AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:59 #1 Skrevet lørdag kl. 20:59 Hjelp! Jeg , ei dame,trenger tips til hvordan jeg skal forholde meg til kvinnelig kollega som.nesten utelukkende himler med øyer og flirer mot sidemannen når jeg sier noe..Hadde hun sagt noe direkte ufint til meg så hadde det vært lettere å konfrontert henne. Jeg synes det blir vanskelig å kommentere oppførselen hennes bare på kroppsspråket hennes. Hva tenker dere? Noen smarte råd her ? Anonymkode: 00e85...e75
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:05 #2 Skrevet lørdag kl. 21:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hjelp! Jeg , ei dame,trenger tips til hvordan jeg skal forholde meg til kvinnelig kollega som.nesten utelukkende himler med øyer og flirer mot sidemannen når jeg sier noe..Hadde hun sagt noe direkte ufint til meg så hadde det vært lettere å konfrontert henne. Jeg synes det blir vanskelig å kommentere oppførselen hennes bare på kroppsspråket hennes. Hva tenker dere? Noen smarte råd her ? Anonymkode: 00e85...e75 Spør høyt så alle kan høre det om det er noe galt med øynene hennes siden de ruller rundt hele tiden hver gang du prater. Anonymkode: cb439...5f8 8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:06 #3 Skrevet lørdag kl. 21:06 Hev deg over det! Slutt å legge merke til det. Du plager bare deg selv ved å tenke på det. Du kan uansett ikke endre andre. Anonymkode: c1963...52b 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:53 #4 Skrevet lørdag kl. 22:53 Hadde stoppet opp en gang hun himlet, satt øynene mine i henne, sagt «Du er 25 år. Oppfør deg som det!» …så hadde jeg fortsatt med å si det jeg holdt på med. Anonymkode: 89931...a6d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:31 #5 Skrevet søndag kl. 07:31 Du har 2 valg. Overse det eller f.eks si "Jeg ser du himler med øynene dine. Er det noe du ønsker å si/har du noe å tilføre eller er det en uvane du ikke kan kontrollere?" Anonymkode: c8865...059 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:41 #6 Skrevet søndag kl. 07:41 Du må si i fra hver gang. Si: «Var det noe du ikke forstod av det jeg sa?». Eller som den over skrev: «Er det noe du ønsker å kommentere på?». Hun vi sikkert si «nei da», men da sier du: «Jeg la merke til at du himlet med øynene, det er derfor jeg spør». Så lar du det være med det, men du gjentar det samme hver gang det skjer. Anonymkode: dc5c0...306 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå