Gå til innhold

Hva er den kjedeligste jobben du har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke arbeidsoppgaver hadde du?Hvor lenge jobbet du før du sluttet?

Anonymkode: 7b646...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, å jobbe på kyllingslakteri var ikke en høydare. Svært høyt tempo, ensformig jobb. Harde gulv, mye støy, matpause på 15 minutter(!). Og den pausen var inkludert at man måtte komme seg til pauserommet, noe som innebar klesbytte og vask i smittesluse begge veier. Noen steder begynner arbeidsdagen klokka 04:00.

Anonymkode: 714ab...802

• Hjerte 2
Skrevet

Sentralbord der oppgaven besto i å sette over til folk som alltid var opptatt så telefonen kom tilbake til meg. 

Anonymkode: a6199...660

• Liker 1
Skrevet

Sitte i kasse i matbutikk var nok det kjedeligste. Vasking og sitte i resepsjon var hakket over.

Anonymkode: 40712...8a3

• Liker 1
Skrevet

Café. Først og fremst fordi vi ikke hadde kunder. Jeg satt bak kassa og leste til eksamen, så sånn sett var det helt greit å få betalt for å studere.

Skrevet

Klesbutikk på dødt kjøpesenter...begrenset hvor mange ganger man kan brette samme klesplagg og tørke støv...aldri sett så mye på klokka

Skrevet

Barnehage. 

• Liker 1
Skrevet

Jobbet som eskorte. Knullet i snitt en kunde per dag. Kjedelig å bare ligge der å kikke i taket til kunden har blitt ferdig. Tjente bra da. 30000 i uka. 

Anonymkode: f7cd2...ed0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobbet som eskorte. Knullet i snitt en kunde per dag. Kjedelig å bare ligge der å kikke i taket til kunden har blitt ferdig. Tjente bra da. 30000 i uka. 

Nest kjedeligste jobb, troll på kg?

Anonymkode: a6199...660

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Telefonselger for Telenor, helt forferdelig 

Skrevet

Tror det må bli butikk.

Å være servitør var heller ikke noen høydare, men man fikk alltids tiden til å gå med å motta kjeft.

Skrevet

Kjedeligste må være bokhandel. Fryktelig lange dager!

Btw: Jeg elsker å jobbe i matbutikk. Alltid noe som skjer. 

Anonymkode: 6cc45...6ea

Skrevet

Burger king, ble veldig mye det samme.

Anonymkode: 57dd0...2ef

Skrevet

Vaksinering av fisk, 12 timers dager. Ganske gørr. 

Anonymkode: d41ee...70d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tja, å jobbe på kyllingslakteri var ikke en høydare. Svært høyt tempo, ensformig jobb. Harde gulv, mye støy, matpause på 15 minutter(!). Og den pausen var inkludert at man måtte komme seg til pauserommet, noe som innebar klesbytte og vask i smittesluse begge veier. Noen steder begynner arbeidsdagen klokka 04:00.

Anonymkode: 714ab...802

Samme her. Eller, jobbet hos Nortura så var både kjøtt og kylling. Jobbet inne ved samlebåndene. Stå i flere timer og snu kyllinglår i grillsaus. Kaldt, luktet rart, ensformig... Fikk ikke høre på musikk. 

Anonymkode: 4c18c...bf1

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis det var den eneste arbeidsoppgaven din, eskorterte du vel egentlig ingen?

Anonymkode: f340a...fcb

• Liker 3
Skrevet

De kjedeligste periodene i arbeidslivet har vært der det har vært lite å gjøre! Må ha litt fart for å være gøy.

Anonymkode: f340a...fcb

• Liker 1
Skrevet

Jordbærplukker som 15-åring 😄. Men vi var en haug med ungdommer fra hele verden, og bodde på gården, så hadde det gøy på fritiden. Dette var på tidlig 80-tall.

Ellers, som ungdom/student, matbutikk, postkontor, stuepike. Ikke så artig, akkurat, men greit å tjene penger og spare.

Utdannet meg til "kontorjobb", og har trivdes med det i alle år, så lenge det er litt hektisk miljø med mye å gjøre. Det kjedeligste jeg vet er jobber med for lite å gjøre. Da blir dagene så lange. 

Anonymkode: 00722...4e2

Skrevet

Å selge strøm på tlf for et trøndersk strømselskap som 14-15 åring 🙃

Fprferdelig kjip jobb. Winback av kunder som har flyttet avtale bort fra selskapet. 

Anonymkode: e1ef1...da6

Skrevet

Stort sett alle jobber jeg har hatt.

Anonymkode: 14095...766

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...