AnonymBruker Skrevet 29. september #22 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overhode ikke. Han snakker også om at rumpehullet mitt lukter når vi har sex. Selv om jeg skulle ha dusjet. Han prøvde å få meg til å vaske meg med såpe og jeg fikk selvfølgelig soppinfeksjon. Sånne utsagn har fått meg til å helt miste sexlysten. Anonymkode: d875c...25c Og selfølgelig når jeg fikk sopp, fikk jeg høre at det også er ekkelt og jeg var ekkel. Anonymkode: d875c...25c 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #23 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overhode ikke. Han snakker også om at rumpehullet mitt lukter når vi har sex. Selv om jeg skulle ha dusjet. Han prøvde å få meg til å vaske meg med såpe og jeg fikk selvfølgelig soppinfeksjon. Sånne utsagn har fått meg til å helt miste sexlysten. Anonymkode: d875c...25c Har du møtt min eks? 😂 måtte ha håndkle over rompa i doggy og alltid vaske meg grundig (selv om jeg )hadde dusjet noen timer tidligere. Anonymkode: 07d71...c0b 3
AnonymBruker Skrevet 29. september #24 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overhode ikke. Han snakker også om at rumpehullet mitt lukter når vi har sex. Selv om jeg skulle ha dusjet. Han prøvde å få meg til å vaske meg med såpe og jeg fikk selvfølgelig soppinfeksjon. Sånne utsagn har fått meg til å helt miste sexlysten. Anonymkode: d875c...25c Du må jo ha intimvask Anonymkode: 07d71...c0b 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #25 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og selfølgelig når jeg fikk sopp, fikk jeg høre at det også er ekkelt og jeg var ekkel. Anonymkode: d875c...25c Fortsetter du med en slik en så ender du opp som meg. Vi var sammen I mange år og det ble aldri bedre, selv om jeg svarte han veldig direkte tilbake. Viste tydelig at jeg ikke godtok, men endte med å høre ukentlig om alt som er feil og ekkelt med meg. Vært singel veldig lenge nå og tør ikke møte ny, for jeg er jo ekkel. Anonymkode: 07d71...c0b 3 5
AnonymBruker Skrevet 29. september #26 Skrevet 29. september Hvor gammel er han egentlig 🙈 har han lite erfaring med damer? Anonymkode: 07d71...c0b 3
AnonymBruker Skrevet 29. september #27 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du møtt min eks? 😂 måtte ha håndkle over rompa i doggy og alltid vaske meg grundig (selv om jeg )hadde dusjet noen timer tidligere. Anonymkode: 07d71...c0b Godt mulig. Er i prosessen med å gjøre han til permanent eks forever. 🥰 Never see you again🥰🥰 Anonymkode: d875c...25c 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #28 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er han egentlig 🙈 har han lite erfaring med damer? Anonymkode: 07d71...c0b Over40. Sånn som har masse erfaring med damer overalt på en umoden måte. Anonymkode: d875c...25c
Majer Skrevet 29. september #29 Skrevet 29. september (endret) Hmm Jeg liker og å innbille meg ar en kjæreste ikke har avføring og promper. Det jeg kan gjøre er å unngå å bruke badet etter henne. Det hun kan gjøre er å bæsje 3-4 ganger om dagen så hun slipper å prumpe ofte. Synes å ha lest at 14 ganger i døgnet er snittet? Jeg spiser 4000kcal om dagen og prumper en håndfull ganger i våken tilstand etter at jeg begynte å drite ofte Endret 29. september av Majer
AnonymBruker Skrevet 29. september #30 Skrevet 29. september Pumpe? Vet du ikke at det heter prompe, eller tør du ikke å skrive riktig? Anonymkode: a95b1...e76 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #31 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Over40. Sånn som har masse erfaring med damer overalt på en umoden måte. Anonymkode: d875c...25c Han vil nok helst bare forme, ha kontroll og at du kan føle deg bra nok når han ønsker det. Anonymkode: 07d71...c0b 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #32 Skrevet 29. september Majer skrev (4 minutter siden): Hmm Jeg liker og å innbille meg ar en kjæreste ikke har avføring og promper. Det jeg kan gjøre er å unngå å bruke badet etter henne. Det hun kan gjøre er å bæsje 3-4 ganger om dagen så hun slipper å prumpe ofte. Synes å ha lest at 14 ganger i døgnet er snittet? Jeg spiser 4000kcal om dagen og prumper en håndfull ganger i våken tilstand etter at jeg begynte å drite ofte Mange av oss sliter med magen. Anonymkode: 07d71...c0b 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #33 Skrevet 29. september Etter å ha dumpa han får du legge igjen en skikkelig 💩 før du reiser 😂 Anonymkode: 07d71...c0b 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. september #34 Skrevet 29. september Er dere fjorten? Anonymkode: 05c86...6d6 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #35 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er dere fjorten? Anonymkode: 05c86...6d6 Hvorfor er jeg 14? Jeg føler dog st han er 14 år i hodet sitt ja. Anonymkode: d875c...25c 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #36 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han vil nok helst bare forme, ha kontroll og at du kan føle deg bra nok når han ønsker det. Anonymkode: 07d71...c0b Jepp. Spot on. Anonymkode: 01b44...c6c 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #37 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Bæsj er ekkelt. Alle damene jeg har datet lukter fioler etter de har bæsjet. Ikke normalt at damer promper heller. Anonymkode: b2dde...0a1 Spesielt uvanlig med promp når man er gravid og på sitt mest kvinnelige også! Aldri promp da...👀🤣 Ts, han der har du ikke bruk for. Det finnea bedre mannfolk der ute. Evt så er singllivet ok også. Anonymkode: 4d1aa...a4c 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #38 Skrevet 29. september Du vet at du ikke MÅ date denne karen?? Anonymkode: 66a2b...7a1 4 3
AnonymBruker Skrevet 29. september #39 Skrevet 29. september Du trenger virkelig ikke en kjæreste som stadig forteller seg hvor ekkel du er. Kvitt deg med ham. Han driver manipulasjon og er direkte slem med deg. Anonymkode: fabc0...621 4 3
LillaGorilla<3 Skrevet 29. september #40 Skrevet 29. september Han der liker bare å trykke deg ned. Kvitt deg med ham fortere enn svint. 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå