Henna Skrevet 16. mars 2002 #1 Skrevet 16. mars 2002 Skal til Amsterdam i påsken. Valgte denne byen som storbyferie pga alle kanalene, og det er et av de rimeligeste plassene i forhold til fly, bo og leve. Noen som har vært her og har noen erfaringer herfra? Vet det ikke er sommer og sol der i slutten av mars, men våren nærmer seg JO. Tenker på hva jeg skal ha med meg av klær i kofferten i forhold til temperaturen på denne tiden. Noen tips?
Gjest Silje Skrevet 16. mars 2002 #2 Skrevet 16. mars 2002 Jeg var i Amsterdam i fjor vår, 20 april. Her var sen vår/tidlig sommer. Men det var altså 1 måned senere enn hva du skal. Temperaturen var omtrent den samme som her i norge (litt varmere). Men det er kald vind!! Jeg vil anbefalle deg å ha med de samme klærne du bruker hjemme. Amsterdam er en nydelig by, utrolig vakker! Utelivet er kjempe bra og shoppingmulighetene er mange Jeg vil anbefalle deg en sightseing (var vanskelig å skrive, jeg skrev det sikkert feil) tur på kanalene med båt - det er en utmerket mulighet til å se byen fra dens beste side! Pass deg forresten om kveldene - mye dop ute å går. Møtte på en del innpåslitne menn som ikke tok et nei for et nei. Skumle greier. Jeg hadde det kjempefint der nede, blir nesten missunnelig på deg nå 12
Storm Skrevet 16. mars 2002 #3 Skrevet 16. mars 2002 Hei Har også vært i Amsterdam for noen år siden, Jeg har et tips for klær og det er å ta med seg det mest utslitte og styggeste du har, deretter tar du et par dukkerter i kanalene som er der. Dermed er du klar til å gå ut på kvelden.. du vil gli rett inn i miljøet. Mulig jeg ikke gikk på beste kant av byen, så jeg skal ikke være kategorisk, men mye rart i den byen..
MyMichelle Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Opp Anonymkode: 7ce14...b4d Hvorfor driver du på og åpner gamle tråder og skriver «Opp»? Har sett det før i natt. Bare trolling? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå