Gå til innhold

Flere som har erfart ulemper ved å jobbe på et lite kontor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et lite kontor, vi er bare 5-6 ansatte pluss en leder. Det er flere etablerte «sannheter» på arbeidsplassen, som helt klart strider mot lovverk og vanlig fornuft på de fleste andre lignende arbeidsplasser innenfor samme bransje. Det er flere som har reagert på dette, men dessverre er det sterke personligheter og leder som «bestemmer» disse «sannhetene». Bedriften skal snart slås sammen med en søsterbedrift og vi kommer da til å bli en del flere, og jeg ser veldig frem til det siden da kan disse «sannhetene» umulig få leve videre siden det mest vanlige er å forholde seg til lovverk og fornuft, og andre vil komme til å protestere på ting som aldri har eksistert før de ble slått sammen med oss. 

Noen her med lignende erfaringer? Hadde bare vært greit å høre fra andre som har opplevd/opplever noe av det samme på veldig små arbeidsplasser, for jeg holder på å bli sprø av dette… 

Anonymkode: 8566b...648

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trives ikke med å jobbe på et lite kontor. Trives med å ha mange kolleger å spille på, da trenger man ikke henge med de man ikke liker så godt

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser dette hos oss også, vi er ikke så mange. Man kan stort sett gjøre som man vil, og det går på bekostning av kollegaer.

AnonymBruker
Skrevet

Sant og sant.

Alle har en bedriftskultur. Liker du ikke kulturen, så må du nesten bytte jobb. Det er svært sjelden en får endret på kulturen, med mindre helt nye avdelinger skal rulles opp. 

:skya:

Anonymkode: aaca9...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordeler og ulemper tenker jeg. Jeg var selv misfornøyd med slik ting var med den lederen jeg hadde. Så sluttet den personen og jeg ble selv leder. Jeg hadde nok ikke fått den muligheten i et større kontormiljø da det er mer konkurranse. Så har jeg bestemt meg for å gjøre ting på en bedre måte enn den forrige lederen. Man må nesten skifte jobb eller å bli leder selv for forbedringer av til😐

Anonymkode: 95ced...af6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...