Gå til innhold

Gnagsår! Hva hjelper:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får ofte gnagsår helt oppe ved lårene nesten ved underlivet. Får det ofte etter jobb da jeg går så mye når jeg jobber i butikk. Det er så forferdelig vondt. Hvorfor kommer dette? Burde jeg bruke andre bukser enn jeans som er stramme?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noe slags boxer i nylon? Eller sette på compeed?

Anonymkode: 089ed...b5e

Skrevet

Tights så unngår du at lårene gnisser sammen.

Anonymkode: cbb05...e26

• Liker 1
Skrevet

Ååå herregud, ja altså… det der er jo helt åpenbart fordi du går rundt i altfor stramme jeans 😅 Selvfølgelig får du gnagsår når huden gnisser mot buksa og mot seg selv hele dagen. Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å lide i det hele tatt – bare ta på noe som faktisk passer og beveger seg med kroppen!

Jeg mener, du trenger ikke gjøre livet ditt til en tortur med stive jeans på jobb. Stretchy bukser, leggings, eller sånne shorts under om du vil – boom, problem løst. Og ja, vaselin eller litt pudder på lårene kan redde dagen. Men ærlig talt, bytt bukser først, det er jo basic overlevelsesnivå.

Altså, du skal jo tross alt gå hele dagen, ikke posere for Instagram.

Anonymkode: b8d75...cc7

Skrevet

Hvis du absolutt vil bruke jeans, prøv nylonstrømpebukse under. 

Anonymkode: 44da3...2c0

Skrevet
Anonym21345 skrev (2 timer siden):

Får ofte gnagsår helt oppe ved lårene nesten ved underlivet. Får det ofte etter jobb da jeg går så mye når jeg jobber i butikk. Det er så forferdelig vondt. Hvorfor kommer dette? Burde jeg bruke andre bukser enn jeans som er stramme?

Du svarer på ditt eget spørsmål der. 

Å ha for trange bukser vil føre til issues. 

Skrevet

Har du prøvd boksere med litt lengre bein under? Det funker synes jeg 

Anonymkode: 10b0c...0d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ååå herregud, ja altså… det der er jo helt åpenbart fordi du går rundt i altfor stramme jeans 😅 Selvfølgelig får du gnagsår når huden gnisser mot buksa og mot seg selv hele dagen. Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å lide i det hele tatt – bare ta på noe som faktisk passer og beveger seg med kroppen!

Jeg mener, du trenger ikke gjøre livet ditt til en tortur med stive jeans på jobb. Stretchy bukser, leggings, eller sånne shorts under om du vil – boom, problem løst. Og ja, vaselin eller litt pudder på lårene kan redde dagen. Men ærlig talt, bytt bukser først, det er jo basic overlevelsesnivå.

Altså, du skal jo tross alt gå hele dagen, ikke posere for Instagram.

Anonymkode: b8d75...cc7

Nei det trenger ikke å ha noe med at buksene er for for stramme, opplever samme med løse joggebukser også 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det trenger ikke å ha noe med at buksene er for for stramme, opplever samme med løse joggebukser også 

Faktisk så er nok ikke buksene stramme nok og/eller for langt ned og ikke dratt opp skikkelig som formen på de tilsier at de skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...