Gå til innhold

Tolker jeg feil eller er det flørting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i en liten arbeidsplass. Det er en kollega som jeg har fått interesse for. Legger merke til at han og titter mye på meg. Smiler mye. Når vi snakker sammen, kommer han tett inntil meg. Og har opplevd siste tiden at han tar meg mye på armen eller skulderen når han prater med meg.

Eller så er det at han stadig skal skryte av ting han gjør og forventer et kompliment  fra meg. Bør jeg ta sjansen og ta en kopp kaffe snart? Merker at vi har en flørtende tone sammen

Anonymkode: 5d665...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Når dette no går over og dere skal jobbe tett sammen, hva da?

Man går ikke etter kollegaer med mindre man har søkt seg ny jobb.

Anonymkode: bc796...032

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei.

Når dette no går over og dere skal jobbe tett sammen, hva da?

Man går ikke etter kollegaer med mindre man har søkt seg ny jobb.

Anonymkode: bc796...032

Joda. Man er pragmatisk og lar ikke følelsene styre på jobben.

Som er å forvente fra enhver oppegående person.

Anonymkode: 96ec9...977

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det kan være flørting, men det kan også være slik han er som person. Har du observert at han gjør slike ting med andre kollegaer, eller er det kun deg? I og med at dette gjelder en arbeidsplass og man risikerer at det kan bli rar stemning om man prøver seg og det ikke er gjengjeldt, hadde jeg personlig i hvert fall forsikret meg om at han ikke gjør lignende med andre først. 

Anonymkode: c2381...d4c

• Liker 2
Skrevet

Du tolker det feil.

Anonymkode: 30dfb...498

• Liker 1
Skrevet

Ligg unna. Det er uting å ha slike følelser på jobb, så det får man leve med til det dør ut av seg selv.

Og selv om du vurderer det til at det er ok der,  så må du la Initiativet evt ligge hos ham. Du har ingenting å vinne på å «invitere til kaffe».

Anonymkode: 797e6...0bc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Joda. Man er pragmatisk og lar ikke følelsene styre på jobben.

Som er å forvente fra enhver oppegående person.

Anonymkode: 96ec9...977

Jepp. Jeg ble en gang ghostet av en kollega jeg hadde ligget med en stund 😆 Han ble tydelig ukomfortabel da vi like etter ble satt på et oppdrag sammen. Jeg løste det med humor og sa noe sånt som "ikke vær så sur da, det var jo du som dumpet meg, la oss bare være kolleger og drite i det". Etter det hadde vi en helt vanlig jobbtone igjen. 

Til ts, det skader ikke å prøve da. Sende en snap eller noe og lodde stemningen litt 😊

Anonymkode: d2467...efc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...