Gå til innhold

Hei. Hvor får jeg kjøpt sånne lamper,bare i strøm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Mor ser dårlig og må ha bedre lys på kjøkkenet. Per idag er det kun taklys på kjøkkenet og ingen lys under overskapene. Jeg har vært på clas ohlson og kjøpt en sånn lang lampe jeg trodde man skulle bare sette i stikkkontakten og ferdig med det. Det viste seg å være alt annet enn enkel. Den var sånn type man skal connecte 2 greier fra ledninger o taket inn i begge veier av lampen.  

Det jeg leter etter er sånne man kan bare sette i stikkontakten og ferdig, ala nattlamper ser man bare setter i stikkontakt og den lyser. Bare at denne skal være lang og flat og skal under overskapet på kjøkkenet. Har funnet bilde på nett, men denne bruker batteri og ikke strøm. Skal bare ha 1stk altså.

Screenshot_20250929_002042_Temu.jpg

Anonymkode: 00624...342

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne  og denne  fra Jula har ledning og støpsel til å sette i kontakt. De har enda flere lengder og lysstyrker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hanne67 skrev (6 timer siden):

Denne  og denne  fra Jula har ledning og støpsel til å sette i kontakt. De har enda flere lengder og lysstyrker.

Disse var de jeg tebkte på. Oerfekt!! Tusen takk 😁

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hurra! Sånn har jeg vært på jakt etter også! Tusen takk til Ts som spurte og til Hanne67 som tipset om Jula 🥰

Anonymkode: d09cb...a61

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Disse var de jeg tebkte på. Oerfekt!! Tusen takk 😁

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hurra! Sånn har jeg vært på jakt etter også! Tusen takk til Ts som spurte og til Hanne67 som tipset om Jula 🥰

Anonymkode: d09cb...a61

Bare hyggelig! 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...