AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:57 #1 Skrevet lørdag kl. 18:57 Er usikker selv …. Anonymkode: 00537...77c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:05 #2 Skrevet lørdag kl. 22:05 Bor i sør, fatisk like ved der kablene til Danmark går ut. Det er en no-brainer for meg, altså. Anonymkode: 84911...fb5 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:10 #3 Skrevet lørdag kl. 22:10 Gå på forbrukerrådets nettside og sjekk ut deres norgespris kalkulatoren der. Det avhenger helt av hvor du bor i landet. Jeg bor i sørøst og har valgt norgespris. Sparer en del penger med den ordningen totalt gjennom året. Anonymkode: 4bb33...e81 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:10 #4 Skrevet lørdag kl. 22:10 Norgespris. Bor i Oslo Anonymkode: 06f4e...724 3
lolitsme Skrevet lørdag kl. 22:12 #5 Skrevet lørdag kl. 22:12 Har gått for Norgespris siden bor i Sandnes. 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:48 #6 Skrevet lørdag kl. 23:48 Norgespris. Bor i NO1. Har sjekket mor forbruket mitt i 2024. Det som er synd er at jeg da ikke trenger å sjekke priser. Jeg kan bruke strøm og lade elbil som det passer meg. Anonymkode: df5cc...f25 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:51 #7 Skrevet lørdag kl. 23:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Norgespris. Bor i NO1. Har sjekket mor forbruket mitt i 2024. Det som er synd er at jeg da ikke trenger å sjekke priser. Jeg kan bruke strøm og lade elbil som det passer meg. Anonymkode: df5cc...f25 Hva er synd med dette? Anonymkode: 0ab69...8ac 2 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:03 #8 Skrevet søndag kl. 00:03 Det er jo kjent at vi bør spre strømforbruket og ikke belaste det meste mellom kl. 16 og 20. Det er snakk om den totale kapasiteten (som har en grense) og at vi bør spre forbruket. Anonymkode: df5cc...f25
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 02:31 #9 Skrevet søndag kl. 02:31 Veldig usikker.Har lavt forbruk og vet for lite om påslag,nettleie bla bla.Er i tvil for øyeblikket. Anonymkode: b43cf...0e1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:50 #10 Skrevet søndag kl. 08:50 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig usikker.Har lavt forbruk og vet for lite om påslag,nettleie bla bla.Er i tvil for øyeblikket. Anonymkode: b43cf...0e1 Bare å lese seg opp. Alt ligger lett tilgjengelig. Anonymkode: 0ab69...8ac
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:52 #11 Skrevet søndag kl. 08:52 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo kjent at vi bør spre strømforbruket og ikke belaste det meste mellom kl. 16 og 20. Det er snakk om den totale kapasiteten (som har en grense) og at vi bør spre forbruket. Anonymkode: df5cc...f25 Dette er nok bare tull. Siden regjeringen innfører Norgespris nå, må vi ta utgsngspunkt i at det ikke stemmer. De åpner for at det er fritt frem når en bruker strømmen en trenger. Det kan de ikke gjøre om dette med mangel på strøm i perioder er reelt. Anonymkode: 0ab69...8ac 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:56 #12 Skrevet søndag kl. 08:56 Jeg sammenlignet pris på elhub og hvis prisene holder seg som før, vil jeg spare minst 3000 i året på norgespris, så jeg har allerede tegnet avtale. I tillegg har jeg den beste strømavtalen jeg fant, med minuspåslag og ingen ekstra gebyrer på spotpris, og skal få montert varmepumpe og skiftet vinduer. Satser på at det lønner seg! Anonymkode: 3a7eb...3b9 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:57 #13 Skrevet søndag kl. 08:57 Etter å ha matet alle faktum inn i ChatGPT synes det ganske klart at det neppe vil lønne seg for oss. Anonymkode: 7c8ac...1ec 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:57 #14 Skrevet søndag kl. 08:57 Bor i midt norge og avventer 🙂 Anonymkode: 4881f...cee
Uanonym bruker Skrevet søndag kl. 09:18 #15 Skrevet søndag kl. 09:18 Skal visst lønne seg for meg, siden jeg bor i region sør (02), men misliker å binde meg til avtaler på den måten, spesielt når de ikke er spesielt gode... Og det er påslag og nettleie og gud veit hva, og plutselig kan jo strømmen bli billigere, og da sitter man der... Blir forbanna over at dette i det hele tatt er en problemstilling. 3
exictence Skrevet søndag kl. 09:21 #16 Skrevet søndag kl. 09:21 Jeg har meldt meg på at jeg skal ha. Til sommeren skal jeg bruke minimalt med strøm og heller slå av det meste
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:27 #17 Skrevet søndag kl. 09:27 Uanonym bruker skrev (7 minutter siden): Skal visst lønne seg for meg, siden jeg bor i region sør (02), men misliker å binde meg til avtaler på den måten, spesielt når de ikke er spesielt gode... Og det er påslag og nettleie og gud veit hva, og plutselig kan jo strømmen bli billigere, og da sitter man der... Blir forbanna over at dette i det hele tatt er en problemstilling. Det er ikke "gud vet hva". Det er ekstremt lett å sette seg inn i dette. Anonymkode: 0ab69...8ac 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:11 #18 Skrevet søndag kl. 12:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er nok bare tull. Siden regjeringen innfører Norgespris nå, må vi ta utgsngspunkt i at det ikke stemmer. De åpner for at det er fritt frem når en bruker strømmen en trenger. Det kan de ikke gjøre om dette med mangel på strøm i perioder er reelt. Anonymkode: 0ab69...8ac Mangel på strøm og mangel på kapasitet i nettet er to forskjellige ting. "Vi må ta utgangspunkt i at regjeringen vet hva de gjør" er jo også relativt naivt. Anonymkode: 84911...fb5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:33 #19 Skrevet søndag kl. 12:33 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter å ha matet alle faktum inn i ChatGPT synes det ganske klart at det neppe vil lønne seg for oss. Anonymkode: 7c8ac...1ec ChatGPT er som kjent fantastisk når det gjelder utregninger. (sarkasme) Anonymkode: 8db9e...21c 3 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:33 #20 Skrevet søndag kl. 12:33 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Veldig usikker.Har lavt forbruk og vet for lite om påslag,nettleie bla bla.Er i tvil for øyeblikket. Anonymkode: b43cf...0e1 Logg deg inn på elhub så får du en ganske god indikator. Anonymkode: 8db9e...21c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå