AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:41 #1 Skrevet lørdag kl. 19:41 Jeg trenger en ny pulsklokke, etter at min Polar pacer pro ble ødelagt. Jeg var egentlig vært veldig fornøyd med denne og har vurdert å kjøpe en ny lik, men nå begynner jo det å bli en eldre modell. Jeg vil derfor finne ut om det finnes noe bedre. Mine krav: - god til løping. Jeg bruker klokka mest til løping, både intervall og lengre turer. - god gps - støtte for multisport, altså at hvis jeg trener feks både styrke og løping at jeg kan lagre det i samme økt. - ikke veldig stor. Jeg er en liten og nett dame, og noen av det store klokkene blir alt for mye for min arm. - Vantett, at den tåler både basseng og saltvann Eventuell andre ønsker: - noen ganger kunne det vært digg å ha musikk lagret på klokka, sånn at jeg ikke trenger å ha med telefonen hele tiden. Samtidig er det ikke særlig ofte det er aktuelt for meg å være helt utilgjengelig, så spørs om det egentlig er et behov. - noen ganger hadde det vært greit med kart på klokka, når jeg løper på nye steder. Samtidig løper jeg de samme rutene i hverdagen, så dette er mer et "kjekt å ha" når jeg en sjelden gang løper på ferie. -hvis jeg kunne logget syklus i samme app hadde det vært kjekt, så hadde jeg sluppet en ekstra app Jeg kommer ikke til å sove med klokka eller begynne å bruke den hver dag. Så sånne funksjoner er ikke like viktig. Noen som har noen gode råd til meg? Anonymkode: 60ee6...570
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:39 #2 Skrevet søndag kl. 05:39 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg trenger en ny pulsklokke, etter at min Polar pacer pro ble ødelagt. Jeg var egentlig vært veldig fornøyd med denne og har vurdert å kjøpe en ny lik, men nå begynner jo det å bli en eldre modell. Jeg vil derfor finne ut om det finnes noe bedre. Mine krav: - god til løping. Jeg bruker klokka mest til løping, både intervall og lengre turer. - god gps - støtte for multisport, altså at hvis jeg trener feks både styrke og løping at jeg kan lagre det i samme økt. - ikke veldig stor. Jeg er en liten og nett dame, og noen av det store klokkene blir alt for mye for min arm. - Vantett, at den tåler både basseng og saltvann Eventuell andre ønsker: - noen ganger kunne det vært digg å ha musikk lagret på klokka, sånn at jeg ikke trenger å ha med telefonen hele tiden. Samtidig er det ikke særlig ofte det er aktuelt for meg å være helt utilgjengelig, så spørs om det egentlig er et behov. - noen ganger hadde det vært greit med kart på klokka, når jeg løper på nye steder. Samtidig løper jeg de samme rutene i hverdagen, så dette er mer et "kjekt å ha" når jeg en sjelden gang løper på ferie. -hvis jeg kunne logget syklus i samme app hadde det vært kjekt, så hadde jeg sluppet en ekstra app Jeg kommer ikke til å sove med klokka eller begynne å bruke den hver dag. Så sånne funksjoner er ikke like viktig. Noen som har noen gode råd til meg? Anonymkode: 60ee6...570 Garmin Forerunner fikk best i test på VG i dag så jeg:) Anonymkode: aefe6...e4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå