AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:46 #1 Skrevet søndag kl. 08:46 Jeg hadde intervju med Nav på fredag for en saksbehandlerstilling, og de nevnte at de skal ansette to personer. De sa også at de har et nytt intervju på tirsdag. Fire timer etter intervjuet fikk jeg en e-post der de ba om referansene mine. Er dette standard prosedyre, eller kan det være et godt tegn? Jeg må innrømme at jeg er litt nervøs, for jeg ønsker meg virkelig denne jobben – og jeg har sendt over 200 søknader uten å få svar tidligere. Anonymkode: 72de8...99a
Mirveen Skrevet søndag kl. 15:43 #2 Skrevet søndag kl. 15:43 Tror det bare kan være positivt jeg, man tar ikke å bruker tid og krefter på å ringe referanser til kandidater man ikke skal vurdere videre
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:55 #3 Skrevet søndag kl. 15:55 Det er veldig positivt, det er ikke vanlig ringe til referansene til flere enn nødvendig! Anonymkode: 97503...4be
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:33 #4 Skrevet søndag kl. 16:33 Jeg jobber ikke i NAV, så jeg vet jo ikke, men jeg jobber som leder i en annen offentlig etat. Vi sender alltid ut forespørsel om referanser til alle som har vært på intervju, med mindre personen har oppgitt referanser under intervjuet. Dette gjør vi for å dokumentere og vi er pålagt å skrive vurdering av alle vi har intervjuet, uavhengig av om vi tenker vedkommende er aktuell for stillingen eller ikke. Vurdering av alle vi har intervjuet skal HR og Fagforbundet ha tilgang til, slik at de kan vurdere om vår vurdering var riktig. Anonymkode: dc9dc...2e2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:12 #5 Skrevet søndag kl. 20:12 Hvor lang tid tok det før du ble innkalt til intervju? Jeg har også søkt på en saksbehandlerstilling i NAV, og venter spent😅 Anonymkode: f1dc9...0dd
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:21 #6 Skrevet søndag kl. 23:21 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor lang tid tok det før du ble innkalt til intervju? Jeg har også søkt på en saksbehandlerstilling i NAV, og venter spent😅 Anonymkode: f1dc9...0dd Frist på søknaden var kanskje 10. September og jeg fikk intervju invitasjon 12. September Anonymkode: 72de8...99a
AnonymBruker Skrevet i går, 07:31 #7 Skrevet i går, 07:31 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde intervju med Nav på fredag for en saksbehandlerstilling, og de nevnte at de skal ansette to personer. De sa også at de har et nytt intervju på tirsdag. Fire timer etter intervjuet fikk jeg en e-post der de ba om referansene mine. Er dette standard prosedyre, eller kan det være et godt tegn? Jeg må innrømme at jeg er litt nervøs, for jeg ønsker meg virkelig denne jobben – og jeg har sendt over 200 søknader uten å få svar tidligere. Anonymkode: 72de8...99a Jeg prøver få jobb på nav. Nytter jo ikke! Hvilken utdannelse eller erfaring har du som de verdsetter? Anonymkode: 862ed...9a5
Guttemamma0912 Skrevet i går, 07:35 #8 Skrevet i går, 07:35 Jeg jobber i Nav og dette er iallfall vanlig hos oss. Referanser skal legges ved søknaden og så sjekkes referansene til alle som er har vært på intervju. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet i går, 07:47 #9 Skrevet i går, 07:47 Guttemamma0912 skrev (11 minutter siden): Jeg jobber i Nav og dette er iallfall vanlig hos oss. Referanser skal legges ved søknaden og så sjekkes referansene til alle som er har vært på intervju. Lykke til! Hvilken utdannelse har du? Anonymkode: 862ed...9a5
AnonymBruker Skrevet i går, 07:50 #10 Skrevet i går, 07:50 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg prøver få jobb på nav. Nytter jo ikke! Hvilken utdannelse eller erfaring har du som de verdsetter? Anonymkode: 862ed...9a5 (Ikke den du siterer, men svaret allikevel) Jeg fikk jobb rett etter studie. Bachelor i sosialt arbeid. Bor på et lite sted. Anonymkode: b8fe6...6e1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:15 #11 Skrevet i går, 10:15 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg prøver få jobb på nav. Nytter jo ikke! Hvilken utdannelse eller erfaring har du som de verdsetter? Anonymkode: 862ed...9a5 Jeg har søkt over 200 jobber og fått bare 2 intervjuer. Det er jo helt jævlig. Jeg hadde jo praksisplass fra NAV, og sjefen min der mente jeg var kjempeflink. Hun er referansen min og greier. Men jeg fikk ikke jobb der heller. Jeg har jo en bachelor i jus og et kurs i forvaltningsrett. Anonymkode: 72de8...99a
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har søkt over 200 jobber og fått bare 2 intervjuer. Det er jo helt jævlig. Jeg hadde jo praksisplass fra NAV, og sjefen min der mente jeg var kjempeflink. Hun er referansen min og greier. Men jeg fikk ikke jobb der heller. Jeg har jo en bachelor i jus og et kurs i forvaltningsrett. Anonymkode: 72de8...99a Spiller ingen rolle om du er aldri så god om du blir utdanket på erfaring/utdanning Anonymkode: b8fe6...6e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå