AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Vi bor i en by med 10 000 innbyggere og skal selge huset neste år, og lurer på om det kan lønne seg å kjøpe elbil lader for å høyne verdien til huset? Eller tror dere at vi bare for pengene tilbake som vi ga for laderen liksom? Anonymkode: 06010...e8c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi bor i en by med 10 000 innbyggere og skal selge huset neste år, og lurer på om det kan lønne seg å kjøpe elbil lader for å høyne verdien til huset? Eller tror dere at vi bare for pengene tilbake som vi ga for laderen liksom? Anonymkode: 06010...e8c 🤣 Anonymkode: c4441...08d
Fighter83 Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi bor i en by med 10 000 innbyggere og skal selge huset neste år, og lurer på om det kan lønne seg å kjøpe elbil lader for å høyne verdien til huset? Eller tror dere at vi bare for pengene tilbake som vi ga for laderen liksom? Anonymkode: 06010...e8c Ikke verdt det!
Brunello Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Nei, det vil neppe ha betydning. Det som betyr noe er at det er tilstrekkelig kapasitet til å montere lader. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg ville tatt det som et pluss om det var lader der, men det må være av riktig type, feks Tesla eller Easee, til nød Zaptec, og høy nok kapasitet. Min bil kan lade med 11 kW 3-faset og da ville det nesten vært mer irriterende enn et pluss om det var montert lader med 4,6 kW liksom... Anonymkode: c3338...ff5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Kommer an på markedet det. Det handler ikke om prisen, men hvor mange som er/blir interessert i boligen. Jeg hadde nok interessante boliger med lader å velge i, så jeg giddet ikke engang vurdere de uten. Anonymkode: f686c...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå