AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:07 #1 Skrevet lørdag kl. 13:07 Leser på alle trådene på KG, om folk som er utro, vil åpne forholdet, folk som er behandler kjæresten dårlig, udugelige og ubrukelige partnere, folk som er gjerrige og egoistiske og folk som har mistet sexlyst og alt er bare ræva. Er i et forhold selv, 4.året og vi er i slutten av 40 årene. Har det bra sammen, men etter man leser alt her inne, så er det noe vits ? Er forhold dømt fra begynnelsen av ? Er jeg dum og naiv som tror at vi skal bli gamle sammen? Alle er jo utro eller finner på noe annet faenskap. Vurderer sterkt om jeg skal bare gå og ikke vente på en sorg som definitivt vil komme. Er jeg for pessimistisk eller må jeg rett og slett bare logge av KG og nyte det jeg har idag og ta sorgen når den kommer. Synes det er vanskelig. Anonymkode: 889f3...b73
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:12 #2 Skrevet lørdag kl. 13:12 Jeg tenker at jeg er heldig for alt som jeg er spart for jeg 😅 Jeg er singel. Men om jeg hadde hatt en mann og hatt det greit, så hadde jeg ikke brydd meg om alt som skrives her. Tror det er viktig å leve her og nå , og ikke overtenke/ krise tenke. Det som skjer, det skjer. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Anonymkode: 4e150...c22 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:17 #3 Skrevet lørdag kl. 13:17 Hvis dere har det bra sammen så gjelder det nok ikke dere. Ikke finn et problem om dere ikke har et. Anonymkode: 4ecce...2d9 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:18 #4 Skrevet lørdag kl. 13:18 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker at jeg er heldig for alt som jeg er spart for jeg 😅 Jeg er singel. Men om jeg hadde hatt en mann og hatt det greit, så hadde jeg ikke brydd meg om alt som skrives her. Tror det er viktig å leve her og nå , og ikke overtenke/ krise tenke. Det som skjer, det skjer. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Anonymkode: 4e150...c22 Enig med deg her. Jeg er også selvvalgt enslig fordi markedet mitt er så dårlig. Hadde det vært annerledes og jeg hadde funnet en ordentlig mann, så hadde jeg ikke brydd meg om andres skriverier her. Anonymkode: fcc8e...84e 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:24 #5 Skrevet lørdag kl. 13:24 Det kommer helt an på hvor god match dere er. Jeg er gift på 18. året og kommer til å skille meg straks yngste flytter ut da jeg ikke gidder å bruke mine 30 siste år i livet på å være gratis vaskehjelp, ryddehjelp, koordinator, kokk, hjemmesykepleier og sexarbeider for gubben. Gleder meg enormt mye til å bo i en ren og ryddig leilighet i nærheten av egne foreldre og forhåpentligvis både barn og barnebarn 🥰 Anonymkode: 4381a...b8d 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:30 #6 Skrevet lørdag kl. 13:30 90% av historiene på KG er oppdiktet. De resterende 10% kommer fra raringer Anonymkode: 34c5a...813 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:30 #7 Skrevet lørdag kl. 13:30 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis dere har det bra sammen så gjelder det nok ikke dere. Ikke finn et problem om dere ikke har et. Anonymkode: 4ecce...2d9 Jeg leter ikke etter problem. Jeg vil bare ikke kjenne på sorg eller bli sviktet. Det har jeg blitt nok i livet mitt, men jeg har tatt en sjans nå med denne mannen. Det kan vel kalles kalde føtter på en måte ??? Må nok logge av KG tror jeg i stedet for Ts Anonymkode: 889f3...b73
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:36 #8 Skrevet lørdag kl. 13:36 Ja bedre uten mannfolk Anonymkode: 3f8c2...a84 2
Majer Skrevet lørdag kl. 13:37 #9 Skrevet lørdag kl. 13:37 Jeg tenker mye av feilen med dagens forhold er at man ikke allerede fra starten av datingen er tydelig på hvordan ting skal være. Statistisk sett blir heterofile og lesbiske kvinner lykkeligere og sunnere av forhold mens bifile ikke gjør det 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:42 #10 Skrevet lørdag kl. 13:42 Ikke nødvendigvis, så lenge du er fornøyd der du er, er vel det det beste. Å gresset er ikke alltid grønnere på andre siden. Jeg var sammen med en fantastisk fin fyr. Men jeg fikk liksom ikke helt dem rette følelsene. Etter det hadde jeg 2 forhold der det var intense følelser, men som dabbet av for alt det negative med dem kom frem. Angrer nå på at jeg gjorde det slutt med han første fine fyren. Det at han likte fotball var liksom det største problemet i forholdet vårt, å at han hadde lett for å sovne på sofaen, å han var treig til å komme seg ut døra 😅 Tar heller ett helt plain forhold, som er trygt å godt. Kontra ett med mye følelser og konflikter, drama og psykisk vold omhverandre Anonymkode: 8f0c1...1a5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:49 #11 Skrevet lørdag kl. 13:49 Majer skrev (10 minutter siden): Jeg tenker mye av feilen med dagens forhold er at man ikke allerede fra starten av datingen er tydelig på hvordan ting skal være. Statistisk sett blir heterofile og lesbiske kvinner lykkeligere og sunnere av forhold mens bifile ikke gjør det Jeg var 100% tydelig og klar på hvordan jeg ønsket det skulle være. Det funket de to første årene. Deretter begynte mannen å vise sitt sanne jeg, tydeligvis. Han ble slik som jeg poengterte i begynnelsen at en partner IKKE skulle være. Så etter 8 år så er det over og ut. Orket ikke mer. Anonymkode: 748e2...5c0 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:51 #12 Skrevet lørdag kl. 13:51 Folk i normale gode forhold logger jo ikke inn her for å si at det går bra med dem, folk som sliter gjør det, derfor det ser ut som alle forhold i verden er ille her Anonymkode: 1d54a...5a7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:55 #13 Skrevet lørdag kl. 13:55 Du bør logge av KG. Virker ikke som du klarer å distansere deg fra det som skrives her. Anonymkode: a22a0...f0f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:56 #14 Skrevet lørdag kl. 13:56 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det kommer helt an på hvor god match dere er. Jeg er gift på 18. året og kommer til å skille meg straks yngste flytter ut da jeg ikke gidder å bruke mine 30 siste år i livet på å være gratis vaskehjelp, ryddehjelp, koordinator, kokk, hjemmesykepleier og sexarbeider for gubben. Gleder meg enormt mye til å bo i en ren og ryddig leilighet i nærheten av egne foreldre og forhåpentligvis både barn og barnebarn 🥰 Anonymkode: 4381a...b8d Grusomt- hva slags forhold er det du lærer ungene dine å godta? Anonymkode: 17af1...a7d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:56 #15 Skrevet lørdag kl. 16:56 Her inne leser man om de dårlig forholdene. Er jo mange som er i gode forhold, men de skriver jo ikke om det. Er forholdet deres bra, så får du bare nyte det. Anonymkode: cbf58...e4a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:03 #16 Skrevet lørdag kl. 21:03 Fleste innlegg på kvinneguiden er toxic, oppdikta, folk med for mye ledig tid, og resten er bullshit. 5 prosent av innlegga her er kanskje reelle. Psykisk syke er også på internett vet du. om du har det bra i forholdet ditt, så er det viktigst. Skulle det gå skeis en dag, så tar du det da Anonymkode: b11f8...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå