AnonymBruker Skrevet i går, 07:39 #1 Skrevet i går, 07:39 Har et ekstremt eksempel nå, en av mine kolleger har sendt NI meldinger på under TI minutter (kanskje rundt fem minutter) i en felleschat, og det verste er at flere av de samme er av samme ulla. Ingen andre har sendt noe innimellom disse NI meldingene. Pling, pling, pling NI ganger. Hvis man er redd for mye tettpakket tekst, bruk LINJESKIFT i den SAMME meldingen da. Man skriver ikke at man har funnet løsningen, SENDER og deretter skriver løsningen i NESTE melding. Føler nesten at vi er en vernet bedrift med mennesker med spesielle behov til tider. Anonymkode: 8f58a...356 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #2 Skrevet i går, 07:41 Teams er søppel og støy. Alle skal ha sine kanaler, og alle tror deres greier er så viktige at de må spamme oss ned med piss. Skru av varslingene, det er det eneste som funker. Anonymkode: c2937...9d1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #3 Skrevet i går, 07:47 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Teams er søppel og støy. Alle skal ha sine kanaler, og alle tror deres greier er så viktige at de må spamme oss ned med piss. Skru av varslingene, det er det eneste som funker. Anonymkode: c2937...9d1 Teams er en nødvendighet. Skulle stå at flere av de andre er av samme ulla btw Anonymkode: 8f58a...356
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Det er også litt typ verna bedrift å ikke kunne regulere seg selv uten å måtte ventilere da. Anonymkode: 4d06a...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Sånne gruppechatter muter jeg alltid. Problem løst. Anonymkode: de8a5...846
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 29.9.2025 den 9.39): Har et ekstremt eksempel nå, en av mine kolleger har sendt NI meldinger på under TI minutter (kanskje rundt fem minutter) i en felleschat, og det verste er at flere av de samme er av samme ulla. Ingen andre har sendt noe innimellom disse NI meldingene. Pling, pling, pling NI ganger. Hvis man er redd for mye tettpakket tekst, bruk LINJESKIFT i den SAMME meldingen da. Man skriver ikke at man har funnet løsningen, SENDER og deretter skriver løsningen i NESTE melding. Føler nesten at vi er en vernet bedrift med mennesker med spesielle behov til tider. Anonymkode: 8f58a...356 Hadde du brukt tiden på å stille inn Teams ordentlig, i stedet for å skrive melding her, hadde problemet vært ute av verden. Anonymkode: 974a7...6c6
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #7 Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hadde du brukt tiden på å stille inn Teams ordentlig, i stedet for å skrive melding her, hadde problemet vært ute av verden. Anonymkode: 974a7...6c6 Følte du deg truffet? Anonymkode: 7c3d5...9d2
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #8 Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Følte du deg truffet? Anonymkode: 7c3d5...9d2 Nei, min teams er konfigurert til å varsle på viktige ting, og ikke varsle på uvesentligheter. Hvordan skulle jeg blitt truffet av at TS ikke har konfigurert Teams? Anonymkode: 974a7...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå