AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Skrevet 27. september Dette dukker opp jevnlig på Tiktok for meg, og det er jo gjerne de som har gått litt vel bananas med hudpleie og sminke, type 40 øyenskygge paletter, men mange kan vel si seg skyldig i å ha for mye. Jeg har en del stående som jeg har prøvd pga. hudproblemer og som mildt sagt ikke gikk så bra Jeg har lært mye om huden min siden dengang, så nå kan jeg omsider bruke mange disse produktene Mens noen må få alternative bruksområder... Lyst å dele hva du forsøker å bruke opp?:) Og som gjerne ikke blir kjøpt på ny, og hvorfor? Evt. Det som vil bli kjøpt igjen? Skrytebilder er fult lov:) Jeg klippet opp tuben på ansiktskremen min og ble sjokkert over hvor mye som var igjen, men nå er den tom. Har alt ny tube:) Anonymkode: 94b94...98d 1 1
Harlekin Skrevet 27. september #2 Skrevet 27. september Jeg prøver å bruke opp disse to! Jeg er en ivrig project panner, og er en av disse som har alt for mye sminke. Men jeg har solgt og gitt vekk veldig mye, og kjøper mye mindre enn før. Men det er litt vanskelig, sminke er som snop for meg 😄 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Skrevet 27. september Jeg driver også med project pan, har gjort det siden 2016. Driver også med empties og legger ut på Instagram hver måned. Ser også mye empties og project pan-videoer på YouTube. Har veldig mye sminke og hudpleie. Elsker å kjøpe sånt. Kan lage en liste eller ta bilde av hva jeg prøver å bruke opp en dag. Av hudpleie, foundation, concealer osv prøver jeg å bruke opp det eldste jeg har først sånn at det ikke går ut på dato. Øyenskygge er jo umulig å bruke opp, men rullerer på alle palettene mine så jeg får bruk ut av dem alle og kaster dem når de virker tørre/begynner å få dårlig pigment. Men alltid gøy å få pan i en øyenskygge selv om det ikke skjer så ofte. Og så har jeg snart brukt opp en hel blush fra Colourpop, så den jobber jeg hardt med nå. Anonymkode: 5cc0c...22e 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Skrevet 27. september Harlekin skrev (49 minutter siden): Jeg prøver å bruke opp disse to! Jeg er en ivrig project panner, og er en av disse som har alt for mye sminke. Men jeg har solgt og gitt vekk veldig mye, og kjøper mye mindre enn før. Men det er litt vanskelig, sminke er som snop for meg 😄 Sminke er jo kjempegøy!:D Jeg har en ønskeliste full av stæsj jeg har lyst på, men etter å ha betal 8000kr for nye briller så blir det vel at det havner på ønskelista til jul... AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg driver også med project pan, har gjort det siden 2016. Driver også med empties og legger ut på Instagram hver måned. Ser også mye empties og project pan-videoer på YouTube. Har veldig mye sminke og hudpleie. Elsker å kjøpe sånt. Kan lage en liste eller ta bilde av hva jeg prøver å bruke opp en dag. Av hudpleie, foundation, concealer osv prøver jeg å bruke opp det eldste jeg har først sånn at det ikke går ut på dato. Øyenskygge er jo umulig å bruke opp, men rullerer på alle palettene mine så jeg får bruk ut av dem alle og kaster dem når de virker tørre/begynner å få dårlig pigment. Men alltid gøy å få pan i en øyenskygge selv om det ikke skjer så ofte. Og så har jeg snart brukt opp en hel blush fra Colourpop, så den jobber jeg hardt med nå. Anonymkode: 5cc0c...22e Ja, gjør det!:D Artig å se hva andre prøver å bruke opp. Jeg har lyst på en kremblush, men jeg har en pudderblush som gjør nytten. Billig ræl fra HM. Jeg har en ganske bra pan i den, men den er sånn 10 år gammel så jeg kommer jo til å bli sånn 80år når jeg kan kjøpe en ny en Enten det eller så må jeg begynne å bruke sminke oftere, og da må jeg jo opp sånn 05 om natta om jeg skal ha på meg før jobb... Så har jeg denne concealeren fra nyx som jeg har hatet med lidenskap... Brukt halve flaska på å bare plages og vaske den av. Men tror jeg endelig knekte koden på den i morres sånn helt tilfeldig, Anonymkode: 94b94...98d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sminke er jo kjempegøy!:D Jeg har en ønskeliste full av stæsj jeg har lyst på, men etter å ha betal 8000kr for nye briller så blir det vel at det havner på ønskelista til jul... Ja, gjør det!:D Artig å se hva andre prøver å bruke opp. Jeg har lyst på en kremblush, men jeg har en pudderblush som gjør nytten. Billig ræl fra HM. Jeg har en ganske bra pan i den, men den er sånn 10 år gammel så jeg kommer jo til å bli sånn 80år når jeg kan kjøpe en ny en Enten det eller så må jeg begynne å bruke sminke oftere, og da må jeg jo opp sånn 05 om natta om jeg skal ha på meg før jobb... Så har jeg denne concealeren fra nyx som jeg har hatet med lidenskap... Brukt halve flaska på å bare plages og vaske den av. Men tror jeg endelig knekte koden på den i morres sånn helt tilfeldig, Anonymkode: 94b94...98d Haha, det der er min favorittconcealer Har brukt opp to av den og er godt i gang med nr 3. Har også 2 stk i backup siden Nyx har det med å slutte å lage alt som er bra. Oi, en stund siden h&m hadde det designet der, men så lenge den funker er det jo bare å fortsette å bruke den. Jeg tør ikke fortelle hvor mange blusher jeg har 🙈 Tør ikke telle heller 😂 Elsker blush, men skal ikke kjøpe ny på lenge nå. Prøve, ihvertfall. Anonymkode: 5cc0c...22e 2
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Haha, det der er min favorittconcealer Har brukt opp to av den og er godt i gang med nr 3. Har også 2 stk i backup siden Nyx har det med å slutte å lage alt som er bra. Oi, en stund siden h&m hadde det designet der, men så lenge den funker er det jo bare å fortsette å bruke den. Jeg tør ikke fortelle hvor mange blusher jeg har 🙈 Tør ikke telle heller 😂 Elsker blush, men skal ikke kjøpe ny på lenge nå. Prøve, ihvertfall. Anonymkode: 5cc0c...22e Mange som skrøt av den så derfor jeg ville prøve Men ja, den blushen er kjempegammel! Jeg har hypersensitiv hud og så lenge jeg ikke reagerer negativt på den så tenker jeg den må gjøre nytten lengst mulig. Er så forskjellig hvor lenge ting varer! Jeg har IT cosmetics bye bye pores pudder, det er mitt nyeste produkt og det har jeg allerede fått pan på. Også sølt litt solkrem 😏 Anonymkode: 94b94...98d 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:56 #7 Skrevet søndag kl. 19:56 Tom!:) Blir kjøpt på nytt ganske så straks. Får jobben gjort og er ikke dyr. Skulle ønske flaska var hakket større. Anonymkode: 94b94...98d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå