Sen ve ben Skrevet søndag kl. 05:38 #1 Skrevet søndag kl. 05:38 Hadde du kjøpt ei veggklokke på finn til 500kr pluss frakt, selgeren pakker den godt inn og alt. Hadde du turt? Jeg er så redd den vil knuse inntil den kommer til meg. Råd?
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:53 #2 Skrevet søndag kl. 05:53 Ja. Skal litt til for at den knuses. Og med fraktforsikringa til finn er det jo null problem? Jeg fikk igjen prisen på en hel barnevogn(!) som ble sendt, selv om det bare var en liten del av vogna som ble ødelagt. Kjøpte en ny del for en hundrings, og kan fint selge den igjen for 3000 kr. Anonymkode: bfbb3...3f0
skrue Skrevet søndag kl. 06:13 #3 Skrevet søndag kl. 06:13 Om det er en elektrisk med en liten motor som driver klokken så ja. Om det er en gammel mekanisk med lodd mm hvor alt virker så antagelig nei. Om den (mekanisk) uansett trenger reparasjon så hadde det nok vært greit for min del.
newman01 Skrevet i går, 07:02 #4 Skrevet i går, 07:02 En klokke med quartz-drivverk tåler veldig mye. Det er bare å ta ut batteriet, sørge for at viserne ikke bøyes eller knuses av emballasjen og urskiven ikke knekker under transport. Om det er et gjøkur eller noe gammelt med mekanisk urverk tror jeg personlig overlevering er lurt.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #5 Skrevet i går, 07:07 Nei altså her får du jo faktisk gjort ingen verdens ting fra eller til. Du kan bekymre deg i hjel, og den kan ikke knuse. Du kan også ikke bekymre deg, og den knuser allikevel. Kryss fingrene og håp på det beste. Anonymkode: eb1dd...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå