Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Amsterdam i påsken. Valgte denne byen som storbyferie pga alle kanalene, og det er et av de rimeligeste plassene i forhold til fly, bo og leve. Noen som har vært her og har noen erfaringer herfra? Vet det ikke er sommer og sol der i slutten av mars, men våren nærmer seg JO. Tenker på hva jeg skal ha med meg av klær i kofferten i forhold til temperaturen på denne tiden. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Silje
Skrevet

Jeg var i Amsterdam i fjor vår, 20 april. Her var sen vår/tidlig sommer. Men det var altså 1 måned senere enn hva du skal. Temperaturen var omtrent den samme som her i norge (litt varmere). Men det er kald vind!! Jeg vil anbefalle deg å ha med de samme klærne du bruker hjemme.

Amsterdam er en nydelig by, utrolig vakker! Utelivet er kjempe bra og shoppingmulighetene er mange icon_biggrin.gif

Jeg vil anbefalle deg en sightseing (var vanskelig å skrive, jeg skrev det sikkert feil) tur på kanalene med båt - det er en utmerket mulighet til å se byen fra dens beste side!

Pass deg forresten om kveldene - mye dop ute å går. Møtte på en del innpåslitne menn som ikke tok et nei for et nei. Skumle greier.

Jeg hadde det kjempefint der nede, blir nesten missunnelig på deg nå icon_smile.gif

12

Skrevet

Hei

Har også vært i Amsterdam for noen år siden,

Jeg har et tips for klær og det er å ta med seg det mest utslitte og styggeste du har, deretter tar du et par dukkerter i kanalene som er der. Dermed er du klar til å gå ut på kvelden.. du vil gli rett inn i miljøet.

Mulig jeg ikke gikk på beste kant av byen, så jeg skal ikke være kategorisk, men mye rart i den byen..

• 20 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Opp

Anonymkode: 7ce14...b4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Opp

Anonymkode: 7ce14...b4d

Hvorfor driver du på og åpner gamle tråder og skriver «Opp»? Har sett det før i natt. Bare trolling?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...