Gå til innhold

Når du har kjærlighetssorg og random personer forteller deg å bruke tiden meg venninner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du har ikke en eneste venninne. Hva gjør du da?

Anonymkode: 50442...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da begynner du å bli aktiv innenfor hobbyer og fritidsinteresser, frivillig arbeid eller turgrupper, slik at du kan skaffe deg nytt nettverk og nye venner. Eller i det minste fylle dagene med noe som får tankene over på noe annet enn kjærlighetssorgen.

Anonymkode: aac74...2e1

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da begynner du å bli aktiv innenfor hobbyer og fritidsinteresser, frivillig arbeid eller turgrupper, slik at du kan skaffe deg nytt nettverk og nye venner. Eller i det minste fylle dagene med noe som får tankene over på noe annet enn kjærlighetssorgen.

Problemet er jo at alle iver 40 har nok venner. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Stemmer det da? Jeg fikk meg ny hobby for et par år siden, har blitt litt kjent med en del mennesker gjennom den og minst halvparten har ikke særlig eller noen venner og er interesserte i kontakt.

Gi det en sjanse.

Anonymkode: 3c644...05b

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet tilfeldige personer at du har kjærlighetssorg?

Anonymkode: 3c4b7...890

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er i den situasjonen nå. Ble dumpet for 2 måneder siden. Nærmeste venninne bor i Danmark...

Så nå sitter jeg her alene hver eneste dag og synes synd på meg selv.

Anonymkode: 4927a...f55

Skrevet

Begynn i korps eller kor? 

Anonymkode: 980b4...483

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tull og tøys. Jeg var i begynnnelsen av 40-årene da jeg fikk helt nye venner og nytt nettverk gjennom hobbyer og fritidsinteresser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tull og tøys. Jeg var i begynnnelsen av 40-årene da jeg fikk helt nye venner og nytt nettverk gjennom hobbyer og fritidsinteresser. 

Samme her, de beste vennene jeg har nå, fikk jeg etter fylte 45 år. Nye hobbyer, nye steder og nytt hus i et annet nabolag. 

Anonymkode: de35e...7ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra å få nye venner i ulike livsstadier. Kanskje du også har noen du har glemt litt, som det går an å gi et livstegn til? Det er ihvertfall lurt å dyrke noen relasjoner som ikke har med parforhold å gjøre. Det er aldri for sent. Det handler om det samme som når vi er små, prate, bli kjent, være nysgjerrig, være passe åpen etter hvert, osv osv. I voksen alder har jeg fått gode venner gjennom jobb, studier, trening og naboskap. De ser meg på en litt annen måte enn de jeg ble kjent med på skolen, i yngre dager.

Anonymkode: e97cd...b2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...