Gå til innhold

Folk som støtter masseinnvandringen står på feil side av historien

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det snakkes mye om å stå på feil side i forhold til Israel-Palestina konflikten. Men det komiske er at nesten alle som snakker om at folk som støtter Israel står på feil side av historien støtter masseinnvandringen og islamiseringen som foregår i hele vest-Europa. Årsaken til at folk som støtter masseinnvandringen står på feil side av historien er at det vil kunne føre til at i alle land i vest-Europa vil innfødte bli minoritet i eget land og kan også føre til at europeiske land blir muslimske. I tillegg til at masseinnvandringen har ført til uendelig mange problemer i Europa. Så jeg oppfordrer alle her å stå på riktig side av historien for deres egen og barn og barnebarns fremtid og for hele Norge og Europas fremtid. Og ikke minst slutt å stem på de samme gamle partiene som AP og Høyre for ikke å snakke om SV, R, MDG og V. Stem heller FRP eller småpartier.

Endret av Sommer2464
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Europa er ferdig! Norge er i noe bedre posisjon, både pga vår geografiske plassering og ikke minst økonomisk. Jeg tror likevel ikke det er noe fremtid verken i Norge eller Europa om 25-50 år.

Alt du kan gjøre er å bruke tiden til å sikre seg økonomisk slik at du og din familie, når tiden kommer har muligheten til å flytte.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Enig med deg ts. 
Når det gjelder palestina-aktivistene tror jeg nok at historien vil ha en annen konklusjon enn den de tror. Det er veldig mye desinformasjon og gruppetenkning der ute. 
En poster (her?) skrev at kampanjen mot Israel vil gå inn i historien som en av de verste desinformasjonskampanjene i moderne tid, og var frustrert fordi han ikke kom til å være i live når historikerne feller sin dom. Jeg er enig. 
Veldig mange som støtter Palestina og misliker Israel har satt seg inn i ting og har bare et annet perspektiv enn meg selv. Det kan jeg respektere. 
Men veldig mange henger seg bare på, de aner ikke hva palestinere er, vet ikke forskjell på Gaza  og VB/Judea/Samaria… aner ikke noe om historien, tror alle israelere er fra Polen osv osv. Disse er ofte så lite bevisst på hva de ikke vet at de plutselig stuper inn i kommentarfeltet på FB med ren antisemittisme… de har jeg 0 respekt for. 

Endret av Bacteria
  • Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...