AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Skrevet 29. september Altså, han vil helst ha kjæreste som ikke gjør disse to tingene. Fordi i hans verden bæsjer ikke damer..og de må ikke pumpe.. Hver gang jeg må bæsje eller har bæsjet gjør han en stor deal ut av det og shamer meg, finner noe å shame meg om som angår min bæsj mht. lukt, lyder, og hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet etter jeg har vært der. Han overdriver det skikkelig og jeg bruker spray åpner vinduet etc... får skikkelig angst for å bæsje. Er det normalt å være sånn? Anonymkode: d875c...25c
AnonymBruker Skrevet 29. september #2 Skrevet 29. september Herregud nei , er ikke så glad i mannfolk som promper selv , men bæsje må man da få gjøre i fred 😬 hadde fått angst selv . Anonymkode: acdcb...97a 18 1 5
Populært innlegg Kålrota Skrevet 29. september Populært innlegg #3 Skrevet 29. september Hvorfor er du sammen med en som shamer deg og får deg til å føle deg usikker? Nei, det er ikke normalt. Han får være sammen med en oppblåsbar dukke, da. Løp! 42 14
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Skrevet 29. september Eh, selvsagt ikke. Å snakke om dobesøk, i hvert fall andres, er skikkelig uvanlig heldigvis. Han høres barnslig og teit ut Anonymkode: 2ec53...e5d 19 5
Uanonym bruker Skrevet 29. september #5 Skrevet 29. september Selvfølgelig er det ikke normalt å oppføre seg sånn. Han høres veldig barnslig og umoden ut - kanskje han også har noe slags angst på dette området på egne vegne, og takler det ved å skyve skammen over på deg? 7 3
Kaneel Skrevet 29. september #6 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Altså, han vil helst ha kjæreste som ikke gjør disse to tingene. Fordi i hans verden bæsjer ikke damer..og de må ikke pumpe.. Hver gang jeg må bæsje eller har bæsjet gjør han en stor deal ut av det og shamer meg, finner noe å shame meg om som angår min bæsj mht. lukt, lyder, og hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet etter jeg har vært der. Han overdriver det skikkelig og jeg bruker spray åpner vinduet etc... får skikkelig angst for å bæsje. Er det normalt å være sånn? Anonymkode: d875c...25c Men kjøre deg la nå mannen skaffe seg en plastdukke om han begjærer det! Helt tydelig han ikke er mentalt moden til å være i realasjon med et menneske! 5 4
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Skrevet 29. september Hvorfor vil du dette?? Do besøk må man nesten få lov til å gjøre uten at noen klager. Det kommer sikkert til å bli noe mer som: du smatter når du spiser, det bråker når du spiser potetgull, du går så hardt på gulvet osv osv. Tenk deg nøye om du vil dette for all fremtid, tror ikke det blir bedre Anonymkode: 878f5...247 8
AnonymBruker Skrevet 29. september #8 Skrevet 29. september Men sørger du ikke for at doen er tømt skikkelig etter deg og går du ifra med døra på vidt gap eller noe? Om stanken eser rundt i huset og det ligger reser i do så gjør du deg jo ekkel? Anonymkode: 9d9fb...f6e 8
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Skrevet 29. september Det høres helt tullete ut å snakke slik. Jeg hadde ikke orket det. Unormal fyr. Anonymkode: 4ca6b...d6a 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #10 Skrevet 29. september Hvor finner dere slike menn 🥰 Anonymkode: 2c2ab...12d 5 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Skrevet 29. september Hvordan vet han at du må bæsje/ har bæsjet? Følger han etter deg inn på do for å sjekke? Anonymkode: 3adf5...176 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #12 Skrevet 29. september Jeg hadde dumpet han. Han er jo ekstremt umoden, så han bør holde seg singel, til han har blitt litt mer voksen. Anonymkode: ac124...1fb 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #13 Skrevet 29. september Det er vel bare litt humor. Anonymkode: d6917...bbc
AnonymBruker Skrevet 29. september #14 Skrevet 29. september Nei, det er helt unormalt! Mindre intelligent type. Eller bare frekk og kontrollfreak. Sikker på at han ønsker en kvinne i kjøtt og blod? Har hørt om noen damer i USA som hevder de ikke bæsjer, de går og får den dratt ut via en maskin i stedet... Kanskje det er noe sånt han ønsker seg. Be han skaffe maskinen og personalet først, så kan han kanskje velge mellom kundene etterpå. Ikke billig å være kravstor - og overfladisk. Anonymkode: bc920...413 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #15 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor finner dere slike menn 🥰 Anonymkode: 2c2ab...12d Jeg hadde en sånn før og, som var kjæreste med meg på vgs. Nå på dating app. Anonymkode: d875c...25c
AnonymBruker Skrevet 29. september #16 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Altså, han vil helst ha kjæreste som ikke gjør disse to tingene. Fordi i hans verden bæsjer ikke damer..og de må ikke pumpe.. Hver gang jeg må bæsje eller har bæsjet gjør han en stor deal ut av det og shamer meg, finner noe å shame meg om som angår min bæsj mht. lukt, lyder, og hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet etter jeg har vært der. Han overdriver det skikkelig og jeg bruker spray åpner vinduet etc... får skikkelig angst for å bæsje. Er det normalt å være sånn? Anonymkode: d875c...25c Er dette et tulleinnlegg?🤯 Anonymkode: b6256...ef6 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Skrevet 29. september Jeez. Da for han heller bli sammen med en oppblåsbar dukke. Det der er det siste jeg hadde gadda. Anonymkode: 6bdd7...094 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #18 Skrevet 29. september Bæsj er ekkelt. Alle damene jeg har datet lukter fioler etter de har bæsjet. Ikke normalt at damer promper heller. Anonymkode: b2dde...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #19 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Altså, han vil helst ha kjæreste som ikke gjør disse to tingene. Fordi i hans verden bæsjer ikke damer..og de må ikke pumpe.. Hver gang jeg må bæsje eller har bæsjet gjør han en stor deal ut av det og shamer meg, finner noe å shame meg om som angår min bæsj mht. lukt, lyder, og hvis det skulle være igjen en partikkel i vannet etter jeg har vært der. Han overdriver det skikkelig og jeg bruker spray åpner vinduet etc... får skikkelig angst for å bæsje. Er det normalt å være sånn? Anonymkode: d875c...25c Dropp han, totalt. Noen guttunger er slik. Svarte en eks slik "jeg syns det er så feminint når du tisser, slutt med det. .... eller er det et av kroppens behov?" Svar slik hver gang så blir han lei. Anonymkode: 07d71...c0b 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #20 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel bare litt humor. Anonymkode: d6917...bbc Overhode ikke. Han snakker også om at rumpehullet mitt lukter når vi har sex. Selv om jeg skulle ha dusjet. Han prøvde å få meg til å vaske meg med såpe og jeg fikk selvfølgelig soppinfeksjon. Sånne utsagn har fått meg til å helt miste sexlysten. Anonymkode: d875c...25c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå