AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Hva synes dere? Selv synes jeg at man kan godt lage en tråd der man skriver brukernavn og/eller navn på de man ble svindlet av på finn eller tise. Sånn at ikke andre havner i samme fella. Enkel Google søk på navnet/brukernavnet så kommer det opp kg tråd med advarsel mot det menneske. Da snakker jeg om de som tar imot penger uten å sende varen ol Anonymkode: fdf0e...12a
Hololo Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden probleme med slike er at det fort kan havne folk der som ikke fortjene det, f.eks er det en uenighet så kan fort person A kommer her og klage over person B med løgner osv, selv om det i praktisk kanskje var person B som hadde rett. Det er derfor sånne name and shame tråder bør tas med en stor klype salt. 1 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva synes dere? Selv synes jeg at man kan godt lage en tråd der man skriver brukernavn og/eller navn på de man ble svindlet av på finn eller tise. Sånn at ikke andre havner i samme fella. Enkel Google søk på navnet/brukernavnet så kommer det opp kg tråd med advarsel mot det menneske. Da snakker jeg om de som tar imot penger uten å sende varen ol Anonymkode: fdf0e...12a Tror offentlig gapestokk er ulovlig, men forstår at slikt er irriterende. Anonymkode: 277fd...141 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da snakker jeg om de som tar imot penger uten å sende varen ol Anonymkode: fdf0e...12a Dette unngår man ved å ikke vippse utenom betalingsløsningen i Tise/Finn. Anonymkode: 847c9...9d6 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva synes dere? Selv synes jeg at man kan godt lage en tråd der man skriver brukernavn og/eller navn på de man ble svindlet av på finn eller tise. Sånn at ikke andre havner i samme fella. Enkel Google søk på navnet/brukernavnet så kommer det opp kg tråd med advarsel mot det menneske. Da snakker jeg om de som tar imot penger uten å sende varen ol Anonymkode: fdf0e...12a Tenker CETS_005_ENG_2021.docx.pdf (tidligere dom som egentlig setter krav til stat å gjøre alt en kan for å forhindre æreskrenkelse, og at staten kan bli dømt om en ikke forhindrer slikt), hvor en kan kreve at staten (gitt bevis) setter av ressurser for å forhindre at personen gjør dette igjen (en kan ikke henlegge pga ressursbruk eller bagatell, og ofte medfører det at en må gi en eller annen allmen preventiv straff) og så klage inn staten til internasjon domstol i Strassburg om en ikke straffeforfølger (om en skyver ting under teppe) Anonymkode: e4dc0...541
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Beklager, her PFEIFER v. AUSTRIA Anonymkode: e4dc0...541
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Men et åpenbart problem med dette opplegget er selvfølgelig at folk risikerer å bli hengt ut på grunn av løgner. Jeg har blant annet opplevd at jeg har solgt bøker på Finn.no men kjøperen gadd aldri å hente pakken ved deres nærmeste post-i-butikk. Deretter ble hun irritert fordi hun ikke fikk boken. Akkurat som dette liksom var MIN feil??! Men hadde denne kjærringa fått muligheten, så kunne hun sikkert ha funnet på å henge meg ut for eksempel her på Kvinneguiden (eller på sosiale medier) Anonymkode: 8896b...e02
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Det er allerede gruppe for det på Face hvor alle henges ut med navn og bilde. Anonymkode: 2e909...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå