AnonymBruker Skrevet 28. september #1 Skrevet 28. september Nå på høsten bruker jeg varme strømpebukset, som jeg kjøper på cubus elller lindex. Problemet er at de er fine en eller to ganger så blir de så nuppete at de ikke kan brukes omtrent. Det blir jo dyrt i lengden og er ikke spesielt miljøvenlig heller, så lurte på om det finnes noen som varer lenger? Er det noen merker som har ok kvalitet? Anonymkode: 45883...a13
Daisy-love Skrevet 28. september #2 Skrevet 28. september Wolford blir ofte sagt er blant de bedre, men ikke prøvd de selv. Jeg har vært fornøyd med Safa strømpebukser med ull, men ellers foretrekker jeg ofte uten fot, og da er min favoritt fleeceleggings fra Rusta av alle plasser. Den holder godt. Sparkjøp har Safa. 4
Delia Peabody Skrevet 28. september #3 Skrevet 28. september (endret) Jeg bruker nuppefjerner på de som jeg virkelig faller for, da holder de en stund ekstra. Og jeg kjøper stort sett bare på spar/rema. Endret 28. september av Delia Peabody Trykka litt kjapt 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Skrevet 28. september Er fornøyd med disse, har ikke nuppet hos meg. strompebukser-butikken.no/kunert/kunert-ugjennomsiktig-winter-stroempebukse-warm-up-60.php Anonymkode: d4414...a36 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #5 Skrevet 28. september Jeg liker oroblu strømper. De er vel ikke av typen du mener som er varme. Når det blir for kaldt for slike og støvletter går jeg over til ull. Liker hold in ull strømpene til piere robert. De varer som regel 1 til 2 sesonger. Jeg pleier å kjøpe flere stk i starten av sesongen. De på sesong 2 ser selvsagt ikke like fine ut som de nye. Ikke noe problem da jeg bruker de under viss jeg velger 2 lag, bruker på jobb hvor strømper ofte kan gå istykker eller under langt skjørt. Viss du mener slike med fleece på insiden så synes jeg de er ekle å ha på spesielt etter å ha vært vasket. Anonymkode: 4dee4...204
SPOCA Skrevet 28. september #6 Skrevet 28. september Ja. Jeg kjøper mine fra Snag tights, og har brukt de i mange år.
FrkSolsikke Skrevet 28. september #7 Skrevet 28. september Oroblue er gode. Du bør kjøpe litt dyrere strømpebukser enn kjedebutikkene. Da holder de også mye lenger, og nupper ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Skrevet 28. september Jeg har gitt opp å lete etter varme og tykke holdbare tights. De er like gode/dårlige uansett hva de koster. Men jeg synes det er helt hårreisende å betale 2-300kr for en strømpebukse!!!. Tilogmed ullstrømpebuksa fra Pierre Robert koster det på matbutikken. jeg bruker varme strømpebukser hver dag vinteren igjennom. Så da hadde jeg blitt helt blakk. Så jeg handler det heller på Temu, eller andre steder der det er billigst mulig. De holder like lenge. Er mest glad i de med fleece. De holder lengre og er mer behagelig enn de i ull. Synes ikke en strømpebukse skal koste mer enn 100kr. Problemet mitt er å finne noen som er lange nok i bena da jeg er over 180høy. Men noen finnes det på Temu. Når de blir hullete under, klipper jeg av foten og bruker de som stillongs eller lager tights av dem. Anonymkode: bdd87...cdd
AnonymBruker Skrevet 28. september #9 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har gitt opp å lete etter varme og tykke holdbare tights. De er like gode/dårlige uansett hva de koster. Men jeg synes det er helt hårreisende å betale 2-300kr for en strømpebukse!!!. Tilogmed ullstrømpebuksa fra Pierre Robert koster det på matbutikken. jeg bruker varme strømpebukser hver dag vinteren igjennom. Så da hadde jeg blitt helt blakk. Så jeg handler det heller på Temu, eller andre steder der det er billigst mulig. De holder like lenge. Er mest glad i de med fleece. De holder lengre og er mer behagelig enn de i ull. Synes ikke en strømpebukse skal koste mer enn 100kr. Problemet mitt er å finne noen som er lange nok i bena da jeg er over 180høy. Men noen finnes det på Temu. Når de blir hullete under, klipper jeg av foten og bruker de som stillongs eller lager tights av dem. Anonymkode: bdd87...cdd Går an å klippe av "shorts-delen" og bruke som truse også, sparer på trusekjøpene. Anonymkode: d4414...a36
AnonymBruker Skrevet 29. september #10 Skrevet 29. september Er det ull eller nylon? uansett er wolford i en klasse for seg. Anonymkode: bdc50...4d3
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Skrevet 29. september Jeg bruker kun Marks&Spencer, har hjort det i mange år. Kjøper når jeg er i UK, men de kan bestilles på nett. Holder seg i årevis med rett stell, ikke er de dyre heller. Anonymkode: af616...524
kaledonia Skrevet 29. september #12 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 9.08): Nå på høsten bruker jeg varme strømpebukset, som jeg kjøper på cubus elller lindex. Problemet er at de er fine en eller to ganger så blir de så nuppete at de ikke kan brukes omtrent. Det blir jo dyrt i lengden og er ikke spesielt miljøvenlig heller, så lurte på om det finnes noen som varer lenger? Er det noen merker som har ok kvalitet? Anonymkode: 45883...a13 Bruker du vaskeposer ? Jeg bruker de italienske strømpebukser som jeg kjøper på Cubus og kjempegode Kappahl sine. 40 den 3D-strømpebukse | Mørkebrun | Dame | Kappahl 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #13 Skrevet 29. september https://www2.hm.com/no_no/productpage.1222094001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mk_no|ln_nor|pl_google|ct_fm|bu_ladies|kt_gen|bg_performance|cs_fmax|adt_all|sp_med|pi_nog06anu3aa214&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22742309695&gbraid=0AAAAADvrmzSijtWL6pYFa-PsoY45-U_w0&gclid=Cj0KCQjw3OjGBhDYARIsADd-uX5PSqvv579DvbonMBFyzqm6KfdcDOx1DK2xfpn5X2LLt7WiQ5Ns2AIaApPuEALw_wcB Jeg er fornøyd med disse! Anonymkode: 1c224...81e
AnonymBruker Skrevet 29. september #14 Skrevet 29. september kaledonia skrev (49 minutter siden): Bruker du vaskeposer ? Jeg bruker de italienske strømpebukser som jeg kjøper på Cubus og kjempegode Kappahl sine. 40 den 3D-strømpebukse | Mørkebrun | Dame | Kappahl Gir kred til deg for å bruke strømpebukse av gjenvunnet materiale! Anonymkode: d4414...a36
AnonymBruker Skrevet 30. september #15 Skrevet 30. september Enig i at wolford er i en klasse for seg. Ellers markedsfører Swedish Stockings seg med strømpebukser som varer. Jeg har prøvd flere, og de er veldig gode. Ikke fullt så gode som de selv påstår, men absolutt mer holdbare enn de fleste andre merker jeg har prøvd. Anonymkode: 3dc9b...a8f 1
Amantha Skrevet 30. september #16 Skrevet 30. september Wolford. Har strømpebukser som har vart i tiår. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september #17 Skrevet 30. september Amantha skrev (3 timer siden): Wolford. Har strømpebukser som har vart i tiår. Bruker ikke strømpebukser daglig du da? Anonymkode: d4414...a36 1
Amantha Skrevet 30. september #18 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bruker ikke strømpebukser daglig du da? Anonymkode: d4414...a36 Jeg gjorde det før, og de varte i åresvis da og.
AnonymBruker Skrevet 30. september #19 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruker ikke strømpebukser daglig du da? Anonymkode: d4414...a36 Wolford er jo kjent for kvaliteten sin. Du bruker gjerne en del strømper viss du først gidder å handle Wolford. Det er ikke strømper for den ene kaffe og kake bursdagen til tante Magda. Anonymkode: 4dee4...204 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #20 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Wolford er jo kjent for kvaliteten sin. Du bruker gjerne en del strømper viss du først gidder å handle Wolford. Det er ikke strømper for den ene kaffe og kake bursdagen til tante Magda. Anonymkode: 4dee4...204 Nei, akkurat. Kjøper ikke strømpebukse til flere hundre kroner for bruk en sjelden gang. Da holder det fint med en billigvariant til godt under 100kr. Til vinterbruk har jeg Kunert Warm Up 60den. Anonymkode: d4414...a36 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå