Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat oppdaget det. Skulle gjerne visst hva mannen til hun han er utro med, tenker om dette. Og om han har hatt mistanker? Burde jeg varsle ham eller la være?

Anonymkode: 66056...0ad

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat oppdaget det. Skulle gjerne visst hva mannen til hun han er utro med, tenker om dette. Og om han har hatt mistanker? Burde jeg varsle ham eller la være?

Send en sms til han om hva du har oppdaget og at du nå er veldig i villrede ang dette. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du burde varsle ham. Han fortjener å vite. 

Anonymkode: 30855...ea2

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over, at du burde gi beskjed. Ville ikke du ønsket beskjed tidligere, dersom han hadde vært den som oppdaget utroskapet før du nå gjorde det?

Anonymkode: 54995...a6a

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

gi beskjed.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Be om å møte han direkte. Da kan du se ansiktet og kroppsspråket. Enklere enn å sende en sms, tenk om du ikke får svar etc.

Anonymkode: 16950...c35

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ønsket å få vite hvis jeg var den mannen.

Anonymkode: d9155...5ad

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Selvsagt sier du fra til han!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Be om å møte han direkte. Da kan du se ansiktet og kroppsspråket. Enklere enn å sende en sms, tenk om du ikke får svar etc.

Anonymkode: 16950...c35

Hvorfor trenger hun å se ansiktet og kroppsspråket til en fremmed mann?

Anonymkode: 9fa8d...dda

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor trenger hun å se ansiktet og kroppsspråket til en fremmed mann?

Anonymkode: 9fa8d...dda

det er en alvorlig beskjed. Det er bedre å si det ansikt til ansikt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du ikke selv ønsket å få beskjed hvis noen visste om mannen din?

Anonymkode: 2b199...978

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Takker for engasjement . Jeg ser «alle» mener jeg bør si i fra. Jeg har ikke avslørt at jeg vet om dette til mannen min enda. Men, har tatt det opp med han for en god stund siden at jeg mistenkte han hadde noen «på si». Det ble blånektet på!

Burde jeg si det til han først? Mannen altså. Jeg kjenner jo ikke denne elskerinnen sin mann, bare hilst på han en gang. Er litt redd han går rett til henne, og hun vil nekte og derav sladre til min mann før jeg har rukket å prate med han.

Huff, dette er litt av ei «suppe»! Jeg synes bevisene er mange nok, men savner den siste lille «spikeren i kista». Er vel derfor jeg kvier meg. Redd for om jeg tar feil.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du helt sikker? Det bør du være før du tar det videre. Du vet ikke hvordan mannen til den andre damen er(les gal..). Men ja alle fortjener å vite om noen er utro, vær sikker først! Hvordanvet du det og hva skjedde? God klem til deg, må være forferdelig å oppdage!

Anonymkode: 4be47...8e6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med å ta det opp med partneren til den som mannen/kona di var utro med? I såfall hvordan gikk det, hva skjedde?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er du helt sikker? Det bør du være før du tar det videre. Du vet ikke hvordan mannen til den andre damen er(les gal..). Men ja alle fortjener å vite om noen er utro, vær sikker først! Hvordanvet du det og hva skjedde? God klem til deg, må være forferdelig å oppdage!

Anonymkode: 4be47...8e6

Takk! Ja, dette er verre å oppleve enn jeg hadde trodd. Jeg er så sikker som det kan gå an å bli, men «tør» ikke skrive det for detaljert her. La meg nevne telefonvaner, meldinger (mye sletting av meldinger), merker det på «hele meg». I tillegg ble det avslørt at hun vet noe veldig privat, som han aldri ville delt med en kollega. 

Skrevet

Er du helt sikker på at han er utro? Ingen sjanse for at det er en misforståelse? Jeg tenker det er mest naturlig å snake med mannen din først. Ønsker du å prøve å rede forholdet? Hvordan vill du brude skal bli om det blir brud? Har dere barn dere må sammarbeide om? Vill du bruke litt tid på å få oversikt over økonomien før du avslører at du vet? 

Det er en fin ting å varsle den andre partneren, men jeg forstår ikke hvorfor det skal være det første du gjør. Du kan sansynligvis fortelle det på en bedre måtte når du selv har kommet over sjokket, så jeg ville ventet med akurat den delen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

TS her

Takker for engasjement . Jeg ser «alle» mener jeg bør si i fra. Jeg har ikke avslørt at jeg vet om dette til mannen min enda. Men, har tatt det opp med han for en god stund siden at jeg mistenkte han hadde noen «på si». Det ble blånektet på!

Burde jeg si det til han først? Mannen altså. Jeg kjenner jo ikke denne elskerinnen sin mann, bare hilst på han en gang. Er litt redd han går rett til henne, og hun vil nekte og derav sladre til min mann før jeg har rukket å prate med han.

Huff, dette er litt av ei «suppe»! Jeg synes bevisene er mange nok, men savner den siste lille «spikeren i kista». Er vel derfor jeg kvier meg. Redd for om jeg tar feil.

Hvis du vet hvem han er så kan du kanskje møte ham på jobb og be om å få to ord. 

Ja, det er psycho oppførsel, men det krever mer tæl å møtes ansikt til ansikt, enn å bare sende en SMS.

Det reduserer også sjansen for at du blir tillagt motiv du ikke har. 

Dette har vel vært et stort sjokk for deg også, og dere er på mange måter i samme båt.

Anonymkode: 2bae3...845

Skrevet

Jeg synes det er naturlig at du snakker med din egen mann først. Deretter kan du fortelle det til elskerinnas mann, med mindre hun forteller det selv etter at de har blitt avslørt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

TS her

Husk. Det er ikke din suppe. Pakk sakene dine, finn et sted å dra og gi beskjed til den andre mannen. Så får kjæresten din få beskjed senere. Du tar sikkert ikke feil. Og om du gjør det, er det ikke en mann å leve med. En trygg mann vil aldri få deg til å tvile. Husk også: om han er i stand til å være utro, har han vist deg at han kan lyve, IkKE tro på det han sier! Kom deg vekk før barn og før tiden går. Either way he is no keeper.

Anonymkode: cb656...ff8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må selvsagt prate med mannen din før noen andre. Ta ett valg i deg selv. Fortell hva du vet. Pakk tingene dine og reis ett annet sted for å samle deg.  Eventuelt be han reise. Begynn å planlegg hvordan du skal gjøre det fremover med brudd.(Regner med du vil ut av det) Ta kontakt med mannen til vedkommende når du føler at det er riktig. Tiden er nok ikke helt inne enda når du står midt oppi en krise selv og situasjonen hjemme ikke er avklart enda. Sender deg mange varme tanker.  

Anonymkode: 877e7...4ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...