Gå til innhold

Er det bare opp til oss å ta intiativ til kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på hjemstedet til samboer, like ved svigerfar. Broren til samboer og kona bor 2 timer unna ca. De er av og til hos svigerfar, men sier aldri ifra til samboer eller meg de kommer oppover. Vi er nesten aldri i byen de bor i, hadde vi vært det hadde vi jo spurt om det passet vi kom innom dem. 
Er det bare opp til oss å holde kontakten i gang? Samboer og broren har et godt forhold, men er blitt litt vanskeligere etter svigerinne kom inn i bildet. Men både han og jeg ønsker jo kontakt. 

Hvordan er det hos dere? Går initiativet begge veier eller er det en som ofte tar kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sånn før her og, broren min og familien kunne finne på å være i nærheten av meg uten å gi beskjed... Men det bedret seg litt etter at de slo opp, nå har han en samboer som sørger for at lillesøster får beskjed om de er i nærheten!

Anonymkode: cac54...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det var sånn før her og, broren min og familien kunne finne på å være i nærheten av meg uten å gi beskjed... Men det bedret seg litt etter at de slo opp, nå har han en samboer som sørger for at lillesøster får beskjed om de er i nærheten!

Anonymkode: cac54...f8d

Da er du heldig:) samboer merker forholdet har endret seg etter han ble sammen med kona. Ønsker jo begge kontakt, men vet han føler på at det blir enveis.. og at hvis ikke de sier fra de er oppover og like ved oss så skal ikke han bare sitte hjemme og vente heller. Og det skjønner jeg jo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...