AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Er det vanlig å bæsje på seg når man bruker wegovy? Og å få tørr munn? Anonymkode: d7aef...9ed
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Det kan skje ja, spesielt i begynnelsen. Anonymkode: 5760d...814
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Skrevet 28. september Jeg flyr mer på do enn normalt. Får man diare og akutt dotrang så kan det skje. Anonymkode: 01d33...050
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Skrevet 28. september Jeg gjorde det aldri, men fikk akutt løs mage av nesten alt jeg spiste. Ga opp etter 9 mnd da jeg hadde gått ned bare 6 kilo til tross for den ekstremt løse magen. Andre jeg kjenner har hatt null bivirkninger eller motsatt problem; nemlig ekstremt forstoppet. Anonymkode: 23f3d...f54
Chupacabra Skrevet 29. september #6 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gjorde det aldri, men fikk akutt løs mage av nesten alt jeg spiste. Ga opp etter 9 mnd da jeg hadde gått ned bare 6 kilo til tross for den ekstremt løse magen. Andre jeg kjenner har hatt null bivirkninger eller motsatt problem; nemlig ekstremt forstoppet. Anonymkode: 23f3d...f54 Høres ut som at det er bedre å bevege kroppen og spise sunn mat. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Skrevet 29. september Tørr i munnen/tørst er vanlig. Bæsje på seg er helt unødvendig. Forstoppelse pga dehydrering er mer vanlig Anonymkode: ea95e...48c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå