AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:00 #1 Skrevet søndag kl. 06:00 Dere som jobber i nav. Har alltid tenkt det er fint å jobbe som saksbehandler på Nav. Her inne ser det ut som det er den mest grusomme jobben. MEN det er jo 100+ søkere på disse stillingene. Har ikke vært innkalt noen gang og har tenkt andre har mer relevante utdanninger. Hvordan få jobb i nav? Hvilke utdannelser har dere som jobber i nav eller noen dere kjenner? Jeg er vernepleier og helsesekretær. Anonymkode: 5a4f1...b7d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:15 #2 Skrevet søndag kl. 06:15 De jeg kjenner er sosionomer. Og de har gjerne hatt praksisplass i NAV under studiene. Anonymkode: 27d5d...d45
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:25 #3 Skrevet søndag kl. 06:25 Jeg er sosionom og jobber som veileder på lokaltkontor i Nav i en mindre by. Trives godt i jobben; både brukermøtene og veiledningen oppleves meningsfylt, samt god fleksibilitet i å styre egen hverdag. Det er forøvrig mange ulike yrkesbakgrunner her jeg jobber. Alt fra lærere, sykepleiere, vernepleiere, økonomiutdannede, idrett, fysioterapeuter med mer. Opplever at mange trives godt i jobben, selv om det til tider kan være krevende å stå i. Hjelper på med gode rutiner for sikkerhet og kollegastøtte. Anonymkode: e1bf5...baa 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:29 #4 Skrevet i går, 10:29 AnonymBruker skrev (På 28.9.2025 den 8.25): Jeg er sosionom og jobber som veileder på lokaltkontor i Nav i en mindre by. Trives godt i jobben; både brukermøtene og veiledningen oppleves meningsfylt, samt god fleksibilitet i å styre egen hverdag. Det er forøvrig mange ulike yrkesbakgrunner her jeg jobber. Alt fra lærere, sykepleiere, vernepleiere, økonomiutdannede, idrett, fysioterapeuter med mer. Opplever at mange trives godt i jobben, selv om det til tider kan være krevende å stå i. Hjelper på med gode rutiner for sikkerhet og kollegastøtte. Anonymkode: e1bf5...baa Det er veldig stor forskjell på å jobbe som veileder i kommunale NAV og saksbehandler i statlige delen av NAV. Jeg jobber som sistnevnte og har ingen fysisk brukerkontakt. Anonymkode: 91d86...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå