AnonymBruker Skrevet 28. september #41 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis det var den eneste arbeidsoppgaven din, eskorterte du vel egentlig ingen? Anonymkode: f340a...fcb Hun eskorterte dem inn i orgasmens rike? Anonymkode: 714ab...802
AnonymBruker Skrevet 28. september #42 Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er med andre ord ikke bare kyllingene som har det jævlig i mat-industrien. Anonymkode: 8502f...5d9 Jeg vet ikke om jeg vil bruke ordet «jævlig», bortsett fra at jeg syntes den lunsj strategien deres var helt forferdelig og jeg kan ikke forstå at det skal være lov! De delte lunsjen i to deler (2x15 minutter), så da var det visst lovlig siden det var en halvtimes lunsj til sammen. Men det blir jo mye mindre enn 15 minutter i praksis når man skal komme seg gjennom smittesluse både på vei til og fra lunsj, gå til en annen etasje, finne fra maten sin… da rekker man kanskje å hive i seg mat i fem minutter, løpe på do i to minutter, og så må man ned igjen. Før man kan ikke være så mye som ti sekunder for sen. Men det er ikke uten grunn at det er mange utenlandske ansatte på slakterier, og det er fordi mange nordmenn ikke gidder å stå i det som faktisk er en ganske tung jobb fysisk + stiller store krav til oppmøte (tidlig på morgenen, kan ikke være forsinket overhode) og nøyaktighet. Anonymkode: 714ab...802
Uanonym bruker Skrevet 28. september #43 Skrevet 28. september Sitte i kassa i matbutikk. Utrolig ensformig og kjedelig, i tillegg til stresset når det er mange kunder.
AnonymBruker Skrevet 29. september #44 Skrevet 29. september BPA. Gjorde det samme hver eneste dag, og ikke minst: hørte de samme historiene fra samme person (bruker) uke etter uke. Anonymkode: fd8dc...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå