Gå til innhold

Hundeseler, noen kloke hoder som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en labrador som vi tidligere har brukt nonstop harness som man kan stille på rundt hals og mage. Men merker nå at nå som hun er ‘voksen’ sliter jeg maxx med å finne det rette til henne. Virker ut som at når vi tidligere kjøpte ny nonstop harness så henger linja som går under buken, så den blir for lang. 
nå bruker vi free movement harness, men jeg er ikke fornøyd med dette heller…det sklir fra side til side og blir helt skjevt på henne…jeg bor litt utpå bygda så fagpersonell får jeg ikke fysisk fått snakket med. så har jeg en ergonomisk non pull harness som jeg bruker når jeg går tur med andre…og jah, den skjønner jeg vertfall ikke noe av. jeg merker at bare jeg skriver alt dette så er det litt sykt at jeg ikke har funnet noe som passer. 
og nå som hun er i en alder der testing av grenser er på full gang, så trenger jeg noe som sitter greit på henne… noen tips?

Anonymkode: 6b2e9...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller beste er å reise til Brukshunden og prøve der. Men hvis det er umulig så kan du teste Huken mulitsele, den har funka hos meg på mange hunder som ingenting annet har sittet bra på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...