AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Hei Mor ser dårlig og må ha bedre lys på kjøkkenet. Per idag er det kun taklys på kjøkkenet og ingen lys under overskapene. Jeg har vært på clas ohlson og kjøpt en sånn lang lampe jeg trodde man skulle bare sette i stikkkontakten og ferdig med det. Det viste seg å være alt annet enn enkel. Den var sånn type man skal connecte 2 greier fra ledninger o taket inn i begge veier av lampen. Det jeg leter etter er sånne man kan bare sette i stikkontakten og ferdig, ala nattlamper ser man bare setter i stikkontakt og den lyser. Bare at denne skal være lang og flat og skal under overskapet på kjøkkenet. Har funnet bilde på nett, men denne bruker batteri og ikke strøm. Skal bare ha 1stk altså. Anonymkode: 00624...342 1
Hanne67 Skrevet 29. september #2 Skrevet 29. september Denne og denne fra Jula har ledning og støpsel til å sette i kontakt. De har enda flere lengder og lysstyrker. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Skrevet 29. september Hanne67 skrev (6 timer siden): Denne og denne fra Jula har ledning og støpsel til å sette i kontakt. De har enda flere lengder og lysstyrker. Disse var de jeg tebkte på. Oerfekt!! Tusen takk 😁 Anonymkode: 00624...342 2
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Skrevet 29. september Hurra! Sånn har jeg vært på jakt etter også! Tusen takk til Ts som spurte og til Hanne67 som tipset om Jula 🥰 Anonymkode: d09cb...a61 1
Hanne67 Skrevet 29. september #5 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Disse var de jeg tebkte på. Oerfekt!! Tusen takk 😁 Anonymkode: 00624...342 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hurra! Sånn har jeg vært på jakt etter også! Tusen takk til Ts som spurte og til Hanne67 som tipset om Jula 🥰 Anonymkode: d09cb...a61 Bare hyggelig! 🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå