Gå til innhold

Den sorte trekanten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker på vakre damer, at de har en  sort trekant av hår innenfor trusa. 

Selv om jeg vet at hår finnes i flere farger også der. Likevel en viktig del av min seksuelle fantasi.  Noen som kjenner det igjen?

Anonymkode: 32b48...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Anonymkode: 097ea...8b9

Skrevet

Bedre med glatt der.

Skrevet
Anonym11223344 skrev (12 minutter siden):

Bedre med glatt der.

For din egen  del eller å se andre glatt?

Skrevet

Hvorfor skrives det en slik tråd hver dag her på KG? Hvem f bryr seg så ekstremt mye om trekant på kvinner? Personen trenger hjelp.

Anonymkode: 86aa2...3c0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

For din egen  del eller å se andre glatt?

Se andre.

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg hetero kvinne, men for meg er det viktig å barbere selv, og mannen min får ikke barbere seg. Jeg elsker hår.

Anonymkode: 56a0f...903

• Hjerte 1
Skrevet

Har alltid ment at den sorte trekanten igrunn er ganske teit. Håret er så malplassert.

Jeg vokser meg som regel fordi jeg liker det best. Hva menn ønsker er ikke mitt problem, og min mann er like ivrig uansett om jeg er glatt, stussa eller har "depresjonsbusk".

Anonymkode: 472f7...0c1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har alltid ment at den sorte trekanten igrunn er ganske teit. Håret er så malplassert.

Jeg vokser meg som regel fordi jeg liker det best. Hva menn ønsker er ikke mitt problem, og min mann er like ivrig uansett om jeg er glatt, stussa eller har "depresjonsbusk".

Depresjonsbusk har jeg ikje hørt om før. Du dropper frisering hvis du er nedfor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Depresjonsbusk har jeg ikje hørt om før. Du dropper frisering hvis du er nedfor?

Nei. Bare en kjent sak at deprimerte ikke har overskudd til så mye stell, de lar bare ting skure og gå(gro).

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor skrives det en slik tråd hver dag her på KG? Hvem f bryr seg så ekstremt mye om trekant på kvinner? Personen trenger hjelp.

Anonymkode: 86aa2...3c0

Er det å like kjønnshår et tegn på at man trenger hjelp?

Anonymkode: 703cf...694

Skrevet

Ney til glatt mus. Er dame selv. Har ikke møtt en mann som liker glatt etter jeg fylte 30 år. 

Anonymkode: 1775a...a23

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ney til glatt mus. Er dame selv. Har ikke møtt en mann som liker glatt etter jeg fylte 30 år. 

Anonymkode: 1775a...a23

Jeg tror de fleste menn ikke bryr seg. Og ingen oppegående mann hadde sagt til deg at de foretrekker glatt når du ligger der med busk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror de fleste menn ikke bryr seg. Og ingen oppegående mann hadde sagt til deg at de foretrekker glatt når du ligger der med busk.

Det har du nok rett i, men det er svært sannsynlig at det ble bare med det ene møtet. 

Det skal være glatt. 

Anonymkode: 3643c...143

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det har du nok rett i, men det er svært sannsynlig at det ble bare med det ene møtet. 

Det skal være glatt. 

Anonymkode: 3643c...143

Hmm. Da er jeg nok ganske unormal. 

Skrevet

Feil, de aller fleste vakre damer er glattbarberte. Men du kan jo fantasere videre om de eldre buruglene som sikkert har mesteparten av trekanten i behold.

Anonymkode: 3497b...184

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Feil, de aller fleste vakre damer er glattbarberte. Men du kan jo fantasere videre om de eldre buruglene som sikkert har mesteparten av trekanten i behold.

Anonymkode: 3497b...184

Du snakket akkurat om en hel del flotte kvinner. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det å like kjønnshår et tegn på at man trenger hjelp?

Anonymkode: 703cf...694

Takk. Jeg begynte å lure jeg også,  da har jeg vært syk siden tenårene.  Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...