AnonymBruker Skrevet 30. september #41 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det samme tenkte jeg. Du har vært på jobb men så fort du får beskjed om dette orker du ikke neste arbeidsdag? Anonymkode: f9ece...21f Jeg har så vidt klart jobben min. Har måtte lagt meg ned fordi jeg har vært svimmel. Nå fikk jeg sykemelding fordi sjefen sendte meg hjem i går. Anonymkode: 41a71...6f3
AnonymBruker Skrevet 30. september #42 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 15.11): Nei, du er ikke syk! Og har du gått på jobb hittil, men nå når du vet du har vitaminmangel, så orker du ikke å gå på jobb? Jobb heller med kostholdet ditt og på nok bevegelse og søvn. Jeg har kronisk b-vitamin mangel og jernmangel, men kommer meg på jobb og klarer å konsentrere meg. Dette er i tillegg til rastløse ben, dårlig søvn, diabetes-diagnose som gir meg ofte dårlig energi, problemer med magen. Anonymkode: 6227b...ab9 Jeg har et bra kosthold. Lager maten fra bunnen av, men jeg har én tillegg sykdom som gjør at jeg ikke tar opp nok næring. Jeg beveger meg masse, trener eller trente helt til jeg fikk svimmelheten min. Jeg er aldri borte i fra jobb, men i går ble jeg sendt hjem av sjefen og nå er jeg sykemeldt. Både legen og sjefen var enig der. Anonymkode: 41a71...6f3
AnonymBruker Skrevet 30. september #43 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 14.54): Jeg føler meg helt elendig nå og har følt det lenge så jeg gikk til legen og tok noe blodprøver. Jeg har endel vitaminmangel og noen av dem er ganske alvorlige. Jeg har en jobb der jeg må være 100% tilstede og ha konsentrasjon også og akkurat nå har jeg ikke overskudd til noe som helst og kan egentlig ikke se for meg at jeg vil klare å gå på jobb på mandag. Jeg er ikke den som sykemelder meg hvis jeg føler meg dårlig, så jeg ba ikke legen om sykemelding og jeg har gått på jobb og følt meg helt elendig. Er det innafor med én sykemelding når man har alvor vitaminmangel på forskjellige vitaminer? Anonymkode: 41a71...6f3 Jeg ble sykmeldt pga det samme. Jeg var i skikkelig dårlig form, så fikk ta en blodprøve. Dro på jobben frem til dagen jeg skulle få svar på blodprøve. Legen sykmeldte meg tvert enda jeg sa det ikke gikk an, jeg MÅ på jobbe. Jeg er kjempeglad for den sykmeldingen nå i dag for jeg oppførte meg nærmest som en skikkelig dement person. Jeg husket knapt hva jeg het eller hvordan jobben min skulle utføres. Det gikk så langt at kolleger av meg trudde jeg var beruset fordi jeg ikke fungerte. Anonymkode: b6c93...da4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #44 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 15.13): Vitaminmangel, b12? Det er vi andre skattebetalere som betaler for sykepengene dine, så om du ikke er syk så nej dra på jobb. Og ta ansvar for å faktisk ha en godt variert kosthold.. Anonymkode: bfd4d...529 Nå kan man faktisk få varige nevrologiske skader ved b12-mangel, så det skal ikke kimses av. Anonymkode: f8630...707 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #45 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 6.05): Jeg har et bra kosthold. Lager maten fra bunnen av, men jeg har én tillegg sykdom som gjør at jeg ikke tar opp nok næring. Jeg beveger meg masse, trener eller trente helt til jeg fikk svimmelheten min. Jeg er aldri borte i fra jobb, men i går ble jeg sendt hjem av sjefen og nå er jeg sykemeldt. Både legen og sjefen var enig der. Anonymkode: 41a71...6f3 Hvorfor spør du om det er innafor om du allerede er sykmeldt og forsvarer det? Anonymkode: f9ece...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå