymkode: 2f511...25a 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:34 #8 Skrevet mandag kl. 11:34 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg heter Marianne og synes at dette navnet er ganske harry. To navn satt sammen, synes jeg ikke er pent i dette tilfellet. Navnet «Anne» assosierer jeg med en gammel kvinne, det samme med «Marianne». Jeg vurderer å bytte navn til Maria. Er dere enig i at Maria er et mye vakrere navn, i tillegg er navnet fra bibelen. Anonymkode: 52bb5...f44 Enig. Maria er mye finere. Anonymkode: cfa4e...8f6
monican94 Skrevet mandag kl. 11:37 #9 Skrevet mandag kl. 11:37 å bytte navn er ikke barebare, jeg hsr en venninne som gjorde dette og få av de som kjente henne fra før har klart å begynne å si det nye navnet.. må liksom tenke seg om å prøve si riktig når hun er der men ellers er hun fortsatt Ellen når det snakkes om henne osv selc om hun nå egt heter noe annet 1
Regia Skrevet mandag kl. 11:38 #10 Skrevet mandag kl. 11:38 Maria er et finere navn, ja. Men nå har jeg veldig dårlige assosiasjoner til navnet Marianne.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:48 #11 Skrevet mandag kl. 11:48 Jeg vurderer å fjerne første delen av navnet mitt for å få et enkelt navn i samme sjanger som Marianne. Både for å lettere å presentere meg, men mest for å få en avslutning på den dårlige oppveksten min. Å bytte bare fordi et annet er finere hadde jeg ikke gjort. Anonymkode: fa0c6...ddf
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:48 #12 Skrevet mandag kl. 11:48 Jeg liker også Maria best, men synes Marianne også er helt greit. Anonymkode: cacae...a23
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:56 #13 Skrevet mandag kl. 11:56 Ja, jeg liker Maria. Vurderer å bytte til det selv. Anonymkode: 640c8...bc1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:30 #14 Skrevet mandag kl. 13:30 Jeg kommer nok til å bytte. Anonymkode: 52bb5...f44
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:41 #15 Skrevet mandag kl. 13:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg heter Marianne og synes at dette navnet er ganske harry. To navn satt sammen, synes jeg ikke er pent i dette tilfellet. Navnet «Anne» assosierer jeg med en gammel kvinne, det samme med «Marianne». Jeg vurderer å bytte navn til Maria. Er dere enig i at Maria er et mye vakrere navn, i tillegg er navnet fra bibelen. Anonymkode: 52bb5...f44 Maria er det veeeldig mange som heter, så hvis du først skal bytte navn, bør du velge noe annet som ikke er så oppbrukt ! Anonymkode: 73515...25e 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Skrevet 17 timer siden Synes personlig Mari er finest. Du kan velge å bare kalle deg Maria uten å offisielt bytte navn, men er bare å bytte også om det føles rett. Anonymkode: bd57c...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå