Gå til innhold

Hvor fort ble du gravid etter utskraping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gyn mener jeg må vente to sykluser for å la livmorslimhinnen bygge seg opp igjen. Jeg vet ikke om jeg orker å vente så lenge. Fikk du samme informasjon med lege? Hvor fort gravid ble du og hvordan gikk det? 

Anonymkode: c86f4...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo en grunn for at legen sier det 

jeg ble gravid med en gang og mistet med en gang så jeg anbefaler og høre på legen og la kroppen lege seg 

Anonymkode: 15b8a...c60

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble gravid med en gang og gikk fint. Kroppen blir ikke gravid før den er klar for det sier min lege. Og mente hvis det går i SA/MA igjen så er det fordi det er noe galt med utviklingen. Vanskelig for ett egg å feste seg til en slimhinne som ikke er tjukk nok. MEN det kan jo en sjanse for at det kan skje og derfor de anbefaler å vente. 

Anonymkode: 266a9...5f5

Skrevet

Jeg ble gravid med én gang, men mistet. Ble gravid igjen måneden etter, og hun er nå 1 uke gammel. 

Anonymkode: 444f1...078

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ble gravid med en gang og gikk fint. Kroppen blir ikke gravid før den er klar for det sier min lege. Og mente hvis det går i SA/MA igjen så er det fordi det er noe galt med utviklingen. Vanskelig for ett egg å feste seg til en slimhinne som ikke er tjukk nok. MEN det kan jo en sjanse for at det kan skje og derfor de anbefaler å vente. 

Anonymkode: 266a9...5f5

Ja det tenker jeg også. Har lest en syklus flere plasser så ble så overrasket når gyn sa to. Det verste som kan skje er vel kjemisk graviditet 🤷‍♀️

Anonymkode: c86f4...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...