AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:18 #1 Skrevet lørdag kl. 21:18 Bare lurer. Dama kan snakke i tlf og skrive med gamle flammer/mannfolk henne datet før meg, hver dag. Jeg vet ikke hvem dem er. Men synes det er rart hun holder kontakten med dem så hyppig. Hun sier de nå bare er venner og ingen grunn til bekymring. Anonymkode: 0ee9d...ebd 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:26 #2 Skrevet lørdag kl. 21:26 Jeg hadde ikke likt det. Hva er vitsen med det? Anonymkode: c79d1...243
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:31 #3 Skrevet lørdag kl. 21:31 Daglig kontakt, nei ikke en gang vi har daglig kontakt så det hadde vært dumpegrunn. Anonymkode: de528...528
Miamaia83 Skrevet lørdag kl. 23:06 #5 Skrevet lørdag kl. 23:06 Hadde ikke vært ok for meg. Kontakt med kompiser, ja så klart. Men kontakt med gamle flammer/flørter nei takk.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:52 #6 Skrevet lørdag kl. 23:52 Betyr selvsagt ingenting. Jeg lager ikke barrierer for hvem folk vil ha kontakt med. Anonymkode: 37932...52e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:59 #7 Skrevet lørdag kl. 23:59 Nei, det høres ikke normalt ut. Hadde det vært én, som du også hadde møtt... men flere som du ikke en gang vet hvem er?? Nei, unn deg selv bedre! Jeg antar dere er forholdsvis unge - finn deg heller en partner som er mer moden. Anonymkode: 26f08...6f9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:16 #8 Skrevet søndag kl. 00:16 Jeg har mye kontakt med en mann som var litt betatt en gang i tiden. Vi har blitt gode venner og denne mannen er for lengst lykkelig gift. Dette er ikke et vennskap noen av våre partnere trenger å bekymre seg for. Jeg ville ikke opprettholdt kontakt med tidligere seksuelle partnere. Jeg ville heller ikke opprettholdt kontakt med gamle flammer som ikke var gått over til oppriktige vennskap i god tid før forholdet til nåværende partner. For meg er det en tydelig grense rundt dette her. Anonymkode: 3542d...83b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:19 #9 Skrevet søndag kl. 00:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har mye kontakt med en mann som var litt betatt en gang i tiden. Vi har blitt gode venner og denne mannen er for lengst lykkelig gift. Dette er ikke et vennskap noen av våre partnere trenger å bekymre seg for. Jeg ville ikke opprettholdt kontakt med tidligere seksuelle partnere. Jeg ville heller ikke opprettholdt kontakt med gamle flammer som ikke var gått over til oppriktige vennskap i god tid før forholdet til nåværende partner. For meg er det en tydelig grense rundt dette her. Anonymkode: 3542d...83b Hvorfor i alle dager er du venn med en mann?!? Anonymkode: 8875d...b76
Fant80 Skrevet søndag kl. 01:13 #10 Skrevet søndag kl. 01:13 Har kontakt med en tidligere kjæreste,men hun er fra Filippinene,og bor der,så er ikke noe problem. Er bare hei.hvordan går det,hvordan er været typ meldinger uansett. Ellers er regelen kutt alt som har med tidligere forhold å gjøre. Har ikke knyttet meg til barn med noen av de heller.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Helt for å ha venner av det motsatte kjønn, til og med folk man har vært bortpå. Det har jeg selv, og jeg er faktisk nesten litt skeptisk til menn som ikke har det. Men så går det jo an at det blir litt i overkant da altså. Anonymkode: 6fd12...d27
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Nei. Det er ikke greit. Hadde jdg ikke giddet. Anonymkode: 0e9e5...7de
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Nei, en eks er en eks og ingen grunn til å ha kontakt med lenger. Unntak hvis det er barn i bildet, men daglig virker litt vel mye. Om en person ikke har tillit til at eksen klarer å ta seg av barna eller må snakke om barna daglig, er det noe alvorlig galt eller unormalt. Anonymkode: 62b7c...100
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Damer er både utspekulerte og naive. De både elsker å ha noen i bakhånd, og få bekreftelse og holde gamle flammer på pinebenken. Damer er naive fordi de ofte tror "det ikke er noe å bekymre seg for" fordi de ikke forstår at menn er annerledes enn kvinner og vil alltid utnytte sjansen om den byr seg. Alltid. Ingen mann er venn med en kvinne fordi det er hyggelig med venner. De har alltid baktanker. Kvinner synes i større grad venner er stas en hva menn synes og tror ikke det er noe mer. Menn vet det er mer fra mennenes side alltid. Anonymkode: aaae3...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå