Gå til innhold

Han jeg dater/ typen syns det er ekkelt at jeg bæsjer og pumper

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere 14 år ? ingen voksen mann sier sånt, ingen voksen kvinne godtar sånt..  og ingen voksen kvinne har igjen rester i di når hun er ferdig 😱

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du trenger virkelig ikke en kjæreste som stadig forteller seg hvor ekkel du er.

Kvitt deg med ham. Han driver manipulasjon og er direkte slem med deg. 

Anonymkode: fabc0...621

Ja. Jeg skal slå opp med han, det er ikke egentlig nie jeg ikke vet. Føler meg rett og slett ikke bra i hans selskap. 

Ville bare høre om dette er normalt. Har jo hatt to slike. 

Anonymkode: d875c...25c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Jeg skal slå opp med han, det er ikke egentlig nie jeg ikke vet. Føler meg rett og slett ikke bra i hans selskap. 

Ville bare høre om dette er normalt. Har jo hatt to slike. 

Det er normalt hos idioter ja! 

Anonymkode: 66a2b...7a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tror du denne karen takler et bleieskifte  i en hypotetisk fremtid!

Anonymkode: b0c3e...41e

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Her både bæsjer og promper vi i skjønn forening 😄 Når jeg er hos han, kan jeg gjerne gå på do med åpen dør. Han slipper noen skikkelige fiser innimellom og det plager ikke meg 😄 Vi er så trygge på hverandre, at det er ikke noe vi tenker over. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet", hva betyr dette? Det er vel vanlig å trekke ned, og å vaske doskåla om det er spor. 

Anonymkode: 4970a...47b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså, han vil helst ha kjæreste som ikke gjør disse to tingene. Fordi i hans verden bæsjer ikke damer..og de må ikke pumpe.. 

Hver gang jeg må bæsje eller har bæsjet gjør han en stor deal ut av det og shamer meg, finner noe å shame meg om som angår min bæsj mht. lukt, lyder, og hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet etter jeg har vært der.

Han overdriver det skikkelig og jeg bruker spray åpner vinduet etc... får skikkelig angst for å bæsje. 

Er det normalt å være sånn?

Uff, noen menn er sånn. Jeg hadde en i nærmeste familie som snakket sånn, og hvis noen slapp en fis så var det ikke måte på hva for en gris man er, og nåde deg om det var bæsjelukt på badet, da var det ikke måte på hvor dritt det lukta og hvem sin skyld var det osv.

Jeg ble helt livredd for å gå på do hos andre, da jeg var 10 år og fikk vondti magen hos en venninne, stod jeg opp midt på natta for å løpe hjem alene gjennom byen, fordi jeg måtte så på do. De voksne ble jo selvsagt sjokkert og jeg var så flau at jeg sa jeg fikk hjemlengsel.. 

Dump ham. 

Anonymkode: 19312...178

• Liker 4
Skrevet

Han får bli sammen med ei dukke da. Eneste løsninga for å finne "damer" som ikke har biologisk prosess som et menneske.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet", hva betyr dette? Det er vel vanlig å trekke ned, og å vaske doskåla om det er spor. 

Anonymkode: 4970a...47b

Vel dette trenger jeg ikke å forklare til noen. De fleste har vært bort i tilfeller der slike uhell skjer, spesielt hvis doen har dårlig nedtrekk. Doen kan til og med spytte partikler tilbake i enkelte tilfeller. 

For å være ærlig så skjønner jeg at folk ikke liker sånt, men jeg gidder ikke gå rundt med angst og panikk om det. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Altså, han vil helst ha kjæreste som ikke gjør disse to tingene. Fordi i hans verden bæsjer ikke damer..og de må ikke pumpe.. 

Hver gang jeg må bæsje eller har bæsjet gjør han en stor deal ut av det og shamer meg, finner noe å shame meg om som angår min bæsj mht. lukt, lyder, og hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet etter jeg har vært der.

Han overdriver det skikkelig og jeg bruker spray åpner vinduet etc... får skikkelig angst for å bæsje. 

Er det normalt å være sånn?

serrriøst? dats really weird. 

Anonymkode: cc2df...9a1

AnonymBruker
Skrevet

Enten er han helt tilbakestående eller så er du uhygienisk. Umulig for oss å vite med kun en side av saken. Men selvfølgelig skal man både kunne bæsje og prompe i samme hus. Det er jo helt tåpelig utsagn fra han. 

Kan også være slik at du faktisk lukter, og at du er drøyere med denne bæsjen og promping du gir utrykk for. 

Anonymkode: 51523...80b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og selfølgelig når jeg fikk sopp, fikk jeg høre at det også er ekkelt og jeg var ekkel. 

Har også opplevd det med en eks. Fikk plutselig soppinfeksjon og han klikket faktisk og sa at han akdri mer ville se meg😅 Sa forsåvidt unnskyld senere.

Anonymkode: d5c2b...550

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enten er han helt tilbakestående eller så er du uhygienisk. Umulig for oss å vite med kun en side av saken. Men selvfølgelig skal man både kunne bæsje og prompe i samme hus. Det er jo helt tåpelig utsagn fra han. 

Kan også være slik at du faktisk lukter, og at du er drøyere med denne bæsjen og promping du gir utrykk for. 

Da hadde jo den rette holdninga vært å be TS gå til legen for en sjekk på hva som lukter sånn, ikke antyde at hun er ekkel....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel dette trenger jeg ikke å forklare til noen. De fleste har vært bort i tilfeller der slike uhell skjer, spesielt hvis doen har dårlig nedtrekk. Doen kan til og med spytte partikler tilbake i enkelte tilfeller. 

For å være ærlig så skjønner jeg at folk ikke liker sånt, men jeg gidder ikke gå rundt med angst og panikk om det. 

Akkurat det at det ligger igjen noe i do er ekkelt. Det er sånt vi lærer barna når de er små, at de sørger for at det ikke er spor eller noe som ligger igjen. Da trekker du ned en ekstra gang. 

Uhell skjer, men en sørger for at det er rent i doen etter seg. Ingen har lyst å møte på bæsj rester. Det er bare grisete og ekkelt

Anonymkode: 36c2d...2e0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (5 timer siden):

Hmm Jeg liker og å innbille meg ar en kjæreste ikke har avføring og promper. Det jeg kan gjøre er å unngå å bruke badet etter henne. Det hun kan gjøre er å bæsje 3-4 ganger om dagen så hun slipper å prumpe ofte. Synes å ha lest at 14 ganger i døgnet er snittet?  Jeg spiser 4000kcal om dagen og prumper en håndfull ganger i våken tilstand etter at jeg begynte å drite ofte 

Kan man styre hvor mange ganger om dagen man driter? 

Anonymkode: a0070...cea

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en slik type mann som er ekstremt «redd» for mensen også? Når du har det så vil han helst ikke ta på deg- som om du hadde en smittsom sykdom? 

Anonymkode: 0a828...f81

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat det at det ligger igjen noe i do er ekkelt. Det er sånt vi lærer barna når de er små, at de sørger for at det ikke er spor eller noe som ligger igjen. Da trekker du ned en ekstra gang. 

Uhell skjer, men en sørger for at det er rent i doen etter seg. Ingen har lyst å møte på bæsj rester. Det er bare grisete og ekkelt

Anonymkode: 36c2d...2e0

Du prøver å få meg til å ta ansvar for bittelitt avvik. Nå har det aldri vært snakk om masse. 

Jeg har ikke tenkt å bli på do I en ekstra halvtime for å pusse toalettet skinnende rent etter hver gang jeg har vært på do. Sånn ønsker i allefall ikke jeg å leve. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (1 time siden):

Da hadde jo den rette holdninga vært å be TS gå til legen for en sjekk på hva som lukter sånn, ikke antyde at hun er ekkel....

hvor står det ar hun er ekkel? 

AnonymBruker
Skrevet

For en jævla løk. Og jeg som trodde eksen var ille som konsekvent løp inn på do rett etter meg for deretter å klage på lukt. Mange dyr i arken, si. Glad du har bestemt deg for å avslutte dette! 

Anonymkode: 8de81...5e7

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan man styre hvor mange ganger om dagen man driter? 

Anonymkode: a0070...cea

Ja, man bestemmer litt selv. Er i hovedsak tre genvarianter som påvirker hvor raskt det gått gjennom tarmene, men ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...