AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #1 Skrevet 29. september 2025 Jeg er vel midt i overgangsalderen, tar hormontilskudd og diverse andre ting som skal gi energi, men , kjenner jeg har forandret meg, er over 50, hvor er det blitt av den eventyrlystne jenta som ville ut og flørte og danse, være sosial ,jeg var jo på nattklubber til langt på natt for 15 år siden og før det,jeg har omtrent helt mistet lysten på sex, jeg vil helst, når jeg tenker etter, være hjemme og se på Netflix, scrolle på mobilen,lese bøker, se på tv og spise god mat og skravle med venninner...er vel ikke meningen vi skal være tilgjengelig for menn lenger... Anonymkode: 3dcc8...035
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #2 Skrevet 29. september 2025 Jeg anser det aldri som en kvinnes mening med livet å være tilgjengelig for menn. Jeg skjønner godt at du går på en smell hvis det har vært livssynet ditt. Du må ha fått med deg noen skremmende verdier hjemmefra. Anonymkode: 6ec6a...a0c 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #3 Skrevet 29. september 2025 Jeg har aldri være noen festløve, kommer aldri til å bli det heller. Nå er jeg 55 og har vært det i 14 år. Eneste jeg savner en mann til er snømåking, gressklipping, fikse bil og annet forefallende. Så kan vi skravle og se TV sammen. Jeg tok meg selv i å tenke på dette for ett par dager siden og jeg ble enig med meg selv i at jeg er nok litt ensom. Jeg er 100% ufør og er ikke alt jeg klarer eller orker. Jeg sitter inne hver eneste dag. Forter meg en tur i butikken og hjem igjen. Jeg har ikke lyst til å gå på senteret for jeg har uansett ikke råd til å kjøpe noe særlig. Jeg lever, eksisterer. Jeg vil virkelig ikke dø, men om jeg bare brått og gærent bare dør så er det greit likevel. Litt deprimert er jeg, kanskje du er det også ts? Anonymkode: 3d49d...212 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #4 Skrevet 29. september 2025 Jeg ser ikke problemet.... Anonymkode: 1b3a0...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #5 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg anser det aldri som en kvinnes mening med livet å være tilgjengelig for menn. Jeg skjønner godt at du går på en smell hvis det har vært livssynet ditt. Du må ha fått med deg noen skremmende verdier hjemmefra. Anonymkode: 6ec6a...a0c Jeg mente det ikke helt sånn, er vel ikke meningen at vi skal være attraktiv og være ute og bli flørtet med. Anonymkode: 3dcc8...035
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #6 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ikke problemet.... Anonymkode: 1b3a0...cb6 Ser du ikke ? er jo et litt kjedelig liv da å føle at man er 90 år og man er bare litt over 50 år... Anonymkode: 3dcc8...035
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #7 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri være noen festløve, kommer aldri til å bli det heller. Nå er jeg 55 og har vært det i 14 år. Eneste jeg savner en mann til er snømåking, gressklipping, fikse bil og annet forefallende. Så kan vi skravle og se TV sammen. Jeg tok meg selv i å tenke på dette for ett par dager siden og jeg ble enig med meg selv i at jeg er nok litt ensom. Jeg er 100% ufør og er ikke alt jeg klarer eller orker. Jeg sitter inne hver eneste dag. Forter meg en tur i butikken og hjem igjen. Jeg har ikke lyst til å gå på senteret for jeg har uansett ikke råd til å kjøpe noe særlig. Jeg lever, eksisterer. Jeg vil virkelig ikke dø, men om jeg bare brått og gærent bare dør så er det greit likevel. Litt deprimert er jeg, kanskje du er det også ts? Anonymkode: 3d49d...212 Ja depresjonen ble verre når jeg ble 50 , mye verre enn før... Anonymkode: 3dcc8...035
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #8 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg mente det ikke helt sånn, er vel ikke meningen at vi skal være attraktiv og være ute og bli flørtet med. Anonymkode: 3dcc8...035 Det kan du jo si, det er ikke meningen biologisk sett i allefall. Så kan du jo likevel gå ut og flørte om det er det du vil. Om du ikke vil så er det vel ikke noe problem? Om Netflix og sofa er det du liker så holder du deg til det Anonymkode: 2c7ed...331
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #9 Skrevet 29. september 2025 Tar du testosteron, i tillegg til østrogen og progesteron? Anonymkode: 6a4be...839 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2025 #10 Skrevet 29. september 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tar du testosteron, i tillegg til østrogen og progesteron? Anonymkode: 6a4be...839 Nei tar ikke testosteron, burde jeg, føler ikke det er nødvendig, har noen sm hår på haka, kommer vel av for mye testosteron i denne alderen?🤣 Anonymkode: 3dcc8...035
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå