AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #21 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ser ikke problemet, hun deler sin kunnskap og nekter ingen å dele sin kunnskap. Jeg har fått masse hjelp mtp hormoner på resept der inne. Anonymkode: c81f6...b78 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg også. Det er masse informasjon der, og de aller fleste går på hormoner Anonymkode: c341f...44f Så bra. Sa heller ikke at det var noe problem, det finnes flere grupper å velge mellom så da kan man jo velge den/de som høres mest riktig ut for en selv. Jeg er nok bare litt forutinntatt, har en kronisk sykdom og på "vår" FB-gruppe er det stadig noen som mener at det bl.a går fint å spise seg frisk og droppe medisiner, jeg er nok derfor bare litt lei av det jeg kaller alternativ behandling, personlig. Men jeg dømmer jo ikke de som trives med det, flott at det finnes grupper for alle. Ferdig med den saken 😊 Anonymkode: dd56c...277 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #22 Skrevet 3. oktober 2025 Tidlig overgangsalder og et HAV av symptomer jeg aldri visste kunne komme av dette. Kan nevne konstant kløe i øre, et punkt på foten, "elektriske støt" som rammer helt vilkårlige steder og gjør intenst vondt noen sekunder, oftest i hodet. Nattesvette, økt vekt, null energi, fysisk uvel av å presse meg i styrketrening, et temperament som kun kan være nyttig i nevekamp mot Putin.. Listen var uendelig. Økt migrene, fra 2-3 anfall i året til 4 ganger i løpet av like mange uker. Går på østrogengel og tar utrogestan piller 2 uker hver mnd. Har INGEN bivirkninger av dem, og unntatt litt nattesvette noen få dager i mnd (egen syklus kræsjer med medisinene, dermed ikke alltid lik effekt av lik dose), vil jeg si jeg er tilbake til meg selv. Eneste er at forbrenningen er merkbart dårligere, noe som merkes på treger mage tross rikelig vann, fiber og trening. Kommer til å ta hormoner livet ut, for jeg har ingen tro på at det blir sunt å leve med mangelen om noen år når det ikke er sunt i dag. Er også arvelig belastet i flere av sykdommene hormoner kan beskytte mot, som hjerte/ kar sykdommer, tarmkreft og alzheimer. Anonymkode: 448e4...cda 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #23 Skrevet 3. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så bra. Sa heller ikke at det var noe problem, det finnes flere grupper å velge mellom så da kan man jo velge den/de som høres mest riktig ut for en selv. Jeg er nok bare litt forutinntatt, har en kronisk sykdom og på "vår" FB-gruppe er det stadig noen som mener at det bl.a går fint å spise seg frisk og droppe medisiner, jeg er nok derfor bare litt lei av det jeg kaller alternativ behandling, personlig. Men jeg dømmer jo ikke de som trives med det, flott at det finnes grupper for alle. Ferdig med den saken 😊 Anonymkode: dd56c...277 Gå inn på den som heter Femipositiv eller noe sånn. Der er det mye bra og lite alternativt Anonymkode: 448e4...cda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå