Gå til innhold

Veldig tidlige symptomer og festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har normalt en syklus på 28-30 dager. Varierer litt fra mnd til mnd. Sist uke begynte jeg 6-8 dager før ventet mens med ømme og vonde bryster. I går 3-5 dager før ventet mens hadde jeg litt blod på papiret når jeg var på do men ikke noe etterpå. Kan det ha vært en festeblødning? Når etter en festeblødning kan jeg isåfall teste positivt? Må jeg vente til den dagen mensen skulle kommet?

E det i det hele tatt mulig å ha så tidlige symptomer? Jeg har aldri hatt det slik før i forbindelse med mens. 

Anonymkode: 506ae...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tester alltid positivt fem dager før mens. 9dpo

Anonymkode: b3b12...093

Skrevet

Bare tiden vil vise. Om det er festeblødning.. vent 4 dager med å teste

Skrevet

Ømme bryster er et helt vanlig symptom. Det er også vanlig å ikke alltid oppleve det.

Blødning derimot, sett at det ikke er vanlig for deg, er vel kanskje det eneste tidlige symptomet som er forbundet med graviditet forutenom en positiv hcg test. :)

Vanskelig å si når du ville testet positivt dersom det er en festeblødning, for vitenskapen har delte meninger om hva det er og hvorfor det skjer. Men de fleste tester positivt den dagen man skulle fått mensen, eller noen dager før hvis du bruker en sensitiv test.

Anonymkode: 3cc55...974

Skrevet

Jeg opplevde det samme en gang 4-5 dager før mensen. Og fikk superpositiv test. Det gikk dog ikke veien, så ingen solskinnshistorie til tross for graviditet.

Du kan jo prøve en sånn tidlig-test fra clearblue? 

Anonymkode: 06639...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...