Gå til innhold

Hva er den kjedeligste jobben du har hatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kiosk på et dødt kjøpesenter. Kunne gå flere timer mellom hver kunde - har aldri kjeda meg så mye i hele mitt liv.

Anonymkode: ab3e1...bb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordbærselger. I sånn «bod» ved bensinstasjoner og andre parkeringsplasser. Av og til kom noen bort, men ellers var det MYE dødtid og lange timer. Endte opp med å ha med bok. Kjedelig å tilbringe sommeren på parkeringsplasser på den måten. Fikk dårlig betalt og. 

AnonymBruker
Skrevet

Bolig: vi hadde ansvar for hver vår bruker. De var så selvgående at det ble for lite å gjøre. Mye dødtid.

Butikk på kjøpesenter: for lite kunder. Hadde ryddet ferdig butikken på 1 time. Resten av tiden ble brukt på å stå og vente. 

Anonymkode: 62040...e6c

AnonymBruker
Skrevet

Rein kundeservice, primært over telefon. Utrolig slitsomt i lengden for en introvert person, spesielt fordi det var i åpent landskap med 20 andre.

Anonymkode: 6ceff...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Burger King, uten tvil! Ikke at det var så kjedelig, men jeg hatet jobben hver eneste dag. Jobba der 6 mnd, så begynte jeg å studere. 
Har jobbet som renholder, pakking av fisk, sfo, barnehage, guide på museum, butikk, lærer og nå en administrativ stilling i kommunen. Mye er kjedelig, men ingenting slår Burger King i dritt arbeid 

Anonymkode: ac94d...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjedelig, i løpet av mine 25 år som arbeidstaker har jeg hatt to jobber. Det vil si, egentlig tre, da jeg gikk med reklame i et par mnd. i 14-årsalderen. 

Reklamejobben er uten tvil den kjedeligste jeg har hatt, selv om den egentlig var ganske fin den og. Discman på innelomma gjorde susen!

Anonymkode: bbc65...544

AnonymBruker
Skrevet

Nedvask av skitne hus som skulle selges. Tungt og kjedelig.

Anonymkode: b2a12...e03

AnonymBruker
Skrevet

Jobb i bokhandel med få kunder

Samlebånd på fabrikk. Hadde vært greit om jeg kunne styrt tempoet selv, men det ble drama med de som hadde vært lenge i gamet dersom jeg forsøkte å jobbe fortere. Føltes som å være en del av en "jobb sakte"-aksjon

Den kontorjobben jeg har nå. SITTE i 8 timer hver dag, stirre inn i en skjerm. Arbeidet i seg selv er gøy, men det er den fysiske delen som er utfordrende. Får så vondt av det og mister konsentrasjonen pga smerter. 

Anonymkode: e0009...cc8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tja, å jobbe på kyllingslakteri var ikke en høydare. Svært høyt tempo, ensformig jobb. Harde gulv, mye støy, matpause på 15 minutter(!). Og den pausen var inkludert at man måtte komme seg til pauserommet, noe som innebar klesbytte og vask i smittesluse begge veier. Noen steder begynner arbeidsdagen klokka 04:00.

Anonymkode: 714ab...802

Er med andre ord ikke bare kyllingene som har det jævlig i mat-industrien. 

Anonymkode: 8502f...5d9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
lille_fiol skrev (12 timer siden):

Klesbutikk på dødt kjøpesenter...begrenset hvor mange ganger man kan brette samme klesplagg og tørke støv...aldri sett så mye på klokka

Ikke på klesbutikk, men også et dødt kjøpesenter. Var en deltidsstilling dette, men utrolig kjedelig. 

Anonymkode: a6551...01e

AnonymBruker
Skrevet

Forsikringsselger via telefon. Så opp etter knappe to måneder.

Anonymkode: b42e4...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en kjapp tur innom Ungdom mot Narkotika som telefonselger. Helt jævlig. Har hatt vaskejobb også, utrolig kjedelig. 

Gikk også med Aftenposten Aften da jeg var 13. Ikke den morsomste jobben, men greit nok. 

Anonymkode: 7c888...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Studiekonsulent på universitetet. Arbeidsoppgavene i seg selv var ikke så gale, men det var alt for mange ansatte der, så det var nesten ingenting å gjøre. Satt stort sett og så inn i veggen. Ganske sjeledrepende.

Anonymkode: a15d6...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Ser flere nevne renhold. Har jobbet med dette i 10 år uten å kjede meg.

Anonymkode: 157cc...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Kommunevaktmester. Vedlikeholde bygninger, male + høytrykk spyle. I tillegg til å holde byen ren og ryddig, måke snø, renholde strender, klippe til trær og busker, og klippe gress, tømme søppelet langs turstiene i skogen. Sistnevnte var utrolig ekkelt, det er mange som bare kaster hundeposer uten å knytte dem, så det bare tøyt ut med hundedrit smurt overalt. 

Anonymkode: 2adaf...209

AnonymBruker
Skrevet

På skole 

Anonymkode: b13d1...d94

AnonymBruker
Skrevet

Alle. Slo meg ikke til ro med at hva jeg enn gjorde, tok det 8 timer av livet mitt daglig.

Anonymkode: 063ce...195

AnonymBruker
Skrevet

Samlebånd pakking på Gilde, orket 3 dager før jeg fiksa meg jobb en annen plass.

så all ære til de som holder ut med å jobbe ved et samlebånd i årevis! 😀

Anonymkode: 9a23c...ffe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme her. Eller, jobbet hos Nortura så var både kjøtt og kylling. Jobbet inne ved samlebåndene. Stå i flere timer og snu kyllinglår i grillsaus. Kaldt, luktet rart, ensformig... Fikk ikke høre på musikk. 

Anonymkode: 4c18c...bf1

Fikk dere ikke høre på musikk? Så kjipt, det har jeg aldri vært borte i på slakteri (har jobbet på flere forskjellige, også Nortura). Vi fikk alltid ha hørselsvern med radio.

Anonymkode: 714ab...802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...