Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #1 Skrevet 28. mars 2006 når dere runker partneren, gjør dere det mens dere ligger på siden eller sitter dere over han og runker. Jeg satt over bena hans (mot han) og runket han og jeg har aldri sett han få så sterk orgasme før. Kommer hånden på ett annet punkt på penis om en sitter slik? Klemmer det på andre steder enn hva gutta er vandt til? Han sa det var utrolig godt og hadde aldri hatt d så bra før...
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Mest at han ligger på rygg og jeg ligger eller sitter på siden mot han. Eller at vi ligger i “skje” og han ligger innerst. Sitter jeg på bena hans når han ligger så går det ikke særlig bra, mener han sa en gang at han ikke får bevegd seg nok og at det virker som om noe i blodsirkulasjonen stopper opp og hemmer orgasmen.
Gjest 2324 Skrevet 28. mars 2006 #3 Skrevet 28. mars 2006 Aus, außer, bei, gegenüber, mit, nach, seit, von, zu, durch, für, gegen, ohne, um..
Gjest Gitte Skrevet 28. mars 2006 #4 Skrevet 28. mars 2006 Sitter foran han, eller ligger ved siden av.. Når jeg ligger ved side av er det mest for erting og kos, foran er det for at han skal få en skikkelig hand/blowjob
punktom Skrevet 28. mars 2006 #5 Skrevet 28. mars 2006 Aus, außer, bei, gegenüber, mit, nach, seit, von, zu, durch, für, gegen, ohne, um.. ← Den regla kjører også jeg for å holde igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #8 Skrevet 28. mars 2006 Aus, außer, bei, gegenüber, mit, nach, seit, von, zu, durch, für, gegen, ohne, um.. ← og An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwischen...
Gjest Gorgonzola Skrevet 29. mars 2006 #9 Skrevet 29. mars 2006 og An, auf, hinter, in, neben, über, unter, vor und zwischen... ← .......an die bank und auf der tischen.......... Så lenge hun husker å klå ballene mine kan hun sitte/stå/ligge hvordan hun vil
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #10 Skrevet 29. mars 2006 .......an die bank und auf der tischen.......... Så lenge hun husker å klå ballene mine kan hun sitte/stå/ligge hvordan hun vil ← Var det ikke an den Wand?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #11 Skrevet 29. mars 2006 ser helst at hun sitter over venstre leggen min, og hun må være naken, så kan jeg kjenne fitta hennes bli våt og skli utover leggen min. For meg er det viktig at hun har smurt inn hendene sine i litt deilig olje, så er det bare å ronke i vei, jeg liker å ligge bakover eller sitte bakoverlent mens hun gjør dette. Syns det er herlig når jeg våkner til denne behandlingen, gjerne kombinert med litt munnbehandling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå