AnonymBruker Skrevet 29. september #61 Skrevet 29. september Jeg TRIVES best på 65-67 kg, men ligger normalt på 70-72 kg pga muskelmasse Anonymkode: 55c76...830 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #62 Skrevet 29. september Jeg er 172,5 cm, og ser best ut rundt 65-70 kg. Har veid 60 kg, og da ble jeg altfor tynn i overkroppen (bærer mye vekt på rumpe, lår). Kan se ganske bra ut opp til 78 kg, men synes selv jeg blir litt i overkant myk da. Anonymkode: 0e60b...dc9 1
Lillemy8 Skrevet 29. september #63 Skrevet 29. september (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man er vel strengt talt overvektig om man veier 80 kg og er 170 cm høy..altså ikke normalvektig. Anonymkode: 82772...5bb BMI skiller ikke mellom muskel- og fettmasse og er derfor ikke alltid egnet for å vurdere helsen til enkeltpersoner, spesielt for idrettsutøvere eller andre med mye muskler. Det du skriver her er derfor ikke «fasit» og det påpekes på alle seriøse helseplatformer - merkelig hvor tunglært noen er. Endret 29. september av Lillemy8 2 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #64 Skrevet 29. september Jeg har et problematisk forhold til mat og har vært alltid vært overvektig - i varierende grad. Har veid nesten 100, og veid ca. 80. På ca. 80 føler jeg meg ganske ok. Men jeg tror jeg vil kle, og føle meg best rundt 70. Anonymkode: 3e2be...52f
AnonymBruker Skrevet 29. september #65 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slank er du heller ikke. Du er det vi kaller normal. Veldig mange ser ut til å misforstå hva slank egentlig betyr. Anonymkode: 565e6...df2 Ok, jeg synes jeg er slank nok da. Forskjell på å være slank og tynn også. Kanskje du misforstår? Normal er vel å være ok? Jeg synes iallefall det. Synes du hun på det bildet som er lagt inn er noe annet enn slank? Jeg mener hun er slank, og det er jeg også på 80 kg. Ikke tynn, men slank. En venninne av meg er samme høyde som meg og nydelig på 57 kg. Helt annen kroppsform, og lange slimme armer og ben. Jeg ser utsultet ut på 60 og mindre. Fra 65- 72 ser jeg ut som jeg har litt kjøtt på bena, og på 80 ser jeg sunn , frisk, veltrent og feminin ut. Anonymkode: 8c7a4...6b0 3 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #67 Skrevet 29. september Nå er jeg 60 og egentlig fornøyd med selve tallet og «fettmengden».. Men trenger mer muskler… så da blir vel min idealvekt ca 65 når jeg har fått trent meg opp litt Anonymkode: 81650...f36 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #68 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kona er 170 cm og 55 kg. Det synes jeg er helt perfekt. Anonymkode: 36a93...d00 Da hadde jeg sett skrapa ut. Anonymkode: fa0c2...4bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #69 Skrevet 29. september Jeg ser bra ut på 60-65. Anonymkode: fa0c2...4bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #70 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er også slank og sunn på 80 kg. Trent mye i løpet av livet da, så jeg har ikke slike spede lemmer, men jeg var veldig tynn da jeg var 60 kr, og ingen ville finne på å kalle meg tykk når jeg er 80 kg. Anonymkode: 8c7a4...6b0 Jeg er ganske feit på 80 kg. Anonymkode: fa0c2...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #71 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 170cm og trives best ca 58-60kg. Er 40år. Jeg syns jeg ser enda bedre ut på 55kg, men det klarer jeg ikke å opprettholde på en sunn måte. Maxvekten er 60kg, jeg veier meg ukentlig og tar grep om jeg går over. Er ikke en type som kan spise hva jeg vil og holde meg tynn. Anonymkode: 6743d...fc7 Det høres ut som du har et forstyrret og usunt syn på kropp og vekt! Anonymkode: 5b0b2...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #72 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det høres ut som du har et forstyrret og usunt syn på kropp og vekt! Anonymkode: 5b0b2...5d3 55 er akkurat innafor normal bmi. Så tror du skal slappe av med sykeliggjøringen din. Anonymkode: fa0c2...4bc 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #73 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det bildet ligger ute på google. Anonymkode: f1848...2ba Og betyr heller ikke at oppgitt vekt og høyde stemmer? Anonymkode: 60da9...742 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #74 Skrevet 29. september Her kommer de spiseforstyrrelse fram igjen ja. Anonymkode: 0ad41...157
AnonymBruker Skrevet 29. september #75 Skrevet 29. september 65 kg. Nå er jeg 67 og føler meg tjukk da det er litt ekstra på magen Anonymkode: 4b77d...647 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #76 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og betyr heller ikke at oppgitt vekt og høyde stemmer? Anonymkode: 60da9...742 Jeg har samme høyde og samme vekt, og ser slik ut. Jeg kan finne flere eksempler til deg på damer på 80 kg som ser slanke ut/har vekta veldig fint fordelt hvis du vil. Anonymkode: f1848...2ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #78 Skrevet 29. september Jeg var teknisk sett overvektig i følge BMI når jeg var 82 kilo og veldig godt trent, så jeg tok en kroppsmassetest på treningssenteret som konsulterte at jeg hadde lav fettprosent og høy muskelmasse. Jeg var da veldig lik som det bildet av personen som er postet her, antageligvis enda mer definert ettersom jeg hadde tydeligere mageruter og lårmuskler. BMI er en fin pekepinn, men mangelfull om en trener ettersom den ikke tar hensyn til sammensetningen, og det er derfor bodybuildere vil ofte havne som overvektig ettersom muskler veier mer enn fett. Jeg vet hvertfall at ingen ville tippet at jeg veide over 80 kilo. Vekt bæres forskjellig og de fleste har nok en idealvekt som de føler seg best i og som ikke nødvendigvis er den samme som noen andres idealvekt. Anonymkode: 1be7a...6c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #79 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja? Er det helt umulig å forstå at vi bærer vekt ulikt? Anonymkode: 61a96...a68 Slank er du ikke. Du er overvektig, selv om du selv syns det har lagt seg pent. Utrolig hvor blinde folk har blitt etter at overvekt har blitt vanlig. Selv veldig muskuløs, er man ikke slank over 65 kg på 170. Anonymkode: f4d56...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #80 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: f1848...2ba Hun har ikke lav fettprosent. Og de som svarer i tråden, ser ikke slik ut. Anonymkode: f4d56...5ba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå