Gå til innhold

Hvordan behandlet du de upopulære guttene på skolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan behandlet du de upopulære eller mindre populære guttene på skolen?

Anonymkode: e72de...b82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt? Som jeg behandlet alle

Anonymkode: ffe57...724

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg forstår ikke spørsmålet? I hvilken situasjon tenker du jeg skulle behandle dem?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke spørsmålet? I hvilken situasjon tenker du jeg skulle behandle dem?

Jeg tenker bare sånn generelt sett. 

AnonymBruker
Skrevet

De bare var der. Forholdt meg vel ikke til dem på noe spesiell måte. Hvordan det?

Anonymkode: e6636...cc3

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

De populære var ikke hyggelige, av  de upopulære var noen av dem hyggelige og andre mer uinteresserte i folk rundt seg. 

Generelt sett liker vel de fleste best folk som er vennlige, så jeg hadde best relasjon til de folkene som var hyggelige. Uavhengig av sosial status. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker bare sånn generelt sett. 

Om du tenker barne og ungdomskolen så hadde jeg vel flest venniner og lekte ikke så mye med noen av guttene tror jeg. Så tror ikke det var så stor forskjel på hvordan jeg behandlet noen av guttene, de spilte fotbal og jeg gjore ikke det liksom. 

På videregående gikk jeg helsefag, som hadde veldig stor overvekt av jenter og bare en eller to gutter i klasene. Så det var vel ikke nok gutter til å delle in i populere og upopulere, men jeg likte alle gutene på videregående godt. Så behandlet dem vel som venner.

Skrevet

I hvilken alder? I småskolen var jeg mye sammen med de som ble regnet som de upopulære guttene, både på skolen og på fritiden. På ungdomsskolen var de mest upopulære guttene blant de som tok mest aktiv del i mobbingen og utfrysningen jeg ble utsatt for  så jeg skydde dem naturlig nok som pesten. På videregående hadde vi et godt og inkluderende klassemiljø, jeg kan ikke peke på noen jeg kan definere dom upopulære. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Som luft, slik alle andre gjorde. 

Senere ble man jo litt mer voksen og respektfull, og skjønte at ikke alt handlet om å følge strømmen.

(Første ærlige svar i tråden)

Anonymkode: 04284...0c9

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt en skepsis mot de populære, fordi jeg ikke har sett (som barn og ungdom) at de mest populære var gode mennesker. Så jeg har snakket mest med de upopulære. Men kanskje mest de upopulære som var nørds på en interessant måte. De som bare var usikre overså jeg nok. Desverre. 

Anonymkode: c2dc8...b0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Som luft, slik alle andre gjorde. 

Senere ble man jo litt mer voksen og respektfull, og skjønte at ikke alt handlet om å følge strømmen.

(Første ærlige svar i tråden)

Anonymkode: 04284...0c9

Hvorfor mener du at dette er det eneste ærlige svaret?

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske at det var noen upopulære gutter. Ja noen var mer populære enn andre men ingen direkte upopulære.

Anonymkode: 04601...bd6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde noe bevisst forhold til hvem som var populær og ikke, så jeg kan ikke huske å ha behandlet noen ulikt utifra popularitet. Spørsmålet fremstår derfor fremmed for meg.

Anonymkode: af27e...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Normalt, hyggelig, som jeg behandlet alle andre. Er dette enda en incel post? På et kvinneforum? Vær så snill gå et annet sted med sutring hvis det er det du prøver på. 

Anonymkode: 7b419...51a

• Liker 4
Skrevet

Som upopulær jente så hang jeg som regel med de upopulære guttene 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke noen relasjon med guttenørdene på videregående, de var litt rare, luktet promp og pommesfrites, snakket ikke med dem i friminuttene. De deltok ikke på fester eller russetid. De var interessert i gaming og programmering. Jeg var relativt populær, jente, sånn passe grunn. Mest opptatt av gutter, sminke og sosialt liv. 😅

Søkte dem opp på some for en stund siden. Det har gått veldig bra med dem, de er ingeniører og gründere, flere bor i utlandet og er gift med damer langt vakrere enn meg. Synes det var hyggelig å se, særlig fordi to av sønnene mine minner om dem.

Anonymkode: c7d79...1d7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke huske det var upopulære gutter på skolen. Derimot ble nok jeg regnet som upopulær. 

På barneskolen ble jeg mobbet, og var derfor mye alene.

På ungdomsskolen hadde jeg det veldig fint, men var fryktelig sjenert, stille og introvert. Det gjorde at jeg knapt turte å se på en gutt. Husker dog at jeg jobbet godt med alle, inkludert guttene. Når jeg tenker tilbake ble jeg satt på et prosjekt sammen med en annen gutt. Han kan muligens ha vært upopulær, jeg vet ikke. Vi samarbeidet i hvert fall veldig godt, og vi fikk god karakter. Jeg husker det såpass godt, fordi det var første gang en gutt virket interessert i å lytte til meg. Vi hadde mange fine samtaler, deriblant om politikk og samfunn (jeg ble politisk aktiv i 9. klasse).

På vgs prøvde jeg å late som jeg ikke eksisterte generelt sett grunnet mobbing. Mine verste mobbere var blant annet en del av gutta. Der føler jeg "alle" var populære, unntaket var meg.

Endret av SPOCA
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts overser glatt det faktum at ikke alle jenter var populære. 

Populære barn hang sammen. Uavhengig av kjønn 

Anonymkode: 169b2...d67

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Virker som ts ikke skjønner at heller ikke alle jentene var populære. Jeg hadde min egen gjeng, nerdejentene, og pratet naturlig nok nest med nerdeguttene, de som heller aldri ble invitert på fest. Var sikkert noen jeg aldri pratet med, jeg ville ikke gått bort til noen som satt alene som jeg ikke kjente med mindre jeg allerede hadde et crush på dem, men det var ikke fordi de evnt var upopulære, men fordi jeg var litt sjenert og ikke ville være i veien. Men jeg ble venn med flere av de litt kleine nerdete gutta, ble sammen med par av de også i løpet av vgs. Fordi det å ikke være populær er jo bare et pluss i boka når man selv ikke er det. De jeg var interessert i av de mer populære gutta var de som også pratet med oss mindre populære og bare generelt var hyggelige (og kjekke og gjerne også litt rare)

Anonymkode: f2729...91f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Normalt, hyggelig, som jeg behandlet alle andre. Er dette enda en incel post? På et kvinneforum? Vær så snill gå et annet sted med sutring hvis det er det du prøver på. 

Anonymkode: 7b419...51a

Vel du er ihvertfall ikke hyggelig i den kommentaren.

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...