Gå til innhold

Eldre menn-unge jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det legges for mye i det, av mange her. Det finnes jenter og gutter, som godt kan fantasere om å ligge med en eldre person, som et ledd i seksuell utforskning. Det er en ganske "snill" aktivitet, i forhold til mye av det man kan fantasere om.  At noen utvikler en preferanse for aldersforskjell, er nok adskillig mer sjelden. 

Anonymkode: 9d92f...d18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i midten av 30-årene som har truffet et par menn som er rundt 50 år. Jeg tenner på å bli «brukt» av en eldre mann. Sexen har vært ok, men jeg tror ikke de har utholdenhet til å utføre den sexen jeg ønsker. Selv om forspillet er deilig er samleiet ikke det helt store og de er ikke klare for runde nummer 2. Kanskje jeg bør satse på en sprek mann i 40-årene i stedet. 

Anonymkode: 2dc85...064

Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Vi må bare øke den seksuelle lavalderen til 25 eller noe så vi slipper å la dette være et tema menn vurderer. Men jeg tror kanskje det er noe i det. Jeg forstår meg ikke helt på folk. Vi vet fra statistikken at aldersforskjell over 2,5 år øker sannsynligheten for brudd. Samtidig merker jeg som er i starten av tredveårene at det er mye lettere å møte jenter på typ 24 og typ 38 enn folk på egen alder

Om begge er voksne og i samme livsperiode er ikke alder et problem. En del menn på 40 år vil være sammen med unge jenter som er yngre enn 25. Og det betyr jo at kvinner på 40 ikke har noe til felles med menn på 40.

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (2 timer siden):

Om begge er voksne og i samme livsperiode er ikke alder et problem. En del menn på 40 år vil være sammen med unge jenter som er yngre enn 25. Og det betyr jo at kvinner på 40 ikke har noe til felles med menn på 40.

Du har hatt mange gode innlegg oppigjennom årene, men her må du nok utdype. Husk dessuten at det er seksualforumet, og ikke samliv dette. Ganske mange menn vil ligge med både 20-åringer, mora, og bestemora deres. 

Kvinner og menn på 40 har jo generelt ganske mye til felles. Synes ikke jeg ser annet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har hatt mange gode innlegg oppigjennom årene, men her må du nok utdype. Husk dessuten at det er seksualforumet, og ikke samliv dette. Ganske mange menn vil ligge med både 20-åringer, mora, og bestemora deres. 

Kvinner og menn på 40 har jo generelt ganske mye til felles. Synes ikke jeg ser annet. 

Det jeg mener er at menn på 40 som liker kvinner på 25, ikke er i målgruppen for kvinner på 40. Og det er ok. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (5 minutter siden):

Det jeg mener er at menn på 40 som liker kvinner på 25, ikke er i målgruppen for kvinner på 40. Og det er ok. 

Ja, det er noe annet. Bare husk at selv de du tror er i målgruppen, fort kunne takket ja til å ligge med en 25-åring for et ons, eller noe kortvarig. Så lenge mannen ikke har noe i mot damer på 40, så ser jeg ikke helt hva som er problemet. 

Skrevet
Helene1982 skrev (3 timer siden):

Men det betyr også at de unge jentene ender opp med umodne menn som er eldre og vil ta de igjen. Da er det bedre å finne en moden jevnaldrende 

Skrevet

Unge kvinner har draget på noen av de beste eldre mennene som for noen unge kvinner er langt mer attraktive menn enn vanlige menn på deres egen alder.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge samtykket er i orden.. hva er egentlig problemet med at andre har sex? 🫡

Og moralen er?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hadde du opplevd horder av "jenter" som siklet over deg i alderdommen, hadde du ikke giddet å spørre her. Da hadde du visst. Og holdt på med disse tenåringene. 😉

Jeg som kvinne hadde også visst at det var helt normalt for "jenter" å trakte etter 70-åringer 😉

Er nok andre som trekker oppmerksomheten 😉

Jeg tror ikke du vet, men håper.

Anonymkode: 63188...405

Hei og takk for svaret. Jeg er ikke en 70-åring men 50 åring.

Det er lov å tro, så bare fortsett med det. 😉

Skrevet
Gorgonzola skrev (23 timer siden):

Merkelig premiss i spørsmålene dine, du antar altså at mange unge jenter drømmer om eldre menn? 

Tror det er greit å skille mellom fantasi (drømmer) og realiteten her. Dessuten er vel konstellasjonen eldre mann&ung kvinne = ekkel gammel gris/overgriper&golddigger/daddy issues. På samme måte som den motsatte konstellasjonen yngre mann&eldre kvinne = kåt fyr som trenger en tømmestasjon&frigjort selvstendig dame. 
Uansett; mannen omtales (svært) negativt, kvinnen er enten litt offer eller veldig frigjort, men sees ned på, spesielt av medsøstre. 

Subjektiv konklusjon: Generelt vil unge kvinner være partner med (nesten) jevnaldrende menn, aller helst 10-15 cm høyere og 3-5  år eldre, om de i det hele tatt er interessert i en partner da. 

Jeg ser at mange i Norge er ganske tradisjonelle. 

Sansynlig folk som er medlemmer i et av de hundrevis kristne kirkesamfunn. Der ofte blir de tvunget til å gifte seg med andre medlemmer og lage 15 barn som skal vokse opp uten å ha TV i stua. 

Så når de ser ung thai jente med en gammel norsk man er det forkastelig, mens de selv vet for mange tilfeller i sitt eget kirkesamfunn at, for eksempel, en mektig medlem har lov å befrukte fattige unge jenter ( Mormoner)

Så ganske dobbeltmoralsk å definere det som ung jente-gammel gris. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er en kvinne i midten av 30-årene som har truffet et par menn som er rundt 50 år. Jeg tenner på å bli «brukt» av en eldre mann. Sexen har vært ok, men jeg tror ikke de har utholdenhet til å utføre den sexen jeg ønsker. Selv om forspillet er deilig er samleiet ikke det helt store og de er ikke klare for runde nummer 2. Kanskje jeg bør satse på en sprek mann i 40-årene i stedet. 

Du risikerer nå å bli stemplet som ei gammel gris-erine som er på jakt etter ungdommer på sparkesykler 

AnonymBruker
Skrevet

Forelskelse kan skje. Var forelsket i mammas fetter da jeg var 12-13 år. Men de så på meg som et barn så det ble med avstands forelskelse. Har og vært forelsket i en 19 år eldre mann. Men det var denne ene gangen. Det er ikke så mye alder men kjemien som avgjør en tiltrekning. Kjenner til 2 par med 20 år alderforakjell der mannen er eldst. De er som vanlige familier

Anonymkode: 29e90...6a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mannsen skrev (2 timer siden):

Du risikerer nå å bli stemplet som ei gammel gris-erine som er på jakt etter ungdommer på sparkesykler 

Huff, ja. Men hvor finner jeg en utholdende, leken og viril Daddy?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 9.11):

Høres forferdelig ensomt ut. 

Anonymkode: bd59e...732

Strengt tatt det motsatte av ensomt. 

Anonymkode: 8715c...27c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at unge jenter kan være på utkikk etter et leketøy av en halvgammel mann (30-40 år). En som de snurrer rundt lillefingeren og som desperat lystrer det meste. 

En gang traff jeg datteren til en kompis av meg ute på byen, og kom i livlig prat med henne og hennes venninne. De var 21 og jeg 42. Jeg har hatt et nært forhold til min kompis og familien, og vi har en "frisk" tone når vi møtes. Blant annet har hennes far og jeg fleipet med at vi er steriliserte, fordi vi ikke skal ha flere barn. 

Dette kom også frem under praten på byen, og venninnen ble helt vill. Hun ville ha kuk og sæd å leke med, uten fare for å bli gravid. Hun SKULLE ha meg med hjem. Hadde det ikke vært for relasjonen til min kompis sin datter, så hadde jeg naturligvis utnyttet den muligheten. Det ble ikke slik den gangen.

Men jeg har senere erfart at unge jenter tenner på en steril, erfaren mann, som et ufarlig leketøy. Ikke det at jeg bruker det som et sjekketriks, men jeg nevner det når kondomet skal på, og da virker det som om det tennes en ekstra flamme av råskap og hemninger som legges til side. 

Flott det for en halvgammel mann. 

Anonymkode: a5588...6ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2025 den 8.45):

Ikke normalt nei. Heller ikke skjult 

Anonymkode: 33961...480

Dette sier du bare fordi du synes det skal være sånn. Mange unge jenter fantaserer om sex med godt voksen mann. Det er selvfølgelig en minoritet, men mange nok til at det kan klassifiseres som normalt. Og det holdes definitivt skjult siden det følger med et stigma med slike "interesser".

Anonymkode: 3773c...587

AnonymBruker
Skrevet

De jeg vet om er sammen med eldre RIKE menn.. Så kan man tenke hva man vil om det.. 

Anonymkode: 903d9...2c5

• Liker 1
Skrevet
mannsen skrev (På 27.9.2025 den 8.38):

Nei. Er ikke klar over det. 

Spør fordi jeg opplevde noen ganger at betydelig yngre kvinner var interessert i det ...så tenkte det var normalt bare å holde det skjult 😉

Da tror jeg at de har noen baktanker disse unge jentene

AnonymBruker
Skrevet
mannsen skrev (På 28.9.2025 den 8.49):

Jeg ser at mange i Norge er ganske tradisjonelle. 

Sansynlig folk som er medlemmer i et av de hundrevis kristne kirkesamfunn. Der ofte blir de tvunget til å gifte seg med andre medlemmer og lage 15 barn som skal vokse opp uten å ha TV i stua. 

Så når de ser ung thai jente med en gammel norsk man er det forkastelig, mens de selv vet for mange tilfeller i sitt eget kirkesamfunn at, for eksempel, en mektig medlem har lov å befrukte fattige unge jenter ( Mormoner)

Så ganske dobbeltmoralsk å definere det som ung jente-gammel gris. 

Er det så mange kristne, store kirkesamfunn, barneflokker og mormonere i Norge altså?

Du beskriver jo en promille av befolkningen. Det er nesten ingen som er verken dypt religiøse, har flere enn 2 barn eller går fast i kirken. Vi er et ekstremt liberalt samfunn, med flere kjønnssykdommer enn barneflokker. 

Det at det ikke er sosialt akseptabelt for den gjennomsnittlige nordmann at de på 50+ puler på unge under 25 handler jo generelt om modningsnivå og sosial utnyttelse/dumping, ikke om snevert verdenssyn. 
Og hvis nordmenn hadde vært "tradisjonelle", hadde det vært mer akseptert at unge i behov av trygghet søkte eldre med finansiell eller materiell kapital slik man ser i typiske forhold med stor aldersforskjell a'la ung thaikone med vestlig eldre mann.

På personlig nivå tenker jeg at man (unntatt tilfeller av ren utnyttelse selvsagt) får det man ønsker seg hvis man som ung eller gammel bevisst finner seg en partner med svært ulik alder, og synes ikke synd på de som får det de fortjener i så måte heller.

Anonymkode: d3e33...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...