Gjest grosiri Skrevet 24. november 2002 #1 Del Skrevet 24. november 2002 Nå sitter jeg her vet ikke hva jeg skal gjøre. Har vært gift i mange år, er veldig glad i mannen min. Men så fikk jeg vite at han har hatt et "forhold " til en annen dame i over et år. De har ikke truffet hverandre så mange ganger.Hun sa at hun ikke hadde noen følelser for han men at de5 var en god venn.Det har ifølge begge to ikke vært noe sex med i bilde.Men jeg føler meg så lurt og brukt. Er jeg helt håpløs? hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 24. november 2002 #2 Del Skrevet 24. november 2002 Hva mener du med "forhold" da? Hvis det ikke har vært noe seksuellt forhold, men de kun har vært venner er jo kanskje det ikke så farlig. Mener det må være slik i et forhold at det ikke skal være noe problem å ha både gutte og jente-venner for begge parter, men synes jo det er rart at han har hatt en venninne i et helt år og ikke fortalt deg noe. Hvis de var bare venner så skulle det jo ikke være nødvendig å holde forholdet hemmlig.... På den andre siden kan det jo være at han trodde du ville bli sjalu uansett om det ikke var noe seksuellt inne i bildet, og derfor ville holdt det hemlig... For min egen del er flere av mine beste venner gutter, og jeg ville aldri akseptert fra samboeren min at jeg ikke kunne være sammen med dem... Samboeren min har også venninner som han treffer innimellom, og det kunne aldri falt meg inn å være sjalu på disse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Fikk vite..? Vil det si at han holdt "forholdet" hemmelig? Hadde min samboer holdt et forhold til en jente hemmelig - selvom det "bare" hadde vært et vennskapsforhold, ville jeg sannsynligvis blitt litt mistenksom. Dessuten er det jo da ikke godt å vite hva mer som blir holdt hemmelig. Ellers bør det jo være åpenhet for vennskap med mennesker av beggekjønn, selv om man er i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 24. november 2002 #4 Del Skrevet 24. november 2002 hvis din mand ikke har hafte et sexuelt forhold til denne kvinde er det jo bare hvad jeg kalder en veninde, og dem har vi jo alle lov at ha, forstår ikke helt hvorfor det er blevet hemligholdt, men selvfølgelig hvis du er meget sjalu så kan jeg måske se det, jeg ville nok blive svært skuffet over at ingen havede sagt noget, og havede nok luftet lungerne, og mistænksom havede jeg nok også været, kan ikke li når ting bliver holdt hemligt skulle ikke være nødvendigt. få snakket ud med din mand om det og fortæl ham hvad du føler.. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 Hvis forholdet ikke har vært seksuelt ladet i det hele tatt (ingen sex, klining, kosing) ser jeg ikke problemet. Han må da vel få ha venninner? Jeg har kamerater som min mann ikke kjenner og han har venninner som jeg ikke kjenner. Ikke noe problem hvis man stoler på hverandre, og jeg har ingen grunn til noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #6 Del Skrevet 26. november 2002 Uff gjennomgår det samme. Jeg har gjort det slutt men bor sammen med han fortsatt. Du er ikke sjalu. Dette er så vondt og ødelegger et forhold totalt. Han skal være glad for at du fortsatt er der. Har skrevet et innlegg ( Hjelp jeg klikker). Sånn har jeg blitt. Lykke til videre og han bør gjøre alt for å bygge opp det ødelagte igjen. Sjalusi er ubegrunnet mistanke mens du desverre har opplevd begrunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 26. november 2002 #7 Del Skrevet 26. november 2002 Hvis de bare er venner ser ikke jeg heller problemet. Det jeg undrer meg litt over er at dette vennskapet har blitt holdt skjult for deg (hvis jeg har oppfattet det riktog, da). Dersom det er tilfelle at din mann har fått en svært god kvinnelig venninne og ikke forteller deg om det, så tror jeg det kan være grunn til å snakke med ham om dette. Dersom jeg fikk vite at min samboer møtte andre kvinner og holdt det hemmelig ville jeg blitt veldig skeptisk!!! Hvis det ikke er noe "muffens" er det vel heller ingenting å skjule???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #8 Del Skrevet 26. november 2002 En mann har da lov til å ha jentevenner, akkurat som jenter har lov til å ha guttevenner uansett om de er i ett forhold eller ikke. Noe annet er jo bare barnslig. Men en ting er viktig å huske på- og det er at slike vennskap aldri bør holdes hemmelig for ens partner. Da kan det være grunnlag for endel mistenksomhet og sjalusi. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 22. februar 2003 #9 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg er i et lite dilemma selv når det gjelder jente venner. Han har avtalt møter med veninder som han har kjent siden før han traf meg. Det er greit han har jente venner jeg har jo gutte venner.Men jeg fant det ut av meg selv og fortalte at det jeg reagerte på var forde han holt det hemlig.Han sa han hadde gjort det forde han var redd jeg skulle bli sjalu.. Vi kom frem til da at han ikke skulle holde det hemlig. Men nå har jeg funnet ut nok en gang at han har forsøkt og få til et møte med de(hver for seg) og ikke sagt noe om det til meg. Jeg har ikke konfrontert ham med at jeg hvet. Hva skal jeg gjøre,er det bare jeg som er paranoid eller burde jeg være skeptisk siden han nok en gang holder det hemlig. hvet at han var forelsket i hu ene,men det er lenge siden det sluttet. Hun var ikke interesert så de ble bare veldig gode venner i steden. Hu andre har han aldri nevnt noe om at han er så god veninde med. De har begge typer,men det trenger jo ikke være noen hindring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå