AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #1 Skrevet 27. september 2025 Uff, jeg tror jeg har fått hemoride(er) som gir ubehagelig og følelse av sårhet i stumpen. Er det mulig å bli kvitt dette? Noe som kan smøres på eller noe? Tar i mot alle gode råd.☺️ Anonymkode: 27a21...63d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #2 Skrevet 27. september 2025 Javisst, det finnes kremer og stikkpiller å få kjøpt på apoteket. Sheriproct og Alcos Anal, og sikkert flere. Anonymkode: 8bab6...077 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2025 #3 Skrevet 27. september 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Javisst, det finnes kremer og stikkpiller å få kjøpt på apoteket. Sheriproct og Alcos Anal, og sikkert flere. Anonymkode: 8bab6...077 Tusen takk for svar!!☺️ Anonymkode: 27a21...63d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #4 Skrevet 3. oktober 2025 Beste erfaring jeg har, er å bruke Vossabia sin panterbalsam. Den virker bedre enn alle kremer fra apoteket syns jeg. Er i perioder veldig plaget, da hjelper denne veldig. Både kjøler, lindrer kløe, kjøler og leger. Anbefales👍 Anonymkode: 69e28...b86
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2025 #5 Skrevet 3. oktober 2025 Aldri hatt behov for det selv, men leste at en grobladsalve eller krem var kjempe populær og effektiv. Og dessverre får jeg si, vært i samtaler der alcos anal og scheriproct blir sagt at de gir enorm kløe, svie og ubehag. En ac3 eller noe var ikke så ille. Noen sier vondt skal vondt fordriver og da. Hadde gjort det meste selv om jeg måtte. Anonymkode: 7fbab...01f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå