AnonymBruker Skrevet mandag kl. 03:19 #1 Skrevet mandag kl. 03:19 Hei noen som har erfaring med støvletter eller andre type sko fra merket Lauren Ralph Lauren? Vurderer å kjøpe meg nye sko og ønsker å kjøpe sko som tilbys i halvstørrelse. Er ikke så mange merker i Norge som tilbyr det men dette merket gjør det. Hvis noen har noen erfaring med sko fra merket gjerne del med meg🙂 Anonymkode: 77b21...009
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:00 #2 Skrevet mandag kl. 05:00 Ja, liker de godt. Både kvalitet og stil. Litt små i størrelsen, og litt smale. Jeg vipper mellom 38 og 39, og her er jeg 39. Anonymkode: b9fe5...7e5 1
enkefru Skrevet mandag kl. 07:11 #3 Skrevet mandag kl. 07:11 Jeg har (hadde, de synger virkelig på siste verset) Chelsea-boots derfra, jeg ELSKER de og har hatt de i mange år 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:07 #4 Skrevet mandag kl. 11:07 Takk for svar dere, da klikker jeg et par hjem🙂 Anonymkode: 77b21...009
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:21 #5 Skrevet mandag kl. 12:21 Har hatt loafers fra de. 2 par. Veldig gode å gå i, så de var svært velbrukt. Anonymkode: b3941...d16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå