Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger å lufte noe som har skjedd.

Mannen min er på firmatur til Gdańsk nå, og jeg fikk høre at da de hadde vært fem minutter på polsk jord, kom det to store limousiner som kjørte dem til hotellet. Allerede der ble det champagne og fyll, og på veien plukket de opp en stripper som kledde av seg helt naken og hoppet fra fang til fang i bilen.

Jeg kjenner jeg blir utrolig skuffet og lei meg. Jeg ser ikke underholdningen i en dame som kler av seg, og jeg synes det er respektløst, både overfor oss som sitter hjemme og tar oss av barna, og generelt i forhold til verdier og respekt i et forhold.

Det gjør meg også urolig, for nå begynner jeg å tenke tilbake på forrige tur de hadde til Amsterdam. Jeg klarer ikke å la være å lure på hva som egentlig foregikk der. Det føles nesten som om disse turene blir en slags “sex-tur” på firmaets regning, og jeg synes det er ekkelt.

Jeg vet jeg må ta en prat med mannen min når han kommer hjem, men akkurat nå føler jeg meg veldig utrygg og sitter med en klump i magen. Er det noen andre som har opplevd lignende eller har tanker om hvordan man kan håndtere det?

Anonymkode: d1fea...d91

• Hjerte 34
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker du må være tydelig med han. Krev testing mot kjønnssykdommer hos fastlegen. Si du skal ha innsyn.. Si at du elssker han, og har behov for å være den eneste. Ikke flere firmaturer på han. Stakkars deg. Det er ikke greit!

Anonymkode: 0a01b...442

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hva slags firma er dette?? Helt utrolig at ingen reagerer på det. Jeg er sikker på at mannen min ikke ville syntes det der var ok

Anonymkode: c7487...4b8

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Du må la stakkaren jobbe i fred. Når man jobber hard holder det ikke med en nedlatende tale i lunsjpausen, man må slippe ut litt damp.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Her er det uten tvil et ledelsesproblem. Jobber det ingen damer i firmaet? De burde i så fall si nei til å delta på sånne firmaturer. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det høres ut som mannen din bør finne seg en ny jobb.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Dersom mannen din er med på det der, liker det og tar seg til rette, høres det ut som om du trenger en ny mann. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Som vanlig, mye skrål om ingenting. Folk ser ikke ut til å ha tillit til den de er sammen med og dette blir bare slitsomt.

Anonymkode: 0866f...1d6

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker det er all verdens grunn til å reagere. Det høres ut som den harry firmaturen til slamsugerfirmaet som hadde «Vi suger best!» på firmabilene sine. Tror selv de er fete, men bare stusselig.

Så tenker jeg samtidig at det er viktig å kunne skille mellom det å være opprørt over firmaets turer og å være veldig anklagende og sur på mannen, som jo tydeligvis har fortalt deg om dette også. 

Skjønner godt om du blir forbanna hvis han selv ikke ser noe problem med dette, det bør han se. Men vær også åpen for at mannen kan være temmelig uskyldig oppi det hele selv og begynn samtalen deretter. 

Anonymkode: 1fa25...1f6

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som vanlig, mye skrål om ingenting. Folk ser ikke ut til å ha tillit til den de er sammen med og dette blir bare slitsomt.

Er det troll her? Tenk på henne. Hun kan få kjønnssykdommer, og ungene kan også rammes. De kan bli blinde!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette for ingenting? 

Jeg hadde ikke likt om mannen hadde en naken kvinne på fanget i hvert fall. 

Tror ikke mannen min hadde likt om jeg hadde en naken mann rundt meg heller. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres ut som min eks og hans firma.

Aldri mer skal jeg være sammen med en voksen mann med modenheten til en 16 år gammel gutt.

De punktlige sammenkomstene i ettertid med kollegaer som etter noen glass begynte å fnise og hinte hva min eks hadde gjort og rå latter.

Anonymkode: fc9e5...789

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som min eks og hans firma.

Aldri mer skal jeg være sammen med en voksen mann med modenheten til en 16 år gammel gutt.

De punktlige sammenkomstene i ettertid med kollegaer som etter noen glass begynte å fnise og hinte hva min eks hadde gjort og rå latter.

*Punktlige skulle være pinlige

Skrevet

Jentegjengen som konstruerer fantasihistorier. 

Hvor får dere alt fra?

Anonymkode: ed269...7ae

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
ajarRun skrev (46 minutter siden):

Du må la stakkaren jobbe i fred. Når man jobber hard holder det ikke med en nedlatende tale i lunsjpausen, man må slippe ut litt damp.

Er du seriøst? Der er utrolig respektløst i ett forhold. Og ett drittfirma som legger opp til sånt. Burde ikke vært lov! Drittungefakter!

Anonymkode: 31595...83a

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som et utrolig useriøst firma. Ingen seriøse firma ville ha hyrt inn strippere. Jeg antar det jobber bare menn der?

Anonymkode: 925f6...81d

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker du må være tydelig med han. Krev testing mot kjønnssykdommer hos fastlegen. Si du skal ha innsyn.. Si at du elssker han, og har behov for å være den eneste. Ikke flere firmaturer på han. Stakkars deg. Det er ikke greit!

Hadde kjæresten min bedt meg teste meg for kjønnssykdommer hadde jeg slått opp umiddelbart. Da er det ingen tillit i forholdet, og ingen grunn til å være sammen.

Anonymkode: f8dd0...4f4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vel... dette viser at de kan være gode til å sløse med ressurser i det private næringslivet og.... Han er i det minste åpen og forteller. Tenker drt er en god ting

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde kjæresten min bedt meg teste meg for kjønnssykdommer hadde jeg slått opp umiddelbart. Da er det ingen tillit i forholdet, og ingen grunn til å være sammen.

Jeg tenker jo det er helt greit. Selv hadde jeg slått opp dersom min mann drev med strippene, ettersom det ikke viser lojalitet. 

Anonymkode: f5d29...5b0

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du har vært på flere firmaturer med innleide strippere som kledde seg helt naken og hoppet fra fang til fang, og du ikke selv forteller om dette til partner, men at partner finner ut av dette via feks snapper de andre sender, da er det kanskje ikke så rart om tilliten svekkes ørlite?

Anonymkode: 3aea5...de5

• Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...