AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Hei! Rydding i boden. Har mange ting jeg tror jeg trenger, men som bare tar opp plass. Nå vurderer jeg å kjøpe en sånn stålreol for å plassere ting. Jeg har fire lekekasser, et dukkehus, en haug av strandleker, vinterdekk, enkeltseng, en svær koffert med oppblåsbar madrass, akebrett og en liten sykkel. Ikke veldig stor bod, kanskje 2,5 x 1,5 meter. Sier seg selv at når alt står på gulvet, blir det ikke mye plass å finne frem. Vurderer egentlig å pælme alt utenom vinterdekka og kun beholde et par strandleker. Den enkeltsenger er jo egentlig ganske kjekk å ha den dagen dattera mi ikke vil ha køyesenga lenger, men den er smal og var en av de billigste. Hvorfor vil jeg kaste ? Det blir ryddig i hodet Trenger litt råd her.. Anonymkode: bdb54...bb9
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Jeg må forresten ha akebretta og sykkelen for det er til barna Anonymkode: bdb54...bb9
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Skrevet 29. september Hva er sjansen for at datra ønsker bytte ut køyeseng med enkeltseng det neste året? Og at du også gidder bytte ut senga i det hun ber om det? IKEA har flere enkeltsenger til under tusenlappen også, hvis det skulle bli nødvendig. Sykkelen, er den i bruk nå? Eller står den å venter på at barna skal bli passende størrelse? Kasser med leker, strandleker og slikt, ta opp alt, spre det ut over stua. Kast alt som er ødelagt, og alt som ikke har vært brukt det siste året. Den oppblåsbare madrassen, når brukte dere den sist? Anonymkode: 9a90a...c69
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Skrevet 29. september Om noe av det kan selges eller gies bort, ville jeg heller gjort det enn å kaste. Jeg ga nettopp bort mye rart som jeg ikke skulle ha selv. Sparte mye tid og runder til gjenvinningsstasjonen med å gi bort mange av tingene. De var i ulik tilstand, noe jeg presiserte i annonsene, men folk ville ha tingene likevel. Anonymkode: 835c7...934
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Skrevet 29. september Jeg ville begynt med å fått inn en reol. Det er veldig praktisk å ha. Så ville jeg hatt en gjennomgang med innholdet i boden. Strandleker/ sandkasse leker o.l som tåler å ligge ute oppbevarer vi i en putekasse ute i gårdsrommet. Grei og praktisk, ungene klarer også fint å rydde det bort oppi der. Akebrettet er også fint å få hengt på veggen, de pleier å være l tre netter i til at barna klarer å utføre det selv. Hvis madrassen har ligget urørt i noen år så er den kanskje blitt Morken og er bare søppel. Greit å finne utav... Anonymkode: 9be49...e44 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #6 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Rydding i boden. Har mange ting jeg tror jeg trenger, men som bare tar opp plass. Nå vurderer jeg å kjøpe en sånn stålreol for å plassere ting. Jeg har fire lekekasser, et dukkehus, en haug av strandleker, vinterdekk, enkeltseng, en svær koffert med oppblåsbar madrass, akebrett og en liten sykkel. Ikke veldig stor bod, kanskje 2,5 x 1,5 meter. Sier seg selv at når alt står på gulvet, blir det ikke mye plass å finne frem. Vurderer egentlig å pælme alt utenom vinterdekka og kun beholde et par strandleker. Den enkeltsenger er jo egentlig ganske kjekk å ha den dagen dattera mi ikke vil ha køyesenga lenger, men den er smal og var en av de billigste. Hvorfor vil jeg kaste ? Det blir ryddig i hodet Trenger litt råd her.. Anonymkode: bdb54...bb9 Kan du ikke henge opp akebrett, sykkel, og seng, på veggene, eventuelt i taket? Da får du frigjort gulvplass. Lekekassene, dukkehuset, og kofferten får plass i en reol. Anonymkode: e38f1...441 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå