AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Ofte etter at fruen har avvist meg kvelden i forveien, så er hun på tilbudssiden på morgenkvisten etterpå. For meg blir det feil det jeg opplever som et bilig plaster på såret, når hun så sier "bare kjør på du, jeg trenger ikke noe". Noen ganger prøver jeg med med et lett avvisende "skal vi ikke heller vente og ta en full runde i kveld?", med hentydning om at jeg heller ønsker elskov som gir oss begge nytelse. Men da sier hun "vi får til det også", men det blir naturligvis ikke noen av... Hun tror sikkert jeg kun er opptatt av å få tømt meg, men det er slett ikke tilfelle. Hva tenker dere - er en kjappis på morgenen noe dere tilbyr for å bli kvitt maset? Anonymkode: 757e0...851 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Om du får tilbudet så kjør på om du får slippe til, blir avvist 24/7-365 her og hadde benyttet sjansen om jeg fikk den Anonymkode: bb1cc...3c5 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Skrevet 28. september Hadde det vert meg hadde jeg pakka snippeska mi om jeg hadde hatt ei dame som var SÅ lite interessert! Anonymkode: 0ac47...96c 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Skrevet 28. september Jeg tilbyr ofte morgenkos. Fordi jeg nyter nærheten. Det er digg. Men jeg er ikke interessert i å få orgasme selv som regel. Jeg blir ofte kåt av den lille morgenøkta, men lar mannen kjøre på. men det erstatter ikke «lengre elskov». Selv om det av og til kjennes som jeg later til mannen et lite kjøttbein han kan gnage på i påvente av biffen. det skal sies at v i begge kjenner på stor grad av nærhet under morgensex. Føler du deg avspist med smuler? Føler du at hun er fraværende i morgensexen? Anonymkode: 51d04...17c 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Skrevet 28. september I vårt samliv er det heller han som avviser. Jeg har lyst 99 av 100 ganger. Men han har en egenskap jeg setter pris på: han setter alltid av nok tid til sex, når vi har det. Han har aldri tilbudt meg 5 min morgensex, i hans øyne er selv et par timer litt knapt. Han gjør det ordentlig. Han skjønner at det jeg vil ha - og som han også vil ha, når han er i form, er flørt, sex, kos, mer flørt og å sove i hverandres armer. Anonymkode: 31fbe...727 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Skrevet 28. september Jeg hadde sett på det som en billig løsning ja, og tror du har rett i at hun tror sex betyr noe annet for deg enn det gjør, for virker som hun tenker du bare trenger å tømme deg. Får litt flashback fra eksen som ikke skjønte at jeg savnet nærhet, intimitet og felles nytelse, ikke bare penetrering for å tømme meg Anonymkode: 7137e...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen ganger prøver jeg med med et lett avvisende "skal vi ikke heller vente og ta en full runde i kveld?", med hentydning om at jeg heller ønsker elskov som gir oss begge nytelse. Men da sier hun "vi får til det også", men det blir naturligvis ikke noen av... Anonymkode: 757e0...851 Da får du være tydeligere. "Vi har ikke tid til å gjøre det skikkelig nå, vi tar det heller i kveld så vi kan bruke god tid, det er best, synes du ikke?" Og ja, jeg tilbyr en kjappis for å bli kvitt maset. Sex er mer arbeid enn nytelse for min del, så hvis jeg kan komme unna med noen minutter er det enklest for meg. I stedet for å bruke timer på noe som uansett gir meg lite, når jeg helst bare vil sove. Anonymkode: 92783...63b 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Skrevet 28. september «Kjappis» er ikke noe alternativ for min del. Uansett om det er på morgen eller kvelden. Samtidig er ingen av oss noen av av «Morgensex». Har vi sex, så er det på kvelden. Anonymkode: d39c7...cc1
AnonymBruker Skrevet 28. september #9 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du får tilbudet så kjør på om du får slippe til, blir avvist 24/7-365 her og hadde benyttet sjansen om jeg fikk den Anonymkode: bb1cc...3c5 Ja, jeg har ofte tenkt slik også; jeg burde gripe enhver sjanse. Men så er det denne naive troen på at det blir bedre, den samme troen som gjør at vi fortsatt er gift... Anonymkode: 757e0...851 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #10 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde sett på det som en billig løsning ja, og tror du har rett i at hun tror sex betyr noe annet for deg enn det gjør, for virker som hun tenker du bare trenger å tømme deg. Får litt flashback fra eksen som ikke skjønte at jeg savnet nærhet, intimitet og felles nytelse, ikke bare penetrering for å tømme meg Anonymkode: 7137e...6ad Nettopp! Anonymkode: 757e0...851
Fighter83 Skrevet 28. september #11 Skrevet 28. september (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ofte etter at fruen har avvist meg kvelden i forveien, så er hun på tilbudssiden på morgenkvisten etterpå. For meg blir det feil det jeg opplever som et bilig plaster på såret, når hun så sier "bare kjør på du, jeg trenger ikke noe". Noen ganger prøver jeg med med et lett avvisende "skal vi ikke heller vente og ta en full runde i kveld?", med hentydning om at jeg heller ønsker elskov som gir oss begge nytelse. Men da sier hun "vi får til det også", men det blir naturligvis ikke noen av... Hun tror sikkert jeg kun er opptatt av å få tømt meg, men det er slett ikke tilfelle. Hva tenker dere - er en kjappis på morgenen noe dere tilbyr for å bli kvitt maset? Anonymkode: 757e0...851 Blir bare masete på kvelden etter alle gjøremål og stress i løpet av en lang dag. Man vil bare slappe av og sove! Om morgenen er man kanskje mer avslappet og full av energi, ikke minst varm i kroppen og absolutt klar for en runde. Sex avler sex sies det om kvinnekroppen. Hva om du kun gir oralsex til henne om morgenen også ser du om det blir mer på kvelden ... Endret 28. september av Fighter83 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 28. september #12 Skrevet 28. september Fighter83 skrev (7 minutter siden): Blir bare masete på kvelden etter alle gjøremål og stress i løpet av en lang dag. Man vil bare slappe av og sove! Om morgenen er man kanskje mer avslappet og full av energi, ikke minst varm i kroppen og absolutt klar for en runde. Sex avler sex sies det om kvinnekroppen. Hva om du kun gir oralsex til henne om morgenen også ser du om det blir mer på kvelden ... Nei, det er jo livsfarlig! Om hun kommer på morgenen, nå blir det i allefall ikke noe mer de neste 14 dagene. Anonymkode: 757e0...851
AnonymBruker Skrevet 28. september #13 Skrevet 28. september Jeg har alltid likt best harde kjappiser. Jeg liker den følelsen av intensitet veldig godt. Anonymkode: 761e1...4b0 5
AnonymBruker Skrevet 28. september #14 Skrevet 28. september Jeg var 13 år i et forhold hvor det etterhvert ble pliktsex. Den "morgen når allerede var i senga" ble dessverre en "billig" plaster på såret ja. Jeg skulle ønske at min eks ikke ville ha det sånn, men heller ønsket skikkelig senere på dagen. Jeg gjorde det fordi han rett og slett var sur om han ikke fikk. Da gikk han gjennom dagen og tok opp ofte "det dårlige sexlivet vårt" og at han "ikke trodde han orket mer forhold med meg". Håper du ser at hun tilbyr dette for deg. For å holde forholdet deres sammen, at hun dessverre sliter med lysten men ønsker at du skal få ditt likevel. For meg ville det hjulpet mye om han i stedet gav meg kos på morgen, nærhet og kjærtegn, uten å bare ta for seg. Og la opp til ordentlig sex senere på dagen. Anonymkode: 9ca9b...6d8 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #15 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg var 13 år i et forhold hvor det etterhvert ble pliktsex. Den "morgen når allerede var i senga" ble dessverre en "billig" plaster på såret ja. Jeg skulle ønske at min eks ikke ville ha det sånn, men heller ønsket skikkelig senere på dagen. Jeg gjorde det fordi han rett og slett var sur om han ikke fikk. Da gikk han gjennom dagen og tok opp ofte "det dårlige sexlivet vårt" og at han "ikke trodde han orket mer forhold med meg". Håper du ser at hun tilbyr dette for deg. For å holde forholdet deres sammen, at hun dessverre sliter med lysten men ønsker at du skal få ditt likevel. For meg ville det hjulpet mye om han i stedet gav meg kos på morgen, nærhet og kjærtegn, uten å bare ta for seg. Og la opp til ordentlig sex senere på dagen. Anonymkode: 9ca9b...6d8 Det er jo akkurat det jeg ønsker, men hun vil ikke ha det. Hun byr frem stussen på morgenen for at jeg skal få tømme meg, som det er det hun tror jeg vil. Selv om jeg har sagt til henne utallige ganger at det er ikke det jeg ønsker. Men hun vil ikke det jeg ønsker, så hun prøver kanskje rense sin egen samvittighet ved å tilby enkleste utvei. Anonymkode: 757e0...851 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #16 Skrevet 28. september Jeg tilbyr kjappis eller blowjob om jeg ikke kan/orker selv, men det betyr ikke at det ikke gir meg noe. Jeg nyter at han nyter! Men vi har selvsagt lenger sex også. Selv om det i perioder fort kan bli kjappiser både tre og fire dager før det er anledning til noe mer. Anonymkode: 15c90...c22 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #17 Skrevet 28. september Jeg hadde mistet lysten fullstendig hvis det var så tydelig at hun ikke har lyst på sex. Anonymkode: e81f7...d43 2
AnonymBruker Skrevet 28. september #18 Skrevet 28. september Sikkert ikke kvinner som meg du vil ha svar fra, men jeg/vi vil gjerne ha sex både morgen og kveld. Jeg kan foreslå en kjappis rett og slett fordi det går raskt. Jeg er kåt, vil kjenne mannen inni meg, ikke sikkert jeg vil ha orgasme heller, men jeg elsker at han kommer. Har også vært i forhold der mannen ble for opphengt I min nytelse der han jaktet på min orgasme eller trodde jeg/alle damer vil ha lange sjanser. Kjappis er det jeg liker best, rett og slett. Kjeder meg om det drar ut i tid. Anonymkode: 039d8...5e8 4
AnonymBruker Skrevet 28. september #19 Skrevet 28. september Det høres ikke ut som hun har lyst. Er du en sånn som maser etter sex? Da forsvinner erotikken og lysten fort. La hun komme til deg for sex, da er det større sjanse for at hun virkelig vil ha. Og det blir så mye bedre sex, med en som lengter etter sex! Anonymkode: 0a23a...bee 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #20 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er jo akkurat det jeg ønsker, men hun vil ikke ha det. Hun byr frem stussen på morgenen for at jeg skal få tømme meg, som det er det hun tror jeg vil. Selv om jeg har sagt til henne utallige ganger at det er ikke det jeg ønsker. Men hun vil ikke det jeg ønsker, så hun prøver kanskje rense sin egen samvittighet ved å tilby enkleste utvei. Anonymkode: 757e0...851 Jeg hadde gremmes hadde dette vært meg. Hadde takket nei. Noe så stusselig. Anonymkode: 8f641...2e5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå