Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i nav.  Har alltid tenkt det er fint å jobbe som saksbehandler på Nav. Her inne ser det ut som det er den mest grusomme jobben. MEN det er jo 100+ søkere på disse stillingene. Har ikke vært innkalt noen gang og har tenkt andre har mer relevante utdanninger. 

Hvordan få jobb i nav? Hvilke utdannelser har dere som jobber i nav eller noen dere kjenner? 

Jeg er vernepleier og helsesekretær. 

Anonymkode: 5a4f1...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg kjenner er sosionomer. Og de har gjerne hatt praksisplass i NAV under studiene. 

Anonymkode: 27d5d...d45

Skrevet

Jeg er sosionom og jobber som veileder på lokaltkontor i Nav i en mindre by. Trives godt i jobben;  både brukermøtene og veiledningen oppleves meningsfylt, samt god fleksibilitet i å styre egen hverdag. Det er forøvrig mange ulike yrkesbakgrunner her jeg jobber. Alt fra lærere, sykepleiere, vernepleiere, økonomiutdannede, idrett, fysioterapeuter med mer. 
Opplever at mange trives godt i jobben, selv om det til tider kan være krevende å stå i. Hjelper på med gode rutiner for sikkerhet og kollegastøtte. 

Anonymkode: e1bf5...baa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 8.25):

Jeg er sosionom og jobber som veileder på lokaltkontor i Nav i en mindre by. Trives godt i jobben;  både brukermøtene og veiledningen oppleves meningsfylt, samt god fleksibilitet i å styre egen hverdag. Det er forøvrig mange ulike yrkesbakgrunner her jeg jobber. Alt fra lærere, sykepleiere, vernepleiere, økonomiutdannede, idrett, fysioterapeuter med mer. 
Opplever at mange trives godt i jobben, selv om det til tider kan være krevende å stå i. Hjelper på med gode rutiner for sikkerhet og kollegastøtte. 

Anonymkode: e1bf5...baa

Det er veldig stor forskjell på å jobbe som veileder i kommunale NAV og saksbehandler i statlige delen av NAV. 
Jeg jobber som sistnevnte og har ingen fysisk brukerkontakt. 

Anonymkode: 91d86...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...