AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Skal dere kjøpe nye eller har dere fra forrige sesong? Trenger inspirasjon. Gjerne bilder Anonymkode: 443e2...892
enkefru Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Kjøpte disse i fjor, men fikk ikke brukt de veldig mye (var ikke kaldt nok), har også noen Rieker chelsea-boots som jeg bruker mye til hverdags når det ikke er grisekaldt Mount Kimberley Boots Spikes Canada Snow - canadasnow.com 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Jeg kjøpte disse på Floyd denne uken (50 % salg). Bianco. Ikke som vinterstøvletter, men til nå i høst. Finnes i sort også 🙂 Anonymkode: e96cf...747 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Hva bruker dere når det er grisekaldt da? Anonymkode: b78a2...fa7
Sola de Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Har Adidas terrex fjellsko. Synes vanlige vintersko blir for glatte under.
Munchlax Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva bruker dere når det er grisekaldt da? Anonymkode: b78a2...fa7 Da bruker jeg enten sorte Moon Boots kort modell eller UGGS mini platform i sort. Fryser aldri på beina da. Jeg har også Rieker Chelseaboots med brodder som nevnt i innlegg 2, men disse brukes mest når det er sykt glatt.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Vurderer faktisk å skaffe meg noen nye, men kjenner jeg meg selv rett finner jeg nok ut at de fra 2002 funker en sesong til 😄 Anonymkode: 3c7d5...b79
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Kjøpte disse nå nylig, må ha noen som er gode å gå med. https://skechers.no/products/max-cushioning-elite-2-0-boot-cozy-bliss-144366bbk?_gl=1*1bouymq*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwlt7GBhAvEiwAKal0ck6q2l7XcSSPu8S-w9xKilrqhrSQtZKz2KfycKtZqmtEcmhuBQEiaBoCkh8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAAC2sKilXT8oHlurkDbyDjrhWvktGf Anonymkode: 4cddb...2ce
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Kjøper ikke hvert år. Tror mine to par jeg har nå er fire år. Superfine. Som nye. Anonymkode: 22bb0...2a9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Samme som de siste årene, Duckfeet, tror det er Aarhus. Anonymkode: 3be93...c55
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Vanlige flate sorte ridestøvletter, eller foret dr. Martens. Begge er mange år gamle. Anonymkode: 7bdae...677
Grønnsaksvaffel Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Jeg har mange vintersko som jeg kommer til å bruke i år også, men vurderer å kjøpe disse: https://www.eurosko.com/no/dame/stovletter-boots/hoye-stovletter/softwalk-1485_448493-52157020 1
Ymra Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Har vintersko for de neste par årene. 1) Snøresko fra MONO. Veldig gode å gå i. Fungerer både til friluft- og byliv, føler jeg. Fra noen minusgrader og nedover, er disse midt i blinken. 2) 15 år gamle sorel for de aller kaldeste dagene. 3) Lave og vanntette boots fra BRGN. Brukes mer og mer, sånn siden det stadig blir mer slaps og plussgrader vinterstid.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Har sko som jeg har hatt i flere år, og som jeg kommer til å fortsette å bruke. Ingen nye vintersko de neste årene. Anonymkode: 372bf...86f
huldra_hildur Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Timberland 6 inch, Uggs høye, lave og Tasman, Chelsea boots, høye støvletter og når det er iskaldt Moon Boots
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Jeg har disse fra Panama Jack som jeg kjøpte for et par år siden. De koster litt, men er i skinn med saueskinnsfor og gummisåle. Ønsker meg et par til som passer til +/- 0 grader. Har et par andre som jeg kan bruke da. Husker ikke merket, men med vanlig for og vanntette. Disse kjøpte jeg for mange år siden. Anonymkode: 0a607...c28 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden bruker dem jeg fikk av mannen i fjor med innebygde brodder jeg kan ta av og på Anonymkode: 7b3fc...040
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden (endret) De samme som jeg har brukt de 5-6år siste årene, de er fortsatt like gode og fine. Endret 3 timer siden av Phoenix Heart
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #19 Skrevet 9 minutter siden Har disse fra Uggs kjøpt for 2 år siden, varme og gode Anonymkode: 988f1...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå