AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Skrevet 27. september Lurer fælt på hva andres erfaringer med kabinettdusj er? Jeg har jo sett folk har dette, men det ser fryktelig uhygienisk ut. Hvordan får man vasket under, mellom skyvedørene, langs randen langs glasset rundt, osv? Hvordan gjør dere dette? Anonymkode: 67588...77d
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Skrevet 27. september Jeg bruker wc-blokk, der etser bort alt. Ikke spesielt miljøvennlig men. Anonymkode: ff232...3df 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Skrevet 27. september Det er ett helvetes styr å vaske. Greit nok med innsia, den tar man fint i samme sleng når man går i dusjen. Og yttersidene av glasset når man ellers vasker badet. Men bak og under, må dra frem hele dritten. Gleder meg til vi nå endelig får pusset opp badet og kastet ut kabinettet. Anonymkode: fac08...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Skrevet 27. september For ikke å snakke om alle de detaljene som danner seg grums på. Prøver å spyle og vaske bort litt her og litt der, men det tar jo aldri slutt. Anonymkode: c11aa...169 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Skrevet 28. september Bruke en tannbørste eller en fiskebørste. Anonymkode: 92bdf...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Skrevet 28. september Jeg har dusjkabinett, selv om badet er flislagt og klart for annen løsning den dagen jeg ønsker det. Har tre ungdommer som trener mye og ofte har venner på overnatting. Altså dusjes det ufattelig mye for tida, og de nærmeste åra😅 Jeg er alene, og selv om jeg greier meg greit økonomisk, så har jeg ikke råd til nytt bad. Tenker derfor at kabinett er en grei løsning noen år til, for å spare flisene og sikre meg mot lekkasjer. Når man snakker om hygiene, så blir det jo skittent uansett dusjløsning, selv om urenheter kanskje ikke synes like godt på flis som på glass.. Anonymkode: e5ef0...8fa 4 4
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Skrevet 28. september Mak blir jo ren uansett. Anonymkode: 9de9b...edd 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #9 Skrevet 29. september Det er jo mye enklere å gjøre rent et dusjkabinett enn fliser med fuger. Anonymkode: f179a...698 3 1
Summeer Skrevet 29. september #10 Skrevet 29. september Dusjer det vått, bruker wc klorin gel som jeg skurer utover med en oppvaskbørste (en egen til å vaske badet med) og lar det stå 10 min, skurer over på nytt og skyller av.
AnonymBruker Skrevet 29. september #11 Skrevet 29. september Hva er vitsen med å vaske under et dusjkabinett og sidene mot veggen hvor det aldri blir vått eller kommer til noe skitt? Anonymkode: c99b2...a84 1
AnonymBruker Skrevet 29. september #12 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er vitsen med å vaske under et dusjkabinett og sidene mot veggen hvor det aldri blir vått eller kommer til noe skitt? Anonymkode: c99b2...a84 Det er vel ingen vits å vaske om det ikke kommer til noe skitt, men da skal det omtrent være hermetisk lukket. De fleste kabinetter er ikke det. Mitt kan jeg skyve på, grunnet fleksislanger og avløp. Så jeg kommer til veggene som normalt ikke er tilgjengelige, og vasker på den måten. Og joda, om det finnes støv i lufta, så havner det og bak og under kabinettet. Men er altså lett å vaske det.. Anonymkode: 8a078...3d1
AnonymBruker Skrevet 29. september #13 Skrevet 29. september Å dusje rett på vegg og gulv har levetid på ca 15 år....da havner vannet, såpa og fettet ned inn i konstruksjonen og gir deilig sopp og råte 🤢 Anonymkode: 7634d...302 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå